• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

~ Angelickas dagbok ~

Huff da.. Men bedre å få det gjort!!!

Nei, for du har jo ikke mensen da likevell. *ler*
Hehe, neida, spørs jo om legen skal se på det.. Kan ikke tenke meg det om du beskriver det for ham?[&:]

Herregud altså. Netopp fått mannen min hjem. Det første søstrene hans gjør er å begynne mase på ham for ditt og datt[:@] Grrrrrrrr........ Nå er jeg drittlei altså[:'(]

Han er kjørt for å hente og bringe[:@] To av søstrene bor jo sammen nå. Så hun ene klarte å ødelegge motoren på vindusviskerne på bilen igår. Så da ringte hun for å spørre om han kunne kjøre henne til fysioterapeuten. Altså, det regner ikke, og har ikke gjort det i hele dag. Så ringer hun andre og spør om han ikke samtidig kan hente hun minste i barnehagen da for hun er så sliten. Altså, han kom hjem fra jobb igår, og har jobbet 12-timers sikft. Akkurat som ikke han er sliten liksom[:'(]

Ja, det er det som irriterer meg mest med det liksom! De klarer seg jo ikke alene! Er helt avhemgig av mannen min til å fikse opp for de uansett hva det er. Og han er jo så dumsnill at han gjør det og som oftest. Skjønner ikke at han gidder. Så ble jeg litt irritert og siden jeg hadde gledet meg så mye til han kommer hjem, så må han være borte ett par timer[&:]
JEG VIL HA KOOOOS[:(]

Ja, vet akkurat hvordan det der er! Verste jeg vet er folk som utnytter andre! Vi hadde ett vennepar som og var sånn. Vi måtte til slutt slutte kontakten med de, for det kom til det punktet der de forlangte å få av oss, fordi vi hadde bedre råd[&:] Irriterende altså[:'(]
Ja, han ser jo selv og at han blir utnyttet, men han får vel bare gå lei selv rett og slett...hehehe...

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis - Åh gud!! Min kjære kommer forhåpentligvis hjem imorgen! Får bare håpe helikopteret går som planlagt!!

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis - syyyk[:'(] 

7.MARS: Praksis - syyyk[:'(]  

8.MARS: Skal kanskje i bursdagsfest 

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend

15.MARS

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Nesten som igår, så holder meg hjemme. Kjipt å smitte de jeg jobber med liksom! Dett i desed (tett i nesen), litt feber, og ikke så vondt i halsen idag som igår, men likevell ikke bra. Du gjør på da Snuppis?

Alltid kjekt med helg ja! Håper bare jeg blir frisk!!! Orker ikke være sjuk hele helga[&o]
Hva er planene dine for helga da?

[&o][&o][&o]Aaaaaatsjooooo!!![&o][&o][&o]

Nå er jeg lei av å være syk allerede[:'(] Skal jo egentlig på skumringstimen og svømme idag, men tror jeg neppe er i form til det for å si det sånn[:@]
Får ha kosedag hjemme med mannen min tenker jeg. Deilig å begynne med prøvingen igjen da! Håper det blir klaff denne ppen. Aaaaner jo ikke når jeg har EL, eller når IKM er da[8|]
Etter EL - kalkulatoren blir det termin uansett i desember da. Om jeg får TR etter 33 dager, som er den minste syklusen jeg har hatt, så er det termin 09.12. Om jeg har 52 dagers syklus, som er det lengste jeg har hatt; så er termin den 28. desember..

Æsj, kjipt å være blakk! Ser du snart kan teste da[;)]

GOD HELG TIL DEG OG DINE OGSÅ!!!!
I HELGEN SKAL VI KOSE OSS!!
REGNER MED AT DET BLIR EN SKITUR I MORGEN OG MIDDAG UTE ETTERPÅ[:D][:D][:D][:D][:D]

HAR DERE PLANER FOR HELGEN DA?

KLEM

hyggeli at du stakk innom dagboka mi. Her blir det ingen spennende planer i helga, skal lese lese og lese. Hvis æ e flittig pike nu så kan æ lettere ta ordntli påskeferie med helt fri og god samvittighet sammen med kjæresten. Skal heldigvis lese mitt favoritt tema, gynekologi og obstetrikk. jippi.
Kjipt du er syk da, god bedring [:)] kanskje du blir litt friskere om du får masse kos fra mannen :)

RIKTIG GOD HELG!!

Jeg har lengtet sånn til denne helga, endelig er den her. Skal sove leeenge imorgen og nyte fridagen. Er du blitt syk? [:'(] Ha da allikvel en koselig kveld med mannen, og riktig god bedring  :-)

Klem

ORIGINAL: snuppis30

Jeg skal teste meg på mandag hvis ikke TR kommer i mellom tiden [:'(] Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, men jeg har merket at jeg litt større og mørkere brystvorter [&:]

Hm.. spennende!

ORIGINAL: Caaaarina

Takk for fin hilsen i dagboka mi! [:)]
Håper du blir frisk snart og at du får en fin helg!

Selv skal jeg på fest, får håpe det blir siste festen før testen er positiv [:D]

Så gøy da! Jeg skal egentlig på fest i morgen. Får håpe jeg er frisk til den tid!

ORIGINAL: Venter på 3de spire

GOD HELG TIL DEG OG DINE OGSÅ!!!!
I HELGEN SKAL VI KOSE OSS!!
REGNER MED AT DET BLIR EN SKITUR I MORGEN OG MIDDAG UTE ETTERPÅ[:D][:D][:D][:D][:D]

HAR DERE PLANER FOR HELGEN DA?

KLEM

Skitur høres kjempegøy ut! Planen er egentlig bursdagsfest imorgen, men spørs jo om formen er lik imorgen da[&:]
Har vært hos kiropraktor og fått knekt oss både jeg og mannen min og idag..hehe[:)]

ORIGINAL: Ivara

Så kjipt å være syk [:'(]
Da synes jeg ihvertfall disse søstrene kunne latt kjæresten din være hjemme og dulle for deg nå som han først er hjemme uansett. Kjærstetid er VIKTIG!!! Skjønner de ikke det da? [8|][:D]

Gooood bedring og klem til deg.

Ivara! Der var du jo[:D][:D] Lenge siden jeg har sett noe til deg..hehe... Ja, savnet kjæresten min jeg, og selvsagt ble det en liten krangel. Men vi kom nå frem til at vi egentlig var ganske enige om dette med søstrene hans, og han var enig i at han har vanskelig for å si nei. Han trodde at jeg var sur påå ham fordi han kjørte, men jeg var jo egentlig bare frustrert på søstrene hans for at de klarer å ringe dagen etter han har kommet hjem. De vet jo at han som oftest er dødssliten når han kommer hjem liksom, og at han aldri sier nei[&:]
Takk for god bedringsønskene[:D] 
Klem

ORIGINAL: Miepia27

hyggeli at du stakk innom dagboka mi. Her blir det ingen spennende planer i helga, skal lese lese og lese. Hvis æ e flittig pike nu så kan æ lettere ta ordntli påskeferie med helt fri og god samvittighet sammen med kjæresten. Skal heldigvis lese mitt favoritt tema, gynekologi og obstetrikk. jippi.
Kjipt du er syk da, god bedring [:)] kanskje du blir litt friskere om du får masse kos fra mannen :)

Så flink du er som leser! Jeg har fått gjort en times skolearbeid idag, men er jo ikke helt i form heller da.. Deilig å kunne ta seg fri i påsken, det er verdt å jobbe litt i helgene for det[;)]
Kos fra mannen hjelper veldig godt! Det skrev tanten min i sms til meg idag og. At om han ikke koste med meg slik at jeg blir frisk, så skulle hun komme og slå ham litt for meg! Hahaha[:D][:D][:D]

Back
Topp