Ang toppliste navn!!

Hadde 3 i klassen min som het Hege[:-]. Synes ikke det er noe fint å hete noe som alle andre heter.

Jeg kjenner INGEN som heter Markus.
Etter at vi hadde valgt det navnet fikk vi høre at det visstnok var veldig "populært" og at "alle heter jo det nå"

Men vett dere; DET DRITER JEG I [:D]

Vi valgte navnet fordi VI liker det [:)]

Har forresten enda ikke møtt på noen som heter det [;)] Har sett at det er noen som heter det her inne eneste [:)]

ORIGINAL: *Månestråle*

Hadde 3 i klassen min som het Hege[:-]. Synes ikke det er noe fint å hete noe som alle andre heter.

beste navnet!! [:D]

Bryr meg ikke om det er et listenavn eller ikke. Men sambo er skikkelig motstander av uvanlig navn. Han syntes det har tatt helt av og at folk kaller ungene sine hva som helst bare for de ingen andre skal hete det samme og jeg må si meg enig.

Vi tenker litt på det.
Synes det er en uting med "lille-Vilde" og "store-Vilde" og Jonas B og Jonas K osv...
Vi velger ikke navn KUN utfra det - vi vet om flere som har samme navn som vi har tenkt på om vi får gutt (gjelder alle alternativene vi har), men vi velger garantert ikke de aller, aller mest populære navnene som er nå, nei. Det viktigste for oss uansett, er at vi liker navnet og at vi synes det kler barnet.

Tror ikke alle som velger uvanlige navn velger dem kun for at ingen skal hete det samme, men tror at de faktisk liker navnene bedre enn mange andre navn.

Personlig liker jeg uvanlige navn, til en viss grad. Men jeg synes det er stilig med de som faktisk tør å kalle barna sine noe annet enn Per og Kari. [:)] Det viser at det finnes noen som tør å være "kjerringa mot strømmen".

jeg tar de navnene jeg liker[:)] Men så mister jeg sansen for de når det er sånne topp 10 navn. Da blir de kjedelige, hehe[;)]

jeg velger ut fra et navn som vi begge liker, uansett om det er mange som heter det eller ikke..

Enkelte navn syns jeg kan bli litt i særeste laget, da er det bedre med et mer "vanlig" navn..
Er min mening, da!

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg valgte Magnus fordi en kompis av meg døde når jeg ble gravid, så han er oppkalt etter han[;)] 

Ellers liker jeg sjeldne navn jeg da, Tara er det ikke så mange som heter[:D]

Tara valgte du jo pga meg, ikke sant[8D]

Ja, jeg brydde meg når jeg skulle velge navn til snuppa. Det er ca 150 personer i landet som heter det samme. Jeg ville ikke ha et navn som 15000 andre har liksom [;)] Men hvis jeg faller pladask for et navn neste gang, og det er topp ti navn, så bryr jeg meg ikke [;)]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Jeg valgte Magnus fordi en kompis av meg døde når jeg ble gravid, så han er oppkalt etter han[;)] 

Så fint gjort av deg[:)] Jeg velger Thea Sofie fordi min stemor som døde elsket navnet sofie[:)] (Vis det blir en jente).. Tara er jo VELDIG fint da[:)]

Syns det er litt koselig jeg, man hedrer på en måte en man var glad i da [:D]

Koselig det du gjør også, og den sammensetningen er kjempe fin[:D]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

Tara valgte du jo pga meg, ikke sant[8D]

[:o] *avslørt*

[:D]

Fant det i en navne bok, det sto Taran, men jeg syns Tara hørtes mindre utenlandsk ut jeg da [;)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Jeg bryr meg om det, har ikke lyst at det er 5 stk i bhg eller klassen dems har det samme navnet, så jeg har styrt unna topp listene..

Signerer denne.. Selv om sebastian er et vanlig navn, men vi valgte å skrive det med C.. synes det er litt artig.. Og Patrick er heller ikke så mange som heter, men ser ut til at det er på vei "in" nå...[:'(]

Men sammensetningen, er det ingen andre som har;o) Patrick Cebastian;o)

Bryr meg ikke. Så lenge vi liker navnet er det meg klinkende likegyldig hva andre heter

vi gikk for de navnene vi likte.. og jeg er veldig svak for litt spesielle navn. og norrøne og gammelnordiske navn. så har vi bokstaven O som skal gå i arv. så da ble det ett litt vanlig navn, og ett litt uvanlig navn..

Back
Topp