• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis - Åh gud!! Min kjære kommer forhåpentligvis hjem imorgen! Får bare håpe helikopteret går som planlagt!!

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis    

7.MARS: Praksis 

8.MARS: Skal kanskje i bursdagsfest 

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend

15.MARS

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Åh, idag kommer jo mannen din hjem [:)][:D][:D]
Kos dere masse!! [;)][8D]

Takk for det vennen[:D] Gleder meg massemasse! Men selvsagt har jeg blitt syk da! Ligger her og fryser og har supervondt i halsen[:'(] Det positive er jo at jeg kanskje får være hjemme med mannen min imorgen, men det er så kjipt å være syyyyk! Og det er jo så gøy på jobb og[:@]

Åneei, ikke være syk da, vennen! [:o]
Kanskje du bare er syk av lengsel...? Elskovssyk...? [:D][:D]

Håper det går over superfort, slik at du kan jobbe og nyte tiden med din kjære [:)]

Hahaha, er nok elskovssyk ja
Trenger ikke lege når man har deg[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Hahaha, er nok elskovssyk ja
Trenger ikke lege når man har deg[;)]

Nope, Dr. Eggerøra til tjeneste!
(det hørtes jo kjempeseriøst ut [&:][:D])

Hahaha.. Det høres veldig bra ut!
Jeg fikk ett tips av min svigerinne mot kløing i halsen her nå. Hun spurte om jeg hadde prøvd dokosten.. Er det ett godt tips dr. Eggerøra? Bør jo hjelpe litt mot kløinga da!

Det er faktisk det tipset jeg pleier å bruke mest, det, så hn har nok vært inne hos meg til konsultasjon en gang ja [:)]

Da prøver jeg det!

Ser ikke ut som om han kommer hjem[:(]

Det ordnet seg!! Jippi!!! Helikopteret landet litt tidligere likevell, han fikk kastet seg inn i en taxi, og er nå på vei hjemover[:D][:D]
Uansett var visst mamma i Stavanger nå, og på vei for å hente ham, og kjøre ham til ferjen. Så hadde det bare vært for meg å hente ham på andre siden.

Jeg får mannen min hjem

Jeg henter ham litt utenfor byen (ett kvarter unna, vil jo se han snarest mulig), så da kommer bussen der 23. 20[:D]

Skal kose mannen min ihjel jeg[:D] 

Nå blir han hjemme i en hel måned, helt til jeg er lei av ham igjen! Hehehe.. neida[;)] Skal bli deilig å få ham hjem og ha noen å sove ved siden av (og som kan lage middag! Hihihi)!

hey snuppa ville bare ønske deg en fin kveld videre håper du kose deg masse med mannen din i kveld.. men vis han kommer med bussen fra stvg kjører han forbi meg faktisk hehe klem

Hehehe, jeg skal be han vinke ut vinduet over hele Bokn, så får du følge med og vinke igjen[:D]

Ja, jeg blir faktisk nesten nyforelsket når jeg ser ham igjen. Er sååå deilig å ha noen å krype inntil, og sove i armkroken til. *sukk* GLEDE SEG!!!!
Ser ut som om jeg er syk imorgen og.. Da blir det vel armkrok på sofaen og film tenker jeg[:)]

ja du fpr gjøre det hehe men tror jeg har kolapset da eller lufter hunder da han kjører forbi her da men hehe men kan jo prøve og se etter han hehe

Da har jeg endelig hatt ett mannebein å sove ved siden av og i armkroken til. Deilig! Netopp våknet nå. Formen er helt dritt, skikkelig tett i nesa, slik at jeg har vondt i hodet. Får ta meg paracet eller noe. For er det ikke ibux man ikke skal ta når man er prøver?

Takk for det! Nå har vi jo selvsagt bare Ibux hjemme. Mannen glemte å handle paracet når han var på butikken idag.. *sukk* Men jeg er jo enda tidlig i syklusen, så kanskje det ikke har noe å si? Løsnet litt mer etter jeg tok en dusj da, men kjenner fremdeles ett press oppi der... 

Huff, ja jeg hadde nok tatt meg turen dit ja! Håper det ordner seg[&:]

Back
Topp