~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: trusa

Hihi. Tøsa! Går med deg i dag da?

Jeg har ikke vært her inne så mye de par siste dagene. Har malt siste rest av huset, og vært og handle utelamper og parasoll til å ha på terassen. I dag skal vi avgårde med litt søppel som har samlet seg opp, og kjøre vekk stillaset vi har hatt oppe. Så er det jo selvsagt disse eksamensresultatene da som jeg går og venter og venter på! Blir gaaaaaaaaaaaaaaaal[:o]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting. Lurer på om jeg har hatt en SA[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Skal antageligvis male inngangsdøren vår.

4. JUNI:

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gjett hvem som skal på den i coctailkjole? Yes! Me[:D]

7. JUNI: 

8. JUNI:

9. JUNI:

10. JUNI:  

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!   

12. JUNI: 

13. JUNI: 

14. JUNI: 

15. JUNI:

16. JUNI: 

17. JUNI:

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D]

19. JUNI:

20. JUNI:

21. JUNI:

22. JUNI:

23. JUNI:

24. JUNI:

25. JUNI:

26. JUNI: 

27. JUNI: 

28. JUNI:

29. JUNI:    

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Krysser fingrene for supergode eksamenresultater i dag [:D]

Jaaaaa, jeg og[:@]

Takk for alle lykkeønskninger jenter! Nå er klokken 12, så da bør de jo ha kommet nå! *Går inn og sjekker IGJEN*

VRÆL! Ikke nå heller[:@]

Ååååh, jeg dør snart!

Ja, DET skal bli greit ja! Så er jeg skikkelig klar for pulings i dag! Er 15 dager siden jeg har hatt meg noe[8D]

Hehe, ja vi kjøper alltid der nede[8D] Vi var og kjørte bort noe stillas i dag, og måtte flire av meg selv når jeg begynte å tenke naughty thoughts bare av å se musklene i armene hans jobbe.. *Plystreplystre* Han kikket rart på meg når jeg begynte å flire av meg selv...hehehe[:D]

Oh yeah baby! *Sikle på mannen min* [8D]

Nei, jeg begynner å gå på veggene her[8|]

Skikkeligskikkelig drittdag[:(] Eksamen gikk til helvete, så jeg må ta den opp til jul! Men, nå har jeg sånn halvveis bestemt meg for å jobbe litt utenom studiene, for jeg er skikkelig lei akkurat nå. Menmen.. Får se!
Nå forventer jeg bare beskjeden på torsdag om at de må fjerne livmoren min eller noe sånt. Det hadde vært perfekt[&o] *Ironisk*

Stakkars deg!! Håper ikke min eksamen også gikk til helvete, har en bad feeling [&:]
*sender deg masse trøst og gode tanker*

Det er det som er så kjipt; jeg hadde kjempegod følelse etter begge eksamenene mine! Så gikk det så dritt!

Heldigvis har jeg allerede tatt litt av femte avdeling, så det ser ikke ut som om jeg blir noe særlig forsinket med skolegangen uansett. Skal prøve så godt jeg kan å bli ferdig til neste sommer! Menmen, skal høre hva sensor sier uansett da.

Nei så kjipt at du ikke stod! [:@]
Hvor kunne du tenkt deg å jobbe under studiene?

Jeg skal forhøre meg litt om eiendomsmegling. Er eiendom jeg har lyst til å jobbe med etter studiet og! Ikke din feil Trusa! Jeg kan stoffet dritgodt, men jeg mangler den juridiske metode skikkelig. Er nok det som er problemet. Men tror bare det var den ene jeg strøk på da, men om man stryker på en, så får man ikke vite karakteren på den andre, siden man må ta det opp igjen uansett!
Var skikkelig deppa i dag, men ser lyst på det nå. Jeg skal klare å ta studiet på normert tid uansett. Og at stipend blir til lån blir ikke det største problemet, for jeg har tatt 90 studiepoeng utenom jusstudiet uansett i år!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting. Lurer på om jeg har hatt en SA[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o]

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gjett hvem som skal på den i coctailkjole? Yes! Me[:D]

7. JUNI: 

8. JUNI:

9. JUNI:

10. JUNI:  

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!   

12. JUNI: 

13. JUNI: 

14. JUNI: 

15. JUNI:

16. JUNI: 

17. JUNI:

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D]

19. JUNI:

20. JUNI:

21. JUNI:

22. JUNI:

23. JUNI:

24. JUNI:

25. JUNI:

26. JUNI: 

27. JUNI: 

28. JUNI:

29. JUNI:    

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

ORIGINAL: limanii

Så dumt at du ikke bestod eksamen..[:'(]

Back
Topp