~ Angelickas dagbok ~

Nå begynner jeg å glede meg masse til å åpne pakker! Idag begynner vi på middagen klokken 17.00, ganske tidlig, men vi er 16 stykker så tar nok litt tid å åpne alle pakkene[;)] Har jo 6 barn der og, så da er det nok en del pakker som skal åpnes. Jippi, jeg elsker juuuul[:D]

Kan være kos det og da!

Jippi, jeg har fått julekort fra Snuppis

Blei skikkeligskikkelig glad jeg[:D]

Nå kjører vi til mamma, så til svigers etterpå! Ha en fin kveld jenter[;)]
Kan være jeg stikker innom ikveld/natt[:D]

Min kalender for desember måned:

Usikker på syklus, men tar sånn cirka ut fra de forrige måneder...

Vi satser på 33 dagers syklus denne måneden *ler*

24. - 30.november: TR[:@]
09. des: - Jobbet med hjemmeeksamen
10. des: - Jobbet med hjemmeksamen
11. des: - Hjemmeeksamen levert.. Slappet av idag, og gleeeeder meg til imorgen!!! 
12. des:- Min kjære kommer hjem fra Nordsjøen!
13. des - EL dersom 33 dagers syklus
14. des - EL dersom 34 dagers syklus  - EKSAMEN
15. des - Skal på fest -
16. des - Sløøøøv dag
17. des  - EL dersom 37 dagers syklus - Mannen ødela ryggen
18. des - Har klippet meg, og handlet juleantrekk. Kun 1 presang igjen å handle[:D][:D][:D]
19. des - Lite spennende dag
20. des - Handlet siste julepresanger, og handlet inn mat til julen
21. des - Testet idag, for kan være vi skal ta ett par øl ikveld. Negativ[&:] Er jo på dag 28 så kunne være i og med at jeg hadde murringer idag, menmen.... Tenkte den skulle være negativ da[:'(]
22. des. Endelig er mannen sin rygg bra!!! 
23. des: Skal til tanten min og spise grøt

24. des: God Jul - Idag kommer nissen til meg siden jeg er så snill og grei - Frokost hjemme, lunch hos mamma, og jul hos svigers
25. des: Pinnekjøtt hos mamma
26. des: Ribbe hos svigers
27. des TR dersom 33 dagers syklus
28. des TR dersom 34 dagers syklus
29. des
30. des
31. des: Godt nyttår  TR dersom 37 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.November - hva tid kommer TR neste gang?

Måtte bare dytte denne lenger opp[:D]

Jippi!!!!! Ny stjerne!
Jeg fikk gavekort, penger, Greys anatomy season 3, bok om dyrekommunikasjon, masse finservice, som vi begynte å samle på til bryllupet, og vanlig Rosendahl Grand Cru servise som vi bruker til daglig (har bare hatt 4 av hver), så den lommepcen ja.. hmm... tror jeg har alt dekket nå? Så fikk jo mannen mobil av meg[;)]

Måtte visst skrive 751 innlegg for å bli juniormedlem! *ler*
Jaja, 8,7 innlegg i gjennomsnitt til dagen er jo ganske så bra synes jeg[;)] 

Ja, det var ganske gøy![:D] Brukte ett par timer på gaveåpning. Var den største gavehaugen jeg noensinne har sett!

Jeg hadde en negativ test igår[&:]

Min kalender for desember måned:

Usikker på syklus, men tar sånn cirka ut fra de forrige måneder...

Vi satser på 33 dagers syklus denne måneden *ler*

24. - 30.november: TR[:@]
09. des: - Jobbet med hjemmeeksamen
10. des: - Jobbet med hjemmeksamen
11. des: - Hjemmeeksamen levert.. Slappet av idag, og gleeeeder meg til imorgen!!! 
12. des:- Min kjære kommer hjem fra Nordsjøen!
13. des - EL dersom 33 dagers syklus
14. des - EL dersom 34 dagers syklus  - EKSAMEN
15. des - Skal på fest -
16. des - Sløøøøv dag
17. des  - EL dersom 37 dagers syklus - Mannen ødela ryggen
18. des - Har klippet meg, og handlet juleantrekk. Kun 1 presang igjen å handle[:D][:D][:D]
19. des - Lite spennende dag
20. des - Handlet siste julepresanger, og handlet inn mat til julen
21. des - Testet idag, for kan være vi skal ta ett par øl ikveld. Negativ[&:] Er jo på dag 28 så kunne være i og med at jeg hadde murringer idag, menmen.... Tenkte den skulle være negativ da[:'(]
22. des. Endelig er mannen sin rygg bra!!! 
23. des: Skal til tanten min og spise grøt

24. des: God Jul - Idag kommer nissen til meg siden jeg er så snill og grei - Frokost hjemme, lunch hos mamma, og jul hos svigers
25. des: Pinnekjøtt hos mamma
26. des: Ribbe hos svigers - negativ test[&o]
27. des TR dersom 33 dagers syklus
28. des TR dersom 34 dagers syklus
29. des
30. des
31. des: Godt nyttår  TR dersom 37 dagers syklus

Ingen TR enda....

Her er ingen TR kommet enda nei... Litt irriterende, men kan jo være at jeg har tatt testene for tidlig? *håpehåpe* Får ta en test nyttårsaften kanskje, hvis hun ikke er kommet til da!!!

Vurderer om jeg skal til mormoren min på komler imorgen. På den ene siden er jeg lei av selskapeligheter, men på den andre siden er jo komler gooodt[:D] 
Nå håper jeg på positiv test på nyttårsaften, men har en dårlig følelse... Kunne bare TR komt i så fall!!!!!

Hehehe, det hørtes ut som en koselig drøm[:)]
Ble ingen tur til mormoren min, fikk ikke start på bilen plutselig[&:]

I natt drømte jeg at jeg fikk mensen[&:]

Ingen TR enda da[;)] Mamma slo det opp i drømmeleksikonet og det betydde "regelmessige perioder i livet", men noe mer hva drømmen betydde aner jeg ikke[:)]

Når jeg tenker meg om er det kanskje fordi jeg håper TR stabiliserer seg denne måneden? Men, det hadde jo vært morsomst med en positiv test imorgen da! Hadde 37 dagers syklus forrige måned, og er på dag 37 idag, så er jo dag 38 imorgen da..hm...  Problemet er at jeg må kjøpe test imorgen da, så testen blir vel ikke på morgenurin[&:]

Spennende [:)]
Kan du ikke spare på morgenurinen i et glass, da, og så løpe til apoteket...?? [:D][;)]

Haha, du er ikke så dum du Eggerøra[:D] *klaske seg i pannen*

Back
Topp