~ Angelickas dagbok ~

Hun hadde en ekkel magefølelse og leste meldingene på mobilen hans. Var der hun fant alt. De hadde planlagt å møtes og alt. Han hadde visst holdt litt på med hun her før svigerinnen min møtte ham. Han ble visst ekstra interessant for henne nå som han var i et forhold[:'(]

Æsj, jeg har ikke tiltakslyst i det hele tatt idag. Skal jo ha muntlig imorgen, men bare orket å lese to timer til nå idag.. Dritt!!![:@][:'(]

Vet ikke helt hva jeg bør lese på heller. Det jeg har lest til idag har vel egentlig bare gjort meg litt forvirret[:'(] 

Nei, det er no drit rett og slett[&o]

Det sies jo at man ikke skal lese dagen før, jeg pleide å gjøre det da jeg studerte, men bare på notater, åpnet ikke en bok den siste dagen. Alt måtte liksom synke inn.

Det er muntlig eksamen i 3.avdeling jus. Muntlig er basert på en hjemmeeksamen jeg hadde før jul om lov om finansiell sikkerhetsstillelse...
Kanskje jeg får litt mer tiltakslyst senere ikveld!

ÅRH JEG BLIR SÅ SINT!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]
Synes så synd på den stakkars svigerinnen min som sitter der oppe og ikke kommer seg hit før imorgen. Sitte med det neket av en mann som sitter og bare er dust med henne!

Ja, det skal bli deilig! Har vært kaos her idag. Telefonen min har ikke stått stille. Svigerinner og svigermor har ringt meg, og alle er like sjokket og frustrerte over situasjonen. De har ikke hatt mye penger, så vi har jo kjøpt ganske mye til ham/de. Bl.a. fikk han ny dress til bryllupet vårt av svigerforeldrene mine. Synes det er så dårlig gjort å sitte her i julen og late som ingenting[:'(]

Ja enkelte mennesker eier bare ikke følelser for andre og tenker bare på seg selv........Håper han får smake sin egen medisin en dag.......

Skikkelig irriterende[:@][:@][:@][:@] Hva er det som feiler ham??? Det er jo helt sykt at det går an[:@] Stakkar dame og ikke minst unge[:@]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Silje1982

Skikkelig irriterende[:@][:@][:@][:@] Hva er det som feiler ham??? Det er jo helt sykt at det går an[:@] Stakkar dame og ikke minst unge[:@]

He's a motherfucking scumbag..

He sure is!!!
Ekle mann.. Jeg har seriøst ikke hatt konsentrasjon idag. Nå har jeg vaska håret og gitt meg selv hudpleie. Så nå ser jeg ihvertfall noe presentabel ut overfor sensorene[8D] 
Fader med kviser man får da når man ikke går på piller lenger! Jeg har sikkert hatt 20 kviser etter at jeg sluttet på dem, jeg som aldri har hatt en eneste kvise! UÆSJ[:'(]

Føler liksom ikke jeg skal ha muntlig imorgen... Skikkelig ekkelt altså! Kommer vel til å ha panikk eller noe imorgen, for at jeg ikke har lest nok idag.. *sukk* Men vet liksom ikke helt hva jeg skal lese på idag. Jeg vet jo det meste hva som står i oppgaven jeg har skrevet, men sensor kan jo alltids spør om alt slags rart noe!

Jeg også har vært plagt med kviser!!![:'(] Eller det vil si at jeg har hatt et par[:)] Pleier ikke å ha noe særlige kviser[:)] Kan du spå???[:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg spår ja[:)] Mener vel når den blir laget antar jeg..hehehe[:D]
Jeg har ikke hatt alle 20 kvisene på en gang altså, men de har vært jevnt fordelt siden jeg sluttet på pillene..hehe[;)]

Hva tid er det hun har spådd at du blir gravid??[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] Så kjekt[:)][:)] Kan jeg få bli spådd?[:)][:)][:)] Er det vanskelig å spå?

TP: Jeg skal inn klokken 4, så da må dere krysse fingrene for meg!!!

Silje1982; sender deg en pm jeg[;)]

Back
Topp