Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal være mulig å se hjertet iallefall
Jeg har time den 22. August, og er da 6+0. Gynekologen sa da at det ikke var sikkert vi kunne se hjerteslag. Å utifra min egen utregning er jeg vel egentlig en eller to dager kortere på vei enn den utregninga gynekologen bruker, så jeg bare forbereder meg på at det er for tidlig å se. Så får jeg heller bli gledelig overasket hvis vi ser noe
Jepp Vet du hvilken dag du hadde el? Eller regner du fra siste mens?Ja ser jo vi er satt opp på samme "termin" dato, og det er jo dagen etter jeg skal på UL. Haha
Jepp Vet du hvilken dag du hadde el? Eller regner du fra siste mens?
Hadde vel el. 26/27 august jeg ogsåJeg hadde el den 26/27 august! Sist mens er veldig lenge siden, da jeg har vært igjennom to SA og blitt gravid første PP etterpå
Hadde vel el. 26/27 august jeg også
Ja det blir veldig spennende!! Bare litt over en uke til nå!Hehe! da blir det spennende å se hva du kan se og hva jeg kan se! forskjellen på folk som er SÅ likt på vei
Ja det blir veldig spennende!! Bare litt over en uke til nå!
Jepp! Du skal få oppdatering Så får jeg oppdatering dagen etter8 dager for deg, 9 dager for meg! MÅ holde meg oppdatert når du har vært der altså
Tror jeg må bestille UL snarest jeg og... Også EL 27.aug, og hadde tenkt til å vente til 7-8 uker på vei. Men kanskje jeg framskynder det en uke gitt....!
Håper dere får se hjertet begge to!!!
Fra testetøser til ULtøser....!Haha ja du blir bitt av basillen du og Hehe ! Spennende !!