~ Angelickas dagbok ~

Ja, kanskje jeg og skulle bestilt ett par[;)] Men jeg har ikke godfølelse da... Mamma spådde meg forrige helg, og hun så graviditet innen tre måneder, men jeg turte ikke spørre mer om det siden både hun og søsteren min satt der. Kanskje jeg skal spørre hun spådamen jeg var hos før jul. Jeg har henne jo som venn på facebook..hmm... kjipt at man ikke kan spå seg selv!
Men! Jeg trakk jo englekort her en dagen, og da kom graviditetskortet opp[&:]

Hei jenter

Takk for at dere har så god tro på meg her inne[:)][:)][:)][:)] Kjempe kjekt[:)] Jeg håper virkelig at vi alle får positive tester denne pp[:)][:)] Tenk så kult hvis det[:)][:)][:)][:)] Jeg er helt klart med og tester 12/1 hvis ikke TR dukker opp før det da[:'(] Jeg har jo så idiotisk korte sykluser[:)]

Nå har jeg sendt spådamen min en melding på facebook

*Ler av TP* Er skikkelig imponert av dette hardkjøret ditt denne måneden! Det bare slå til denne måneden for deg! Jeg har vært på billigetester og bestilt EL-strimler og to graviditetstester fra CB. Bestilte EL-testene bare for å få porto gratis[8D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Hehe. Han kom ikke denne gangen da. Men det gjorde jeg. Mmmm. [:D][:D][:D]

Hihihi, han må jo bli sliten i utstyret etterhvert[;)]

[:D][:D]Hehe.... hva er det som går av deg truseprinsesse?[:D][:D][:D] Du har virkelig god sexlyst så det må jo bare bli graviditet på deg denne pp[:D][:D][:D]

Hva er det du har skrevet om til spådamen Angelicka?[:)]

Ser dere skal teste 12/2, jeg venter tr 11/2 så slår meg sammen med dere. Skal si vi er blitt samkjørte...hehe.

Yeay Randålf[:D][:D][:D]
Idag har jeg fått lest en del, vasket klær og tørker dem nå. Så skal jeg hente lillesøss hos en vennine. Kjøre opp til mamma, og få goood biffmiddag[;)] *Heldige meg*

Jeg spurte spådamen min om hva tid jeg blir gravid..hehe.. men hun er ikke inne så ofte, så vet ikke når jeg får svar da[&:]

Da blir det testing den 12 for: Snuppis, TP, Randålf, Silje og meg? Har jeg alle da? Dette blir schtilig altså!

Ja, det hadde vært kjempe kult hvis alle fikk positiv test[:)][:)][:)] Da må vi gå inn for å ha myyyyyyyyyyyyyyyyye sex denne pp slik at det klaffer[:)][:)][:)] Jeg er beinklar til å gjøre en innsats denne pp slik at jeg blir gravid[:)]

Ja, nå er jeg seriøst klar for å få det til!!!!

Ja, nå må vi virkelig stå på slik at spiren sitter[:)][:)][:)][:)][:)][:)] Jeg begynner å bli utålmodig her[:)][:)][:)] Dette klarer vi jenter[:)] Nå skal vi stå på til vi er såre og ikke orker mer[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Du truseprinsesse tror jeg det positiv test denne pp for der har virkelig stått på[:)][:)][;)] Hvis ikke så får vi bare tenke at dere har jo ikke vært prøvere lenge. Det er kjipt der og da, men skuffelsen går fort over. Men du trenger ikke å være redd for det har klaffet for deg denne måneden[:)] Har ikke Angelicka spådd at du blir gravid nå og får positiv test i februar? Eller at du blir gravid i februar?[:)]

Ja vi får virkelig stå på jenter..........Blir vi lei får vi bare muntre opp hverandre, hehe......Jeg er også så klar for å bli gravid denne pp.....

Ja, det hadde jaggu meg vært ok nå!!! Nå har jeg lest litt til idag. Er rimelig lei av straffe- og sivilprosess nå[:'(] Menmen, snart er det en uke i London! Iiiiiih[:D] 

Jeg har lyst på sex!!!!! ARGH[:'(][:@][:@][:'(]

Hei alle sammen :-)
Her kommer en skikkelig fersking inn i forumet. Jeg må si jeg allerede krysser fingre for alle mann... kremt, damer!
Selv er jeg usannsynlig spent etter å ha "kjørt på" denne gangen, vi har ikke brukt prev. på mange år, men hoppa av i svingen.[:)]
Nå er det for alvor forsøk på å få til en liten spire...

Hjelp meg med gode tanker da [8D][:D][;)]

ORIGINAL: Imogene

Hei alle sammen :-)
Her kommer en skikkelig fersking inn i forumet. Jeg må si jeg allerede krysser fingre for alle mann... kremt, damer!
Selv er jeg usannsynlig spent etter å ha "kjørt på" denne gangen, vi har ikke brukt prev. på mange år, men hoppa av i svingen.[:)]
Nå er det for alvor forsøk på å få til en liten spire...

Hjelp meg med gode tanker da [8D][:D][;)]

Velkommen inn til dagboken min! Håper du får til dette snart da, er jo heldig som ikke går på pillene, og må inn i normal syklus som mange av oss må[;)]
*Gode tanker sendes, og håp om at oppholdet her blant oss prøvere blir kortvarig*[:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, det hadde jaggu meg vært ok nå!!! Nå har jeg lest litt til idag. Er rimelig lei av straffe- og sivilprosess nå[:'(] Menmen, snart er det en uke i London! Iiiiiih[:D] 

Jeg har lyst på sex!!!!! ARGH[:'(][:@][:@][:'(]

Tihihi.. Herligt.. [:D][:D]
Dra på mannestrippeklubb i London! [;)][;)]

Hahaha.. Da hadde jeg faktisk heller gått for å se damer[;)]

Hvorfor er fruits dagbok låst?!?

Jo! Prøv å skrive innlegg der da!

Back
Topp