~ Angelickas dagbok ~

Hehehe.. høres bra ut[:D] 
Jeg er superøm i hele ryggen.. Helt jævlig rett og slett[:@][:(]

Joda, det hjelper, men man er gjerne øm opptil ett døgn etter. Men bedre enn å gå med skikkelig vondt da, slik jeg har gått siste uken[:'(]

Usj, jeg er drittlei, men har klart 7 timer til dagen de siste dagene da... Så går vel unna[:'(]

Hehehe.. Var ferdig for en times tid siden. Nå koser jeg meg med en sider, og har en spåkunde.. Håpte jeg skulle ha litt fri til meg selv idag, men dagen ble poff borte. 7 timers lesing, en times spåing, en time hos kiropraktor, og resten har gått bort til å lage mat, dusje.. Ja, og så var svigerinnen mine nede på besøk for å spørre meg om noe. Hun har sosial rett på skolen nå, så jeg måtte ha en forelesning her...hehehe[;)]

Åh!!! Det hadde jeg glemt ut.. Skulle jo se om jeg fikk inn noe på truseprinsesse og!

Da var det unnagjort! Satser på at tp blir fornøyd[:)]

Ja, skulle jo bare se sånn kjapt på hva tid hun ble gravid.. Bruker jo en time ellers..hehe....

Du får høre med henne[;)] Det var skikkelig rart at du hadde fått deg nytt brukernavn! [:D] Hehehe...

Nei, nå må jeg krype til køys tenker jeg.. Den store dobbeltsengen med bare meg i.. *sukk*[:(]
Mannen fikk forresten kommet seg ut i Nordsjøen idag...

Nattinatt snuppa!!! Nå har vi akkurat like mange innlegg i dagbøkene våre *fnise*

Får håpe ryggen blir bedre nå......... Du er en travel dame må jeg si angelicka, men det er bra å ha ting å gjøre mens man venter. Spennende å se om spåingen din slår til for tp eller undikken (synes det var litt morsomt jeg, hihi[:D][:D]), har troen på slike ting jeg, men aldri tatt mot til meg for å bli spådd........

Jeg har sendt deg mail undikk[;)]

Ja, er det ikke kjedelig vel å være alene Randålf?[:'(] Kjipeste er å legge seg alene!

ORIGINAL: snuppis30

Jeg får ikke treffe Angelicka på mandag [:(][:(][:(] Skulle du komme tilbake i februar???? Hvis du ikke gjør det så MÅ jeg ta meg en tur til Haugesund [:D]

Hehehe.. Jeg kommer i februar ja! Husker ikke helt når jeg har bestilt fly til, men kan sjekke det opp[:)] 

Idag har jeg sovet godt frempå. Lå og leste litt på sengen igår, så jeg sov helt til 12! Nå skal jeg ha meg kaffe, så skal jeg begynne å lese litt. Planen er å sykle bort på butikken å få handlet litt, og så er det hjem igjen for å lese videre. Har ingen spåkunder ikveld da, så kanskje jeg får en frikveld? Hm.. Muligens laste meg ned en film eller noe da...

Ja, det høres spennende ut! Lurer på om det var det tanten min har tatt nå[;)]
Jeg har tatt tredje avdeling opp igjen nå til jul. Der var det en skoleeksamen, en hjemmeeksamen, og en muntlig basert på hjemmeeksamen. Det var den hjemmeeksamenen jeg fikk B på, så den Ben skal jeg forsvare på muntlig nå på mandag. Så får jeg resten av eksamensresultatene på onsdag, altså hva den endelige karakter ble, og resultatet ifra skoleeksamen.
Samtidig, så leser jeg på fjerde avdeling, og skal ha eksamen i det i mai[:)]

Det høres herlig ut TP! Det er så digg å ligge i armkroken og slappe av[:D] 
Det er fem avdelinger på jusstudiet, men jeg skal og ha praksis før sommeren, noe som egentlig hører til femte avdeling, så det blir mindre for meg å gjøre til neste år. Så da gjør det ingenting om jeg blir gravid. Jeg er jo heldig som har mannen hjemme i 4 uker og, + at han er klar for å ta ut permisjon med den lille isåfall.
Snuppis: Jeg har jo blitt spådd at jeg skal gå høygravid ved en eksamen, men det er kanskje den rundt juletider det da[;)] Så satser på at jeg er gravid innen april[;)] 
Tror kanskje jeg skal bestille EL-tester når det har gått 6 måneder jeg og. Godt tips TP!

Hehehe.. Jeg vet hvordan det er! Synes det er kjempekjekt å bli spådd jeg og! Lurer på pm jeg og skal stikke og handle litt... Snakkes folkens!

Da har jeg fått handlet. Har til og med kjøpt meg lotto til ikveld. Så senere får dere pratet med en vaskeekte miljonoksånær..hehe[:D]

Nei, jeg kommer aldri på det! Men fikk ett innfall i dag. Jeg har kjøpt meg hamburger til middag, så det er ikke så verst lørdagsmat tenker jeg[:D] 
Synes jeg har blitt veldig flink til å sykle til butikken, istedetfor å ta bilen hver gang jeg[;)] Nye nyttårsforsettet mitt! Sykle eller gå til butikken[:)]

Back
Topp