ang tidlig UL

tg

Glad i forumet
Hei!

jeg fikk innkalling fra Sykehuset til ultralyd den 23. sept.
Så da stiller jeg dere spørsmålet, tror dere det er mulighet for å se noe som helst da?
Jeg er da 5+6 på vei.

:happy

skal være mulig å se hjertet iallefall:)

:)går nok bra:)

Jeg fikk beskjed i uke 6 at det var ikke alltid de klarte å se/høre hjerte, så du må ikke bli kjempe redd HVIS du ikke ser noe...!

Det kan være for tidlig å se noe. Hjertet starter å slå i slutten av uke 5, og man vet jo aldri 100% sikkert hvilke dag unnfangelsen fant sted såfordet om du ikke ser noe da så kan du komme tilbake en uke etter å da ser man hjertet slå. Men bortsett fra det er det ikke så
Mye å se så tidlig :p

Okei, skulle ønske jeg fikk time en uke senere! kanskje jeg klarer å sutre meg til en ul til uken etter? hehehhe :)

Det er jo bare å ringe å spørre :) det er lite hensikt for noen av dere om de ikke ser noe. Du kan jo ta en hvit løgn å si at du er bortreist den uka ;)

Jeg har time den 22. August, og er da 6+0. Gynekologen sa da at det ikke var sikkert vi kunne se hjerteslag. Å utifra min egen utregning er jeg vel egentlig en eller to dager kortere på vei enn den utregninga gynekologen bruker, så jeg bare forbereder meg på at det er for tidlig å se. Så får jeg heller bli gledelig overasket hvis vi ser noe :)

Jeg har time den 22. August, og er da 6+0. Gynekologen sa da at det ikke var sikkert vi kunne se hjerteslag. Å utifra min egen utregning er jeg vel egentlig en eller to dager kortere på vei enn den utregninga gynekologen bruker, så jeg bare forbereder meg på at det er for tidlig å se. Så får jeg heller bli gledelig overasket hvis vi ser noe :)

Ja ser jo vi er satt opp på samme "termin" dato, og det er jo dagen etter jeg skal på UL. Haha :-)

Jepp :) Vet du hvilken dag du hadde el? Eller regner du fra siste mens?

Jeg hadde el den 26/27 august! :-) Sist mens er veldig lenge siden, da jeg har vært igjennom to SA og blitt gravid første PP etterpå :p

Tror jeg må bestille UL snarest jeg og... Også EL 27.aug, og hadde tenkt til å vente til 7-8 uker på vei. Men kanskje jeg framskynder det en uke gitt....! :p
Håper dere får se hjertet begge to!!!

Tror jeg må bestille UL snarest jeg og... Også EL 27.aug, og hadde tenkt til å vente til 7-8 uker på vei. Men kanskje jeg framskynder det en uke gitt....! :p
Håper dere får se hjertet begge to!!!

Haha ja du blir bitt av basillen du og :-) Hehe ! Spennende !! :)

Back
Topp