ang tidlig UL

Fra testetøser til ULtøser....! :D

Haha du har jammen meg rett !! :D får bare ikke håpe det blir like mange ultralyder som el/gtester for da får ikke jeg tid til å gjøre noe annet enn å dra att og fram til legen!

Haha du har jammen meg rett !! :D får bare ikke håpe det blir like mange ultralyder som el/gtester for da får ikke jeg tid til å gjøre noe annet enn å dra att og fram til legen!
Nei, og det er ingenting som heter billig-ul.no , så kan være greit å kule'n noe... :p

Nei, og det er ingenting som heter billig-ul.no , så kan være greit å kule'n noe... :p

Riktig! For da blir jeg hvertfall fattig-Therese... Og det liker jeg ikke! :-)

Jeg var på tidlig ul 5+4. Det var for tidlig å se hjertet, men kunne se to fosterposer med anlegg til noe på den ene siden av begge. Skal igjen nå på fredag, da er jeg 7+4. Veldig spent på om jeg får se to bankende hjerter da!

Jeg var på tidlig ul 5+4. Det var for tidlig å se hjertet, men kunne se to fosterposer med anlegg til noe på den ene siden av begge. Skal igjen nå på fredag, da er jeg 7+4. Veldig spent på om jeg får se to bankende hjerter da!

Oiii! Tenk om det er tvillinger ! :D

I uke 9 ser man en liten bamsemums, med små armer og bein :) Man kan se hjerte, og er man heldig kan man se at den beveger på seg :)
Ååååå håper nå enda mer at det er noe der og at det går bra!! Tørr ikke glede meg over dette riktig enda... Men hvis man bare skal gå å bekymre seg er litt av gleden borte.. ;/

Ååååå håper nå enda mer at det er noe der og at det går bra!! Tørr ikke glede meg over dette riktig enda... Men hvis man bare skal gå å bekymre seg er litt av gleden borte.. ;/
Klarer ikke glede meg helt ennå jeg heller.. Var på ul 8+4 sist, og alt så fint ut og jeg var overlykklig. Men mista likevel :( Så det kommer nok til å ta litt tid før jeg tørr å glede meg.. Det er bare veldig skummelt.
Men for de fleste går det jo helt fint heldigvis :D

Klarer ikke glede meg helt ennå jeg heller.. Var på ul 8+4 sist, og alt så fint ut og jeg var overlykklig. Men mista likevel :( Så det kommer nok til å ta litt tid før jeg tørr å glede meg.. Det er bare veldig skummelt.
Men for de fleste går det jo helt fint heldigvis :D
Huff... :/nei det er vel aldri noe garanti for noe som helst :/ prøver å glede meg litt iallefall- for plutselig er halve tiden gått og man har helt glemt å glede seg..
Føler enda ingen ting! Så kommer jeg ikke til å merke noe om jeg mister?

Satser på det :D Helt utrolig at det er mulig å se hjerte på et knøtt på bare 2 mm. ;)
Jeg fikk ny time om 2 uker, å da håper jeg å se bittesmå armer og bein :)

Helt fantastisk at det går ann!' Gruer meg til i morgen. Får virkelig ikke sove nå !! Håper på å se det samme som du gjorde idag! :-)

Jeg var på UL igår 6+5 (embryoets uke 4), gyn som jeg var til kunne ikke se noe. Såg plommesekken (tror jeg) og at livmora var kjempefin og slik den skal være hos en gravid.
Jeg skal tilbake igjen om 1 uke.. men må innrømme det ikke var så morsomt å ikke se noe, blir litt bekymra og lei seg. Iallefall ble jeg det.
Så vær forberett på at dere kanskje ikke ser noe. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var på UL igår 6+5 (embryoets uke 4), gyn som jeg var til kunne ikke se noe. Såg plommesekken (tror jeg) og at livmora var kjempefin og slik den skal være hos en gravid.
Jeg skal tilbake igjen om 1 uke.. men må innrømme det ikke var så morsomt å ikke se noe, blir litt bekymra og lei seg. Iallefall ble jeg det.
Så vær forberett på at dere kanskje ikke ser noe. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har veldig forståelse for de følelse der altså! Kommer til å bli veldig lei meg om jeg ikke ser noe jeg og.. Selv om jeg er forberedt på det! Håper da også at jeg får time om en uke eller to for ny ul hvis de ikke ser noe.
Lykke til om en uke :-)

Har vært på ultralyd flere ganger så tidlig og da har vi ikke sett stort annet en plommesekk, om jeg ikke husker feil.. Har hvertfall ikke sett hjerneslag før i slutten av uke 6.. Men det er meg da, Kansje det er forskjell på legene og hvilket apparat dem bruker:)

Back
Topp