Jeg skal til privat gynekolog. Har og erfart at det er lurt å sjekke ut kompetansen til de som gjør ultralyden. Forrige svangerskap var jeg privat hos jordmor og tok UL fordi jeg spottet så mye og ville sjekke. Hun sa alt var fint, og vi fikk høre på hjerteslagene. Få dager senere begynte jeg å blø mye. Dro da til en privat gynekolog. Da var det ingen hjertelyd lenger, og kroppen var i ferd med å ordne opp selv.
Hun sa at hvis jeg hadde kommet til henne da jeg spottet, så ville hun gitt meg blodfortynnende og bedt meg ta livet helt med ro.
Hun sa og at jeg skulle ringe henne med en gang jeg ble gravid igjen for å få resept på blodfortynnende. Det har vært super oppfølging, og hun virker som hun bryr seg
Hun sa at hvis jeg hadde kommet til henne da jeg spottet, så ville hun gitt meg blodfortynnende og bedt meg ta livet helt med ro.
Hun sa og at jeg skulle ringe henne med en gang jeg ble gravid igjen for å få resept på blodfortynnende. Det har vært super oppfølging, og hun virker som hun bryr seg