~ Angelickas dagbok ~

Hahaha, jeg jobber med oppgaven altså, men jeg har siden åpen, så jeg kan gå inn her og snuse vel[:D] Det blir så kjedelig innimellom, at jeg må ha meg ett par minutts avbrekk. *flire*

Aaaah, nå slapper jeg av med en øl, og hard dance mania på anlegget. Skal ha en spåkunde nå, og så skal jeg male en hylle.. Da har jeg vel vært flink idag vel?[:D]

Tilbud frem til imorgen; 250 kroner[:)]

Drittdrittdritt!!!!! Mannen min ringte meg fra Nordsjøen nå, og så hadde jeg moben i veska og musikken på, så jeg hørte ikke at han ringte. Nå får jeg antageligvis ikke snakket med ham idag, for han hadde prøvd å ringe tre ganger[:(][:(][:(] Og kanskje ikke imorgen heller, for da har de sånn sikkerhetsmøte til sent[:(]

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D] Han ringte meg.. Stakkars mannen lurte på hvor jeg var blitt av. Han hadde bare gått på rommet sitt og lest litt, så kom han ned og prøvde igjen. Så nå fikk vi pratet. Stakkars han er skikkelig lei nå, og vil bare hjem.
Gleder meg SÅÅÅÅ mye

Trenger ikke stresse med det, kan ha tilbudet åpnet for deg jeg snuppa til du har penger[;)] Har egentlig ikke tid før etter jeg har levert hjemmeeksamen uansett[:D]

Kan se helt generelt, eller se på spørsmål du måtte ha.. Ser normalt ett frem i tid[:D] Bruker vanlige kort med tolkning på de som har gått i arv[;)]

Det funker ikke så veldig godt på meg selv[:D] Men mamma ser på meg, og jeg henne innimellom. Hun jeg var hos sist, er ei mamma har vært hos, og anbefalte. Mamma har jobbet med dette i maaange år, og jobber med det hver dag, så hun tester nye folk som begynner på telefonen hun jobber på.
Det jeg trenger er alder, høyde, fornavn og hårfarge. Og så gjerne ett bilde og da. Får mer inn da[:D]

Sendte deg en pm jeg[:D]

Hjemme ifra en tur på byen.. Det var deilig å bare komme meg utenfor husets fire vegger og tenke på noe annet enn eksamen. Det hyggeligste var at jeg traff på sååå mye kjentsfolk da[:)]

Da var jeg våken, og klar for jobbing med hjemmeeksamen.. Oh yeah[:D]

Min hjemmeeksamen er på ti dager, maks 8000 ord.. Er over de ordene nå, så sitter og kutter der jeg kan nå, for må skrive litt mer andre plasser..hehehe.. Vi kan ikke velge oppgave. Oppgaven går ut på å redegjøre for lov om finansiell sikkerhetsstillelse, som er en ganske ny lov, drøfte virkeområdet og reglene i den, samt se på hvilke lover som kom til anvendelse før denne loven kom.. *sukk*
Så har vi en muntlig eksamen basert på denne i januar, disse to karakterene slås isammen...

Forresten, formen er veldig fin[:D] Drakk jo ikke så mye igår da, så det hjelper jo på, selv om jeg var sent i seng. Blir vel sittende til langt på natt idag, for jeg vil ha den ferdig til imorgen[;)]

Hehehe.. Jeg har for mye ord, og aner ikke hvor jeg bør begynne å kutte nå.. *sukk*

Hehehe, jeg tenkte at det var bedre å skrive for mye enn for lite først, for jeg har fått tilbakemelding om at jeg kan være for saklig i drøftelsene mine. Så nå kutter jeg ned ting som er dobbeltbehandlet, pluss at jeg har avgrenset oppgaven mer innledningsvis, så nå går det unna med kuttingen min her[;)]

Iiiiiiik, skumling

Okaj da.. Kan få hjelpe, men jeg er redd for røde penner. Hater masse rødt i oppgavene mine[:o] Det betyr jo at jeg har gjort en dårlig jobb[:(]

Supert!!![:D]

Hihihi, som jeg sa i skravletråden vår: Jeg er kommet kjempelangt. Imorgen skal jeg bare se på den med kritiske øyne, kutte litt her og der, og så er jeg nok ferdig. Regner med ett par timers jobbing med den imorgen. Så skal jeg ut og handle blekkpatron, og pribte ut hele sulamitten. Må jo levere tre eksemplarer, så det blir rundt 150 sider.. det kan ta tid det!!!
Men guuuuud så glad jeg skal være når jeg har levert den inn. Da har jeg bare en eksamen i ett emne jeg tar på gøy her på høyskolen på fredag, så skal jeg ta meg helgen fri.. Juhuuuu

I know!! Er seriøst drittlei[:'(]

*Klappe meg selv på skulderen* Nå har jeg til og med rukket og male hyllen ett strøk før jeg skal legge meg. Så nå belønte jeg meg med en marsipangris med sjokolade på som jeg fikk i julekalenderen i går..hehehe[:D]

Gleder meg til å få printet det ut ikveld. Nå har jeg en vennine som sitter og leser korrektur på den.. Så da er det bare å gå ned og poste den imorgen[;)]

Back
Topp