~ Angelickas dagbok ~

Hehehe, det hadde jo vært trist om jeg måtte løpe på julaften[;)] Jqaja, vi får ta det som det kommer. Problemet er jo at jeg skal ha en eksamen i desember, og jeg får vel ikke fly når jeg er så langt på vei[&:]

Hahahaha, du er fan av konting skjønner jeg[:D]

Ja, men satser på at jeg får gjort mest mulig før jul, slik at jeg slipper å bli for sen med studiene mine!!

Hm... Tror jeg skal bli kul og begynne å skrive med lilla jeg? Grusomt eller helt ok? Er det noe man kan stille innpå slik at den blir slik hver gang jeg skal skrive ett innlegg?

ORIGINAL: Angelicka23

Hm... Tror jeg skal bli kul og begynne å skrive med lilla jeg? Grusomt eller helt ok? Er det noe man kan stille innpå slik at den blir slik hver gang jeg skal skrive ett innlegg?

Kult [:)] Kjekt med "egen" farge [;)][:D][:D][:D]
Si fra om du finner ut om man kan stille det inn da, for jeg endrer hver gang [&:][8D][:D][:D]

Hehehe, det skal jeg gjøre[:D] Så får vi se hvor lenge denne fargen min holder[;)]

Hvordan er det med denne tanten din, kommet for fullt...? 

Hahaha, kanskje vi skulle hatt en avstemming på FS.. hihihi...
Kan ikke skryte av at tanta er kommet for fullt nei. Kanskje en fjerdedels tampong (blå ob), og det er ikke friskt blod. Så antageligvis bare spotting tenker jeg meg!

for at du blir lurt [:D][:D][:D]

Det hadde jo vært veldig greit det ja!!!!

Snuppis la ut denne linken på FS, og jeg synes veldig mye stemte, når jeg leste min egen hånd!

[link=http://www.popit.no/Smilefjes/Tester/INNHOLD/Tester2/Spa-i-hender.aspx]http://www.popit.no/Smilefjes/Tester/INNHOLD/Tester2/Spa-i-hender.aspx[/link]

Her kommer det:
¨
Firkantet håndflate og lange fingre

Type: Luft.

En slik luft-hånd tilhører en intelligent person som er flink til å kommunisere.

Hodelinja
  • Ei lang linje forteller at du er en intellektuell person.

Hjertelinja
  • Hvis hjertelinja er lengre og tydeligere enn hodelinja betyr det at du lar hjertet styre deg - ikke hodet.

Livslinja

• Hvis livslinja begynner på samme sted som hodelinja forteller det at du er en behersket person som er flink til å planlegge.

Sjels-/skjebnelinja
  • Ei rett sjels-/skjebnelinje som starter midt i hånda avslører at du er veldig selvstendig.
  • Hvis sjels-/skjebnelinja avsluttes på livslinja tyder det på at du gir mye av deg selv, men ikke alltid får så mye tilbake.

Bergene:
Venusberget
Under tommelen

• Stort Venusberg viser stor livsglede.
  • Hvis Venusberget er tykkere øverst betyr det at du synes familie er viktig, og at du gjerne vil ha mange barn.

Jupiterberget
Under pekefingeren

• Et stort Jupiterberg avslører at du er en ambisiøs person, og det kan også bety at du er egoistisk.

Saturnberget
Under langefingeren

• Et mellomstort Saturnberg betyr at du er flink til å lære, og at du er ambisiøs.
  • Hvis du har et kors eller kryss på Saturnberget kan det tyde på at du i løpet av livet kommer til å få en spesiell og veldig viktig oppgave du må utføre.

Solberget
    Under ringefingeren

• Hvis Solberget går inntil Merkurberget viser det at du er en person med nese for business.

Merkurberget
    Under lillefingeren

1. Et lite Merkurberg viser at du er en alvorlig person.
    2. Hvis berget har flere korte linjer betyr det at du har behov for å hjelpe dine omgivelser. Slike linjer finnes ofte hos healere, leger, psykologer, o.l.

Måneberget
    Nede ved håndleddet, på motsatt side av tommelen

• Hvis Måneberget strekker seg ned mot håndleddet avslører det at du kan ha magiske evner.

Må legge til: Tolket også ett ekteskap og to barn[:D]
  •  
    Hvilken farge passer jeg da? Kanskje jeg bare "trengte" litt lilla idag..hehehe...

Hmm... Kanskje jeg bare skal holde meg til svart da[;)]

Hahaha.. Du hadde ikke hatt lyst til å lage en signatur til meg TP?

Bare hvis du gidder altså! Ikke stress med det.. Hm... bilder ja... Hva skal jeg finne på da? *tenketenke*

Synes svart/hvitt er finest jeg! Men tekst ja.. Tenke litt på det! *Lete etter bilder*

Jeg har funnet, jeg har funnet! Sender deg en pm jeg[:)]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@] 

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis - skal svømme med tanten og svigerinnen min...

23.februar:  På dag 50 uten tegn til TR[:@]

24.februar: Ser jaggu meg ut som det er spotting på gang her... Hm...

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
    8.september - 42 dager
    19.oktober - 37 dager
    24.november - 43 dager
    05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Weeeeeeeeheeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Jeg har fått meg signatur!! Tusen tusen takk Truseprinsesse[:D][:D][:D]

Jeg er SÅ fornøyd[:D][:D][:D] Du gjør på da Tanine?

Back
    Topp