~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka23

Drittdag[:'(]

*klemmepå*

ORIGINAL: **Eggerøra**

*klemmepå*

*Takketakk*

ORIGINAL: truseprinsesse

*kose*

Ble litt bedre med litt klem og kos her og der[:)]

Nå går jeg og legger meg jenter.. Er trist og lei[&:][:(]

Er fortsatt trist og lei[&:] Sukk... I morgen er siste dagen min på praksisen og!

Bare fortsatt sur på mannen min. Har ikke snakket mangen ordene med ham siden igår for å si det sånn[:'(] Hadde han bare sagt unnskyld for at han ble så sint, så kunne vi blitt venner igjen, men når han ikke gjør det så gidder jeg ikke bli i godt humør enda! Hrmf[:@]

Joda, men han burde faktisk skjønne at han var dust igår da. Nå er svigerinnen min her, og har sittet her ett par timer, så får ikke snakket med ham heller[&:] 

Vi har blitt venner igjen

Han sa unnskyld og vi fikk pratet, så da er alt heldigvis ok

Tusen takk jenter, dere er best[:D]

Ja, jeg er aldri langsint. Tror dette er det lengste vi noen gang har vært "uvenner".. Hehehe.. Varte cirka 24 timer... *Ugh* [;)]

ORIGINAL: millejenta

Ville bare stikke innom å ønske deg og dine en god helg

Såå koselig[:D] God helg til deg og!!!

Var siste dag på praksisen idag. Var litt kjipt, for jeg har lært utrolig mye, og masse hyggelige mennesker. Spanderte honninghjerter og wienerbrød på gjengen, så vi koste oss litt idag.
Idag har jeg fått meg ny genser, og skikkelig stilige joggesko!!!  Er sååå fornøyd[:D] Kjekt når mannen får lønn ja!!! Hehehe...
Har skikkelig lyst til å teste imorgen, men måå bare prøve å holde meg altså!
Ellers koser jeg meg med mannen min idag. Har hatt os kebab, og life is good[;)]

Jaaaa, han har sine lyspunkter!! Hehehe, neida[:)] Han er som oftest den beste i verden[:D] Kjempekjekt å få shoppet litt siden det var litt skralt i påsken!
Uæææh, nå er det jaggu ikke mangen dagene til du begynner prøvingen igjen snuppa!!!

Usj, kondomer er noe dritt[:'(] Ikke mye hankypanky her heller. Håper det skjer noe ikveld da[8D] 

Satser på pulings her hvertfall!!! *Knise*

Hehehe, bare sov jeg og... [;)] Huff da[8D]

Idag er jeg på dag 34, og to dager til testing. Jeg har jo håpet ekstra oppe nå ettersom Phil Phillips så graviditet og tvillinger (!) på meg i nærmeste fremtid. Har hatt en utrolig herlig helg, og føler jeg har masse positive ting å se frem til nå neste måned[:)] Skal bli godt å få den GUen overstått og, og selvsagt få svar på blodprøvene mine. Om det har klaffet denne ppen, så kommer jeg til å være i skyene tror jeg!

Back
Topp