~ Angelickas dagbok ~

Ringte sykehuset for å høre hvor langt de var kommet med å finne time til utredningen min, og fikk til svar at det antageligvis ikke blir før til høsten[:'(]
Er på dag 63 i dag uten tegn til TR.. Dette har kan visst ta myyyyye lengre tid enn hva jeg først trodde det skulle ta!!!
Det positive er at jeg blir ferdig med utdannelsen min, og kanskje til og med har fast jobb når en eventuell baby kommer[8|]

Ja, nå gir jeg opp snart altså[&o] Tror ikke det er privatsykehus i Haugesund som kan ta utredning på meg heller[:@]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  Hadde besøk av en vennine. 

11. APRIL:   Skal teste idag!!  Negativ test!!! [&o]

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL:  [:o] Bare en dag igjen til legebesøk! [:o]

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: 

17. APRIL:  Mannen min er hjemme  

18. APRIL: 

19. APRIL:  Reiser til Bergen for å se Dagfinn Lyngbø  

20. APRIL:   Reiser hjem igjen fra Bergen. FKH vant 3-1 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: 

24. APRIL: 

25. APRIL:  [8|] Dag 60 og ingen tegn til tanta [8|]

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL:  [:'(] Fikk vite at jeg antageligvis ikke får utredning før til høsten [:'(]

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL:  [:-]
Første akupunkturtime - får vel prøve det da!! [:-]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Hm.. Tror du jeg får time allerede om to uker da? Må ikke legen sende over ting og tang og greier?

Jeg ringte Volvat og forhørte meg litt. Kunne ta med svar på de blodprøvene jeg tok hos legen, så fikk jeg undersøkelse og sånn der. Håper det bare er slik at jeg kun trenger den timen der, og eventuelt få medisiner og lignende. Men skal forhøre meg en plass til i morgen og da, og evetuelt få bestilt time!

Synd du og må vente så lenge på utreding.....Men er det en ting jeg har lært meg så er det at en må ha tolmodighet rundt dette........Men du skal se det ordner seg[:)] Fortere enn du tror håper jeg[;)]

Ja, det er kjipt! I hvert fall når de "vet" at noe er galt og liksom[:'(] Hater og vente og vente og vente[8|]

Det er kipt å vente når du ikke vet og skal jeg si deg[;)] Vi får anbefale alle vi kjenner å bli gynekologer[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Det er kipt å vente når du ikke vet og skal jeg si deg[;)] Vi får anbefale alle vi kjenner å bli gynekologer[:D]

Ja, det kan jeg godt tenke meg ja!! Enda verre for deg, for du hadde for lang reisetid til å gå privat, var det ikke så?

ORIGINAL: beibi80

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: beibi80

Hei, ville bare ønske deg lykke til. :)
Forresten har du prøvd clearblue fertilitetsmonitor? Den kan finne EL din og teller syklus dagene dine for deg. Bruker den selv og vil anbefale den på det sterkeste. [:D]

Har tenkt på det, men i og med at jeg muligens har PCOS så har jeg jo enten manglende eller veldig uregelmessig syklus, så vet ikke hvor stor nytte jeg ville hatt av den egentlig.

Så utrolig kjipt, leste nå at du må kanskje vente til høsten.. [:@] Lykke til i hvertfall.

Tuuusen takk for det! Jeg håper jeg finner noe privat innen den tid da[;)]

Nei så utrolig kjipt å måtte vente til høsten!!
Hvorfor tar det så lang tid?

Har forresten ikke fått hørt noe om hvordan du hadde det i Bergen? Var det vellykket?

Ja, det kan jeg godt tenke meg ja!! Enda verre for deg, for du hadde for lang reisetid til å gå privat, var det ikke så?

Ja har nok for lang reisetid, men det nærmer seg jo ferie, så da går vel tiden fort tenker jeg.....Sommeren går alltid lettere på alle vis.......Det ordner seg for oss alle skal du se[:)]

ORIGINAL: Kaizer

Nei så utrolig kjipt å måtte vente til høsten!!
Hvorfor tar det så lang tid?

Har forresten ikke fått hørt noe om hvordan du hadde det i Bergen? Var det vellykket?

Aner ikke hvorfor det tar så lang tid, er vel mange som skal inn eller noe[8|]

Hadde det kjempebra i Bergen, storkoste oss[:D][:D][:D]

Ja har nok for lang reisetid, men det nærmer seg jo ferie, så da går vel tiden fort tenker jeg.....Sommeren går alltid lettere på alle vis.......Det ordner seg for oss alle skal du se[:)]

Ja, sommeren er en lettere årstid, går alltid kjappere!! Gleder meg til eksamenene er ferdig nå, og jeg har skrevet praksisrapporten ferdig! Da skal jeg bare kose meg og male hus og plante i hagen min. Skal bli godt! Skal begynne å trene skikkelig og når jeg bare har eksamenene ute av hodet[;)]

GRATULERE MED DAGEN!!
SER DERE HAR VÆRT SAMMEN I 7ÅR  DAG!!!

KOS DERE MASSE!!
KLEM

hey snuppa.. lenge siden sist.. du har vell ikke prøvd privat kliniken hausken i byen da? kansje de kan hjelpe deg.. er kansje litt bedre det en og dra helt til oslo. klem

De sa til meg at det var lang ventetid fordi de måtte prioritere de med smerter og blødninger.....

Ja, det kan jo godt stemme ja! Skjønner jo at de må få komme først[:)]

GRATULERER MED 7års-DAGEN!!

ORIGINAL: Venter på 3de spire

GRATULERE MED DAGEN!!
SER DERE HAR VÆRT SAMMEN I 7ÅR  DAG!!!

KOS DERE MASSE!!
KLEM

Tuuuusen takk!!! Nå står mannen og skifter ut taket, og jeg skal lese i hele dag, men satser på det blir litt kos i kveld da[;)]

Back
Topp