Ang toppliste navn!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Bryr dere, dere om mangen har samme navnet som barnet deres? Altså er det sånn at dere bevist velger navn som få har? Eller bryr dere, dere ikke så veldig om det??

Jeg bryr meg ikke om mangen heter det samme som jeg velger, mitt barn er jo spesielt uansett[:D]

Jeg valgte Magnus fordi en kompis av meg døde når jeg ble gravid, så han er oppkalt etter han[;)] 

Ellers liker jeg sjeldne navn jeg da, Tara er det ikke så mange som heter[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg valgte Magnus fordi en kompis av meg døde når jeg ble gravid, så han er oppkalt etter han[;)] 

Ellers liker jeg sjeldne navn jeg da, Tara er det ikke så mange som heter[:D]

Så fint gjort av deg[:)] Jeg velger Thea Sofie fordi min stemor som døde elsket navnet sofie[:)] (Vis det blir en jente).. Tara er jo VELDIG fint da[:)]

Jeg bryr meg, men er så trist at de navnene jeg liker er populære når jeg vil ha de. De ligger ikke 10- på topp, men 30 på topp så klarer å leve med det.

Har et guttenavn jeg liker som nesten ingen i Norge heter, men som er veldig vanlig i f.eks Frankriket, men får ikke sambo med på navnet[&o][:)]

Vi brydde oss veldig om det. Valgte helt bevisst et navn som var utenfor topp 40 i Norge. Vil ikke at gutten vår kanskje har samme navnet som 2-3 andre i klasse. Sånn at de blir referert til med fornavn+første bokstaven i etternavnet.

Vi ville heller ikke ha et navn som var for langt  eller hadde spesiell stavemåte, kjedelig å måtte stave navnet sitt i alle sammenhenger.

Jeg har vært veldig bevisst på at vi ikke skulle ha hverken topp eller bunn 10. Vil ha et helt normalt navn, som alle har hørt 1000 ganger før, men som ikke alle andre har. Tror navnet hennes ligger på 15. plass eller noe sånt...

Datteren min er oppkalt etter meg og sin tipp-oldemor. Visste faktisk ikke at det lå på 10.plass, men ingenting å gjøre med det nå. Hadde brukt det uansett siden det var det eneste vi var enige om.

Men hvis kun jeg skulle velge hadde jeg satt Ella først og S...e til sist.[:)]

Jeg bryr meg om det, har ikke lyst at det er 5 stk i bhg eller klassen dems har det samme navnet, så jeg har styrt unna topp listene..

Vi velger det vi liker, med snuppa så har vi ikke et liste navn.

Vi valgte navn vi likte. Tar ikke andrevalget bare fordi navnet er populært altså! Er jo en grunn til at de er på topp ti! [:)] Men vi valgte en kombinasjon som gir litt mer egenart, mest fordi hun har et veldig vanlig etternavn og.

det var ikke i mine tanker da jeg valgte navnet hans - trodde ikke så mange het det.. men fant ut i ettertid at det var ganske mange da [:D]

ORIGINAL: Dollface™

det var ikke i mine tanker da jeg valgte navnet hans - trodde ikke så mange het det.. men fant ut i ettertid at det var ganske mange da [:D]

Tobias er fint[:)] Er det jeg tenkte på vis det blir en gutt, sambo er enig også. Men blir det kanskje litt overdrevet med Mathias og Tobias??[:D]

Jeg tenkte veldig på det, vil ikke ha et navn som det er mange i klassen hans eller ellers som heter, er så dumt når de må kalles ved navn og første bokstav i etternavnet for å skille hvem som er hvem.

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Tobias er fint[:)] Er det jeg tenkte på vis det blir en gutt, sambo er enig også. Men blir det kanskje litt overdrevet med Mathias og Tobias??[:D]

Blir kanskje litt mye det ja [8D]

Ironisk nok så er tonje det eneste jentenavnet jeg og darlingen er enige om... [:-][8D]

ORIGINAL: *brukernavn*

Jeg tenkte også på det, og vi har jo også en Mathias fra før. Fant ut at det klang bra,MEN var for likt. Synes vi da. Mathias og Tobias. Men fine navn begge to [:D]

SLeng på en liten Elias også, så er det komplett [8D]

Jeg tenkte også på det, og vi har jo også en Mathias fra før. Fant ut at det klang bra,MEN var for likt. Synes vi da. Mathias og Tobias. Men fine navn begge to [:D]

SLeng på en liten Elias også, så er det komplett [8D]
Hehe ja ikke sant. Elias og var ett av navnene vi vurderte. Men det ble BREDE [8|][:D]

Brede er FINT!  Jeg jobba sammen med en satans kjekk Brede engang [8D][8D]

Nei gjør ikke det....her ble det Sandra for det var det eneste navne vi var enig i[:)]

[:D][:D]
han ser iallefall ut som en god plugg i signaturbildene dine [:D]

Back
Topp