~ Angelickas dagbok ~

Ja, jeg kunne virkelig tenkt meg å begynne å tenke på hvilken vogn vi skal kjøpe, hvilket stellebord, begynne å se på babyklær.. åååh.. Blir jo helt gira bare med tanken..hehe.. Men er litt sånn negativ med tanke på hvor lang denne ppen skal bli. Jeg håper jo hver måned at denne gang, da skal syklusen min bli mindre. Men det har jo bare gått motsatt vei, og blitt lengre mellom hver IKM..Usj!

ORIGINAL: guloglilla

Ja, jeg skjønner ikke den syklusen din helt altså.. Men å se på vogner, stellebord og sånn har jeg begynt med for lenge siden. Det er virkelig et hav av muligheter og jeg syns det er greit å se litt allerede. Har gjort meg opp mange tanker allerede. Og når jeg er ferdig med å strikke babyteppe til venninna mi, skal jeg begynne med mitt eget. Så noen ting går det jo an å gjøre.

Har liksom ikke turt å begynne å kikke jeg! Ser jo når det er tråder på generell, men ikke gjort meg opp noen mening egentlig! Strikke kan jeg absolutt ikke da, men mamma har mange venniner som er glad i det[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Tenk at AnineT, Angelicka og jeg har sluttet på p-pillen samme måneden og det kun en av oss 3 som har blitt gravid så langt [:'(]

Ja, det er noe dritt! Og alle av oss har hatt tull med tanta!!!

Det er kjempe deilig å få korte igjen, men det spørs hvor lenge det varer [:'(]

Håper TR ikke kommer jeg,. og at du sitter med en positiv test i hånden imorgen[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, jeg skjønner ikke den syklusen din helt altså.. Men å se på vogner, stellebord og sånn har jeg begynt med for lenge siden. Det er virkelig et hav av muligheter og jeg syns det er greit å se litt allerede. Har gjort meg opp mange tanker allerede. Og når jeg er ferdig med å strikke babyteppe til venninna mi, skal jeg begynne med mitt eget. Så noen ting går det jo an å gjøre.

Har liksom ikke turt å begynne å kikke jeg! Ser jo når det er tråder på generell, men ikke gjort meg opp noen mening egentlig! Strikke kan jeg absolutt ikke da, men mamma har mange venniner som er glad i det[;)]

Jeg har så lyst til å bli flink til å strikke, men alt går veeeldig treigt enda da.. Hehe.

Hehehe.. Jeg kan strikke skjerf da, om noen legger opp for meg[8D]

ORIGINAL: Angelicka23

Håper TR ikke kommer jeg,. og at du sitter med en positiv test i hånden imorgen[:D]

Jeg håper jeg også [:)] Da skal jeg ikke fortelle noe til samboeren og overraske han med det i Paris [:D]

Oi! Tror du at du klarer å holde deg så lenge da? Hadde jeg aldri klart!

Ja, jeg hadde aldri klart det! Hehehe...

Nå har jeg hatt besøk av en barndomskompis. Lenge siden jeg har sett ham nå, så det var kjempekoselig! Han giftet seg ett år før oss. Har kjent han siden jeg ble født. Han ble født en uke før meg på samme sykehus, og han bodde rett borti gata til mormoren min, som jeg var mye hos. Så min absolutt eldste venn[:)] 
Ellers er mannen min snart fremme på hotellet i Danmark. Kjipt at han måtte reise nesten med en gang han kom hjem, menmen.. Hjemme om ett par dager da! Da skal vi arbeide målrettet med babymaking tenker jeg!!!

Ja, det er jo så gøy å finne på sånn! Igår var bestevenninen min her da, så hun jeg gikk til byen med igår (og mannen min da selvsagt).
Han kompisen min har flyttet ett stykke herfra, så er veldig sjelden jeg ser ham nå. Så var jo kjempegøy at han kunne stikke innom en tur! Så hadde de fått seg en kjempesøt chihuahua og! Liten valp, helt herlig! Hun var jo bare en fjerdedel av den største katten min! Hehehe[:D]

Det går jo sikkert greit? Vet ikke jeg altså.. Hm... Går jo an å ringe de og høre om du kan avbestille. Hvis du ringer 8 eller noe?
Jeg har egentlig veldig lyst på hund jeg altså! En liten en, men ikke så liten som chihuahua kanskje...

Æsj.. VIL IKKE LEGGE MEG!!!

Nei, vil ikke legge meg, men skal jo opp halv 7[&:] Får sovnet tidlig imorgen, eller sove middag imorgen tenker jeg!!!

Forresten; natta snuppis[:D]

Etter fem timers søvn idag, og jobb hele dagen er jeg trøøøøøtt! Mannen min kommer heldigvis hjem imorgen, men han lander ikke før kvart over 12 imorgen kveld, så blir ikke mye søvn før jeg skal opp på jobb igjen på onsdag heller[&:]
Idag har jeg hatt pannekaker til middag. Ellers er det veldig lite som har skjedd. Jeg er på dag 14 i syklusen idag.. Hadde jeg bare hatt normal syklus, så hadde EL vært nå[8|] 

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis - Åh gud!! Min kjære kommer forhåpentligvis hjem imorgen! Får bare håpe helikopteret går som planlagt!!

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis - syyyk[:'(] 

7.MARS: Praksis - syyyk[:'(]  

8.MARS: Tanine hadde positiv grav.test! - Fremdeles syk.  

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  - bare 8 dager igjen til legetime!

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend

15.MARS

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

ORIGINAL: Ivara

Mmm... Pannekaker! 

DET må jeg få sambo til å lage i morgen altså. Nam!

åh, ja, det er lenge siden det [:)]

Ja, kjøpte de på slakteren her i byen, med bacon i! *Sluuuurp*[8D]

*Kos og klem*
Gir deg litt nettnærkontakt mens sambo er long gone.

Elsker de kosene dine altså[:D][:D][:D]

*spiser kun pannekaker til dessert*

Neineinei, to pannekaker med bacon så har man middag[:D]

Det mørkeblåe jeg skulle få? Hehehe.. Eller er det påskepannebåndet du holder på med?[;)]

Hehehe! Godt å ha noe å henge fingrene i ihvertfall!
Jeg er på dag 14 allerede. Tenkt om jeg hadde hatt normal syklus nå, så kunne jeg testet om 14 dager, men neeeeida.. Kan jo ikke teste før om 38 dager[:'(] Det er heeeelt til 17 april det[:@]

Det er drit med så lange sykluser!!! Jeg hadde 41 dager forrige mnd, er på dag 40 i syklusen nå uten noen TR, så jeg regner med den er like lang, viss ikke lengre denne mnd. Tar så lang tid før man får begynne å teste!! Jeg har hørt at akupunktur kan korte ned på syklusene... så jeg har begynt å vurdere dette da...se om det blir noe fart på sakene[:D]
Lykke til i denne pp Angelicka23[:D]

Back
Topp