Ang time til oul

Trekløveret <3

Forumet er livet
Sniker litt fra juli;-)
Og lurer på; Hvor lenge gikk det fra dere var på 1.kontroll til dere fikk innkallingen til oul?!

Kan ta litt tid. Jeg sendte inn selv, og det tok vel nesten to uker før jeg fikk brev med time i posten

Har ikke hørt noe enda, er tre uker siden jeg var hos legen. Tenkte å ringe sykehuset i morgen for å høre

Dere som ikke har hørt noe ennå: Jeg hadde ville ringt og sjekket før jul, så dere ikke risikerer å få det så sent :) Her stenger de oul før jul 16.desember, så er rimelig mange som skal inn i januar!

Legen sendte henvisning. Fikk time fra gyn i løpet av 2- 3 dager :)

Hadde første kontroll til jordmor i går:) Da sa hun at hun ikke hadde satt opp noen timer enda etter jul, så hun skulle ringe meg:p Bor i en liten by, med kun fødestue da:p

Dere som ikke har hørt noe ennå: Jeg hadde ville ringt og sjekket før jul, så dere ikke risikerer å få det så sent :) Her stenger de oul før jul 16.desember, så er rimelig mange som skal inn i januar!

It i fra hvor jeg tror du skal føde så kan jeg si jeg kjenner ei der som skal på OUL i romjula... Men mulig det er hos lege og ikke jordmor...? Det aner jeg ikke. Men telles iallefall som OUL.

It i fra hvor jeg tror du skal føde så kan jeg si jeg kjenner ei der som skal på OUL i romjula... Men mulig det er hos lege og ikke jordmor...? Det aner jeg ikke. Men telles iallefall som OUL.

Kristiansund?

Jeg skal ikke på oul på sykehuset hvor jeg skal føde, selvom det er sykehuset som kaller inn :) Litt annen ordning for de i distriktene rundt.

Last edited by a moderator:
Back
Topp