~ Angelickas dagbok ~

Neimen huff da [&:]
Håper eksamen går fint, det gjør den helt sikkert [:)]
Bare sunt med litt nerver [;)][:)]

Tvitvi[:)]

Da var jeg hjemme igjen. Absolutt alt som kunne gå på tverke, gikk på tverke...
Først gikk ikke flyet mitt som planlagt 21.20, men 00.10! Fremme i Oslo klokken 01.00, og finner ut at det siste flytoget er gått. Så da var det å vente på bussen som gikk halv 2. Deretter var det 45 minutt på bussen
Ikke nok med det, men pappa har flyttet inn i ny leilighet, så han har ikke fått ny gjesteseng enda. Hadde med meg luftmadrass, og fant selvsagt ut at pumpen ikke passet
Så løsningen ble sofaputer inne i ett dynetrekk, og sove på det.. Med andre ord 4 timers søvn før eksamen
Jeg er voldsomt usikker på eksamen. Fikk noe ekkelt om avhendelse av gjeldsbrev som var 3/8 av eksamen, og som når jeg kom hjem, så det sto to sider i boken.. Jøsses
Har fortsatt mensen, mannen reiser ut imorgen, og blir borte to uker. Satser på at vi treffer med EL til han kommer hjem[;)]

Da var min kjære mann reist ut i Nordsjøen, så nå er det 14 dager til jeg ser ham neste gang[:(]
Satser på at jeg har EL når han kommer hjem, men vet enda ikke helt hva tid jeg skal ta de EL-testene.. Usj.. Har 5 igjen.. Men uansett, jeg gidder ikke kjøpe flere av dem tror jeg. Etter dette blir det bare pøving på cirka gefuhlen, så satser vi på at det holder.
Er inne i vår fjerde prøveperiode nå. Har litt blandede følelser. Føler egentlig det er litt lenge, men så vet jeg jo at det absolutt ikke er det. Jeg vil bare han en baby i magen min 

Drittdag[:'(]

Idag hadde jeg siste rest av mensen.. Byebye TR, håper vi snakkes om ti måneder[;)]
Huff.. Idag er alt bare trist og leit. Føler meg superensom, og er ikke motivert for å jobbe med hjemmeeksamen altså. Savner mannen min, men det er jo 12 dager til han kommer hjem[:(]
Føler at dette har blitt en klagebok istedetfor dagbok, men det får så være. Det hjelper som oftest for meg å skrive ner tankene mine, så da får det bli her.
Har vært flink de siste dagene da. Ryddet hele boden, og lagt i oppbevaringsbokser. Kjøpt ny kommode til å ha på badet, og skrudd den sammen selv[:)]
Æsj, det er så kjipt å være helt alene!!!

Idag skal jeg være superkjempeflink og jobbe myyyye med hjemmeeksamen[:D]
*Klappe seg selv på skulderen*

hey sorry at jeg bare bryter meg inn i dagboken din men har jeg lest rett att du bor i haugesund? bor ikke langt fra der selv serru og måte bare spørre.. kan godt sende meg pm

Sendte deg en pm jeg[:D]

Fikk jobbet over 8 timer med eksamenen igår, så nå er jeg godt igang ihvertfall... En superinnsats idag og, så er jeg ihvertfall på rett spor!

ÅRH JEG ER SÅ SINT! Når folk skylder folk penger er det jo normalt at de betaler tilbake innen en viss tid, men nå begynner det å bli RIMELIG lenge da, og bare bortforklaringer[:@][:@][:@][:'(]

Dagens englekort:

Indriel
"You are a lightworker. God needs you to shine your Divine light and love - like an angel - upon the earth and all of its inhabitants".. Denne skulle jeg hatt tolkningen på!! Dumt at jeg ikke har boken med tydningene i nå..

Trekker ett for imorgen, så får vi se om det stemmer:

Serena
"I am the angel of Abundance. You will receive the money that you need, and God is in charge of how that will happen. Have faith".

Freaky!! Her har jeg netopp sutret i dagboken min over penger..hehe.. Men da ser det jo ut som om de er på vei til meg etterhvert[:D]

Idag har jeg fått snakket med mannen min hele to ganger på telefonen[:D][:D][:D]
Savner han sånn!
Men, bare en uke til, så er han hjemme!!!

Ja, det er så kjipt med de 10 små minuttene til dagen føler jeg.. Er det rart jeg skravler mye her inne eller?!? [:D]
Ikke verst, medlem på 6 uker.. 6, 5 innlegg til dagen.. *yaiks*

Jeje, idag har mamsen og søstrene mine vært her og spist middag.. Må begynne på hjemmeeksamen nå. Sto ikke opp før ti, for jeg hadde en bok jeg bare måtte lese ut igår.. så jeg lå til klokken 4 i natt[8|]
Er det rart mannen min sier jeg ikke får begynne å lese bøker når han er hjemme da? Jeg blir jo helt hekta, og kan ikke legge dem fra meg.
Så, "Menn som hater kvinner", er en bok som anbefales!!![:D][;)]

*Trøtt og sliten* Bare 5 dager til mannen min kommer hjem[:D]

4 dager igjen til jeg skal overfalle mannen min[:D]

Hahaha.. Passe meg for at jeg ikke blir anmeldt for voldtekt av sliten mann når han kommer hjem[:D]

Hehehe, hopper frem og tilbake mellom dagbøkene våre her[;)] Men nå må jeg nok jobbe litt med denne eksamenen igjen. Glad jeg skal levere på tirsdag, ellers hadde jeg seriøst lidd en sakte død her...

Thank you snuppa[;)]

Back
Topp