~ Angelickas dagbok ~

Hahaha.. Treff for alle prøvesnålinger på mandag. Dukk opp på det snåle treffet de som vil[8D] Det hadde vært kjempemoro om du hadde blitt med TP!

Åh, tenk så gøy da!!![;)] Diskutere bleier å vogner og klær og nattesøvn å sånn[:D]

Hehehe, nei det kan jeg tenke meg.. Var med på fødselen til svigerinnen min, og det så ikke herlig ut akkurat!
Bebissen til søsteren din var jo bare helt nydelig da! Så ut som om du koste deg med henne[:D]

Jeg har ikke turt å se noe særlig på vogner og sånn enda nei.. Orker liksom ikke før jeg er gravid.. Men tenker meg at jeg tar nok helt av og, når jeg først ser en positiv test lyse mot meg[:D][:D][:D]
Hva svarte du svigerinnen din da da Snuppis? Vet hun at dere prøver? Sååå gøy med en liten baby å kose med altså[;)]

Hehehe, ja sånn er det! Ganske greit å få arve litt klær da! Jeg har en sånn følelse av at jeg kommer til å få tvillinger jeg[;)] Og da trengs vel en heeeel haug tenker jeg!

Pappa er tvilling, og mormoren min er tvilling.. Så har jeg spådd at jeg skal få tre barn, men i to svangerskap bare.. Så skal se på det.. Da blir det vel liv i leiren tenker jeg! Haha[:D] 

Vet jo aldri[;)] Det er jo ihvertfall stor sjanse for at jeg får tvillinger, i og med at jeg har det i familien og da!

Ja, jobber med det på deltid[;)] Har netopp hatt en spåkunde her inne fra nå, så nå får jeg vel komme meg på butikken. Dropper å gå, for det striregner ute. Men tar sykkelen da[;)] Deilig å få frisk luft, men jeg orker ikke bli gjennomvåt liksom..hehe[:D]

Når jeg spår får du en viss oversikt over fortid/nåtid, et legg på en måned frem, et på tre måneder frem, seks måneder og til slutt ett år frem. Om du bare vil jeg skal se helt generelt (kjærlighet, jobb, økonomi) eller om du også har spesifiserte spørsmål og komme med, er det bare til og spørre i vei!

Neida, mannen min kom seg ikke ut idag heller, så da blir det hotell på ham i natt igjen[:@] Kunne de ikke visst det litt før, så kunne han kommet hjem inatt[:'(][:'(][:'(]

350, men kan gi deg litt rabatt om du synes det er dyrt[;)] Hehehe[:D]

Ta det en annen gang da[;)] Hehehe[:)]
Det er helt ok.. Er vel en jobb som alt annet kan jeg tenke meg. Eller, er vel egentlig bare en deltidsjobb for meg da. Skolen er "hovedjobben" min, som jeg selvsagt prioriterer først. Har jobbet litt med healing og, men det ble mye reising, og det har jeg desverre ikke tid til[&:]

Så det satser vi på at du får[:D]

ORIGINAL: snuppis29

Jeg har blitt spådd av Angelicka at jeg skal få en gutt [:D]

Så spennende [:)]
Nårdanårdanårda??? [:D]

ORIGINAL: snuppis29

Hun har sagt at jeg skulle bli gravid i februar [:)]

Ooooooh det er jo IKKE lenge til da!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg har ikke fått hørt noe enda, men det er vel sånn at jeg bare får de positive tilbakemeldingene[:)] Men det er generellt vanskelig å se kjønn, og eksakt måned for graviditet sånn sett da[;)] Men, alltid spennende å se om det treffer!

Imorgen

[8D]

Gidder ikke ta frem kortene nå, men skal ha en spåkunde imorgen, så kanskje jeg ta en titt på deg da[:D] For å finne ut ALT om deg...*mohahahaha* Neida, jeg skal ikke det altså[8D] Men send meg ett bilde av deg eller noe, så kan jeg jo se om jeg får inn noe[:D]

Forresten! Er det noen av dere som har dyr? Hva/hvem/alder/bilde? [:D]
Skal rote frem noen av mine søte, hvis dere finner noen av deres (om dere har da[;)])

ORIGINAL: Angelicka23

Forresten! Er det noen av dere som har dyr? Hva/hvem/alder/bilde? [:D]
Skal rote frem noen av mine søte, hvis dere finner noen av deres (om dere har da[;)])

Har bare en super-rar samling av akvariefisk... [&:][8D]

Hellauw! Obligatorisk med bilde her assa...

Back
Topp