tg
Glad i forumet
Fra testetøser til ULtøser....!
Haha du har jammen meg rett !! får bare ikke håpe det blir like mange ultralyder som el/gtester for da får ikke jeg tid til å gjøre noe annet enn å dra att og fram til legen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra testetøser til ULtøser....!
Nei, og det er ingenting som heter billig-ul.no , så kan være greit å kule'n noe...Haha du har jammen meg rett !! får bare ikke håpe det blir like mange ultralyder som el/gtester for da får ikke jeg tid til å gjøre noe annet enn å dra att og fram til legen!
Nei, og det er ingenting som heter billig-ul.no , så kan være greit å kule'n noe...
Jeg var på tidlig ul 5+4. Det var for tidlig å se hjertet, men kunne se to fosterposer med anlegg til noe på den ene siden av begge. Skal igjen nå på fredag, da er jeg 7+4. Veldig spent på om jeg får se to bankende hjerter da!
I uke 9 ser man en liten bamsemums, med små armer og bein Man kan se hjerte, og er man heldig kan man se at den beveger på segSkal på UL i uke 9- hva ser man da?
Oiii! Tenk om det er tvillinger !
Ååååå håper nå enda mer at det er noe der og at det går bra!! Tørr ikke glede meg over dette riktig enda... Men hvis man bare skal gå å bekymre seg er litt av gleden borte.. ;/I uke 9 ser man en liten bamsemums, med små armer og bein Man kan se hjerte, og er man heldig kan man se at den beveger på seg
Klarer ikke glede meg helt ennå jeg heller.. Var på ul 8+4 sist, og alt så fint ut og jeg var overlykklig. Men mista likevel Så det kommer nok til å ta litt tid før jeg tørr å glede meg.. Det er bare veldig skummelt.Ååååå håper nå enda mer at det er noe der og at det går bra!! Tørr ikke glede meg over dette riktig enda... Men hvis man bare skal gå å bekymre seg er litt av gleden borte.. ;/
Huff... :/nei det er vel aldri noe garanti for noe som helst :/ prøver å glede meg litt iallefall- for plutselig er halve tiden gått og man har helt glemt å glede seg..Klarer ikke glede meg helt ennå jeg heller.. Var på ul 8+4 sist, og alt så fint ut og jeg var overlykklig. Men mista likevel Så det kommer nok til å ta litt tid før jeg tørr å glede meg.. Det er bare veldig skummelt.
Men for de fleste går det jo helt fint heldigvis
Tidlig ul her id at, 6+5! Spent
Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015
Lykke til i morgen! Jeg har vært nå, og fikk se et bankende hjerte
Krysser fingrene for at du får like gode nyheter
Å så godt ! håper jeg får lik nyhet!
Satser på det Helt utrolig at det er mulig å se hjerte på et knøtt på bare 2 mm.
Jeg fikk ny time om 2 uker, å da håper jeg å se bittesmå armer og bein
Jeg var på UL igår 6+5 (embryoets uke 4), gyn som jeg var til kunne ikke se noe. Såg plommesekken (tror jeg) og at livmora var kjempefin og slik den skal være hos en gravid.
Jeg skal tilbake igjen om 1 uke.. men må innrømme det ikke var så morsomt å ikke se noe, blir litt bekymra og lei seg. Iallefall ble jeg det.
Så vær forberett på at dere kanskje ikke ser noe.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app