~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Kaizer

Slapp av trusa, hun kan ha deg som #1 og meg som #2, hun klarer det fint! [:D]

Hmmm, sier du noe om hvilket terminforum du føler oss sammen i? Helt fra begynnelsen her inne, har jeg nemlig også følt oss i samme treminforum, men aner ikke hvilket! [:-][8|][;)]

Akkurat i dag så har jeg en veldig sterk følelse på oss i juni-forumet! Det tilsier at det klaffer for oss i september[;)] Med på den eller?

ORIGINAL: trusa

Hmmm, sier du noe om hvilket terminforum du føler oss sammen i? Helt fra begynnelsen her inne, har jeg nemlig også følt oss i samme treminforum, men aner ikke hvilket! [:-][8|][;)]

Hihi. Okej da. Følte nesten du stjal Angelickaen min. Jeg er litt overbeskyttende. Hehe.
Men da er det greit. Men da skal jeg gi dere to litt ekstra festestøv når Angelicka23 har fått babylageplanen sin.

*Knise* Vi trenger litt ekstra festestøv i september da med andre ord!

ORIGINAL: Angelicka23

Akkurat i dag så har jeg en veldig sterk følelse på oss i juni-forumet! Det tilsier at det klaffer for oss i september[;)] Med på den eller?

Skal vi se... Hmmm...
Jo, jeg tror det passer veldig bra med mine planer! [:D]
Åååå, det hadde vært sååå supert!

Og med ekstra festestøv fra trusa, tror jeg faktisk det kommer til å gå finfint! [:)][:)]

Ja, dette tror jeg kan gå fantastisk bra! Jeg vil helst ha termin i juni og, for jeg skal levere inn master i mai, samt ha en eksamen[8D]
Hvordan ser det ut med medisiner og sånt for deg nå fremover da Kaizer?

Ja si det...
Eneste jeg vet nå er at vi skal tilbake til gyn 17/7, og før den tid skal sambo ha levert inn spermprøve....
Hun pratet om eggløsningsstimulerende hvis vi ville, og seff vil vi det!

Så regner nesten med det er pergo eller noe annet hun tryller fram fra skuffen sin [:)]
Hvis jeg ikke har fått mensen igjen til 17/7, tror jeg jeg skal spør om jeg kan ta provera igjen, for så å begynne på pergo (eller no lignende) når jeg da får mensen igjen...
Så hvis jeg blir gravid i september, blir nok det på første forsøk! DET hardde vært kjempegreit!

Hvis du begynner på provera rett etter timen, får mensen, og begynner på pergotime på dag 3, så har du vel en pp i august før den i september? Jeg er ikke optimistisk på at vi klarer det første gang i august, så jeg tror faktisk at vi klarer det i september jeg altså...

JA! Det gjør jeg jo! Jeg er visst ikke så veldig flink til å tenke framover i tid jeg, så bra at noen gjør det for meg!

Hehehe, men da har vi jo ett par pper å gå på jeg og deg da! Dette må jo bare bli bra[:D]
Hvordan gikk intervjuet forresten??

Æsj! Ikke sikker på om det helt er jobben for meg, blir for mye salg...
Så jeg skal tenke på det et par dager, til over helga og gi henne beskjed om jeg fremdeles er interessert... Men intervjuet gikk faktisk veldig bra! [:D]

Hehe, da har du i hvert fall øvet deg i jobbintervju om drømme jobben skulle dukke opp[8D] 

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avslappende dag ved bassenget, men her høljer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D] Veide meg - *grøss*! Her skal det trenes!!!

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:  Så ett par filmer med min kjære - hadde kosekveld[:)]

24. JUNI: Gruer meg til mannen reiser i morgen. Får kose ham i hjel i dag!!!  Skal på Egon å spise med min kjære, søssen min og hennes sambo - koselig!!! [:D] 

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o] Gått ned en kilo[8D] Trente en times aerobic striptease[:)] Gøy!

26. JUNI:  Ikke så mange andre planer enn å jobbe litt[:)] 1 måned og to uker til babymakingplan iverksettes!!!

27. JUNI:  

28. JUNI:  Skal på mediumship II kurs med Phil Phillips, og ut på restaurant på kvelden[:)]

29. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine!

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Ja, om ikke mobilen min tuller med meg igjen! Den har en tendens ti det for tiden, men prøv gjerne[:D]

Har du sendt?

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avslappende dag ved bassenget, men her høljer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D] Veide meg - *grøss*! Her skal det trenes!!!

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:  Så ett par filmer med min kjære - hadde kosekveld[:)]

24. JUNI: Gruer meg til mannen reiser i morgen. Får kose ham i hjel i dag!!!  Skal på Egon å spise med min kjære, søssen min og hennes sambo - koselig!!! [:D] 

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o] Gått ned en kilo[8D] Trente en times aerobic striptease[:)] Gøy!

26. JUNI:  Ikke så mange andre planer enn å jobbe litt[:)] 1 måned og to uker til babymakingplan iverksettes!!!

27. JUNI:  

28. JUNI:  Skal på mediumship II kurs med Phil Phillips, og ut på restaurant på kvelden[:)] Begynt å spotte bittelitt.

29. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine!  Har gått ned 4 kilo til sammen[:-]

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Nei[&o]

Hei snuppa!
Så bra å lese at alt gikk fint i går! Flink du er som klarer å spå og til og med uten kort! WoW! Må si jeg er imponert!
Ser du har begynnt å spotte litt, da kommer nok mensen i dag (eller i morgen) skal du se! [:)]

ORIGINAL: snuppis30

hmmmm....sendte det nå [:)]

Den der var utrolig bra, og sykt søt[:D][:D][:D]

HER BLIR DET LIV, RAIRAI!

Hei snuppa!
Så bra å lese at alt gikk fint i går! Flink du er som klarer å spå og til og med uten kort! WoW! Må si jeg er imponert!
Ser du har begynnt å spotte litt, da kommer nok mensen i dag (eller i morgen) skal du se! [:)]

Ja, tenkt at jeg plutselig skal få en 30 - noe syklus! Hehehe[:D] Håper hun kommer idag! Men jeg spotter bare bittelitt da. Så du at jeg plutselig har gått ned 4 kilo? [:-]
Jeg fikk jobb av Phil i går og jeg[8D]

Den var jo bare supersøt da.. Hihihi, måtte sende den rundt til alle jeg nå[8D]

ORIGINAL: Angelicka23

Hei snuppa!

Ja, tenkt at jeg plutselig skal få en 30 - noe syklus! Hehehe[:D] Håper hun kommer idag! Men jeg spotter bare bittelitt da. Så du at jeg plutselig har gått ned 4 kilo? [:-]
Jeg fikk jobb av Phil i går og jeg[8D]

JA! GRATTIS MED NY JOBB OG -4 KILO!!!!!!
Fantastisk!
1: Hvordan klarte du å miste de 4 kiloene?
2: Har du takket ja til jobben? Som går ut på...?

Tanta kommer nok en av dagene, må være fantastisk med normale sykluser! *drømmer om* [:D]

Back
Topp