Ang terminliste

Men da blir det jo ikke noe problem, for da skriver jo folk seg bare opp når de har vært der? Var dette bare for å påpeke det kanskje? Gravidhjernen min er ikke helt med...

Vet ikke helt hva som var poenget jeg. Ordner seg uansett nå:)
Ble vel noe greier da det ble etterlyst en oppdatering av lista bare. Men alt er bra nå :)

Last edited:
Det er nettopp det skal skal skje, og den vil jo bli oppdatert etterhvert som vi har hatt oul ;)
Men da blir det jo ikke noe problem, for da skriver jo folk seg bare opp når de har vært der? Var dette bare for å påpeke det kanskje? Gravidhjernen min er ikke helt med...

Det var jeg ikke klar over! Trodde vi skulle bruke nåværende terminliste.

Det var jeg ikke klar over! Trodde vi skulle bruke nåværende terminliste.

Er det ikke det som skal skje da?
Om onemoretime skal ta over oppdateringe så må hun jo lage en ny. Hun kan jo ikke oppdatere på den du allerede har ;)

Vet ikke helt hva som var poenget jeg. Ordner seg uansett nå:)
Ble vel noe greier da det ble etterlyst en oppdatering av lista bare. Men alt er bra nå :)
Det har overhode ikke blitt noen greie! Siden det er jeg som oppdaterer terminlista, lurte jeg bare enkelt og greit på om folk syns det var ok å vente med oppdatering av sin egen termin til etter oul så slapp jeg å oppdatere etter alle som har vært på privat ul. Men saken er ute av verden-terminlisten har fått ny eier ;-)

Er det ikke det som skal skje da?
Om onemoretime skal ta over oppdateringe så må hun jo lage en ny. Hun kan jo ikke oppdatere på den du allerede har ;)
Nei, nå når ho vil ta over så må ho der ja. Men jeg visste ikke det når jeg startet denne tråden!

Nei, nå når ho vil ta over så må ho der ja. Men jeg visste ikke det når jeg startet denne tråden!

Nei, men det var heller ikke det jeg svarte i forhold til ;)
Jeg svarte dette etter at det hadde blitt avgjort :)

Det har overhode ikke blitt noen greie! Siden det er jeg som oppdaterer terminlista, lurte jeg bare enkelt og greit på om folk syns det var ok å vente med oppdatering av sin egen termin til etter oul så slapp jeg å oppdatere etter alle som har vært på privat ul. Men saken er ute av verden-terminlisten har fått ny eier ;-)

Prøvde ikke legge skylda på deg ;) siden det kun er 1-2 uker igjen til første oul, så ville det nok uansett ikke blitt aktuelt da.

Poenget med tråden var som nevnt i første innlegg. At noen ville overta ansvaret for terminlista var ikke blitt bestemt når jeg startet denne tråden. Jeg har sagt fra om mitt ønske om jeg skulle fortsatt, men siden en ny nå skal ta over er det akkurat det samme for meg om folk skal endre terminen sin etter tidlig ultralyd.

Oj... Dette synes jeg var litt ufint faktisk.. Jeg har fulgt med på forskjellige diskusjonene rundt dette og synes egentlig Fru Lale har blitt litt overkjørt i denne saken. Jeg synes du har gjort en finfin jobb, og om man titter på andre termin mnd har mange regelen om endringer kun etter oul. Det at du hadde brukt over 2 uker på å oppdatere nye brukere på, er selvfølgelig helt på sin plass å kommentere pga skjult forum tilgang, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig å oppdatere mer enn 1 gang i uken? Uansett blir d en enkel og i mine øyne unødvendig jobb med ny liste etter ordinær ultralyd. PS. Fru Lale: Jeg kikker faktisk 1-2ganger i uken på listen. Hehe!
Jeg trenger ikke blande meg, og d var egentlig ikke hensikten heller. Men klarte ikke holde munn lengere. ;-) Uansett flott med alle som tar ansvar.

Enig, dette syntes jeg faktisk ble ufint :p forstår TS utrolig godt, jeg har hittil fått 4 ulike terminer, 1 menstermin og 3 etter 3 ultralyd, har ingen behov for å skulle endre på datoen min hver gang, og har man det syntes jeg bare man er vanskelig ! Menstermin fram til OUL syntes jeg høres veldig logisk ut;)

Trøndermor: grunnen til at jeg kommenterte var nettopp pga tilgangen, og sa vel også at det holdt med 1-2 ganger i uka.
Ang endring etter tidlig ul bryr jeg meg ikke om hva som blir gjort, og har heller ikke endret min.
Syns fru Lale har gjort en bra jobb med å lage lista, men syns som sagt det var litt lenge pga tilgangen til skjult.

Uansett så er vel denne diskusjonen ferdig siden det nå lages en ny oul terminliste :)

Trøndermor: grunnen til at jeg kommenterte var nettopp pga tilgangen, og sa vel også at det holdt med 1-2 ganger i uka.
Ang endring etter tidlig ul bryr jeg meg ikke om hva som blir gjort, og har heller ikke endret min.
Syns fru Lale har gjort en bra jobb med å lage lista, men syns som sagt det var litt lenge pga tilgangen til skjult.

Uansett så er vel denne diskusjonen ferdig siden det nå lages en ny oul terminliste :)

Diskusjonen har strengt tatt vært mellom 3 personer, så om vi er flere som ønsker å kommentere på at det ble gjort litt ufint så regner jeg med at det er rom for d!? D var ikke før i dag jeg fikk med meg resultatet, derfor kommenterer jeg nå.

At du kommenterte ang tilgangen er jo flott, så hun ble gjort oppmerksom på det, det er først da er det muligheter for å endre på noe. Men at det skal resultere i at all jobben hun faktisk har lagt ned i tråden skal være lite verdt fordi man er uenige om andre ting, blir feil for meg. Da må man heller gå for demokratisk bestemmelser. Om flertallet ønsker å få oppdatert alle termindatoene, burde Fru Lale først bestemme om det var noe hun orket å fortsette med, eller om hun ville gi stafettpinnen videre.

Diskusjonen har strengt tatt vært mellom 3 personer, så om vi er flere som ønsker å kommentere på at det ble gjort litt ufint så regner jeg med at det er rom for d!? D var ikke før i dag jeg fikk med meg resultatet, derfor kommenterer jeg nå.

At du kommenterte ang tilgangen er jo flott, så hun ble gjort oppmerksom på det, det er først da er det muligheter for å endre på noe. Men at det skal resultere i at all jobben hun faktisk har lagt ned i tråden skal være lite verdt fordi man er uenige om andre ting, blir feil for meg. Da må man heller gå for demokratisk bestemmelser. Om flertallet ønsker å få oppdatert alle termindatoene, burde Fru Lale først bestemme om det var noe hun orket å fortsette med, eller om hun ville gi stafettpinnen videre.

Selvfølgelig skal du få si hva du mener ;)
Syns absolutt det er bra hun har tatt seg av listen da, og har ikke noe å klage på på det hun har gjort. Så er det klart :)

Fru Lale: Om du følte det sånn fra min side, så beklager jeg veldig ihvertfall.

Og ja jeg er enig i at om det var snakk om mange endringer etter tidlig ul fremover så er det helt på sin plass med en avstemming, men siden vi er igang med oul nå, så ser jeg ikke poenget med noen flere endringer :) (som jeg har nevnt over her og)

Helt ærlig, så syns jeg det ble litt mye styr for lite her. Å oppdatere gjevnlig en terminliste er litt jobb når man skal passe på at alt blir gjort riktig. Du har nye som kommer inn, folk som mister og skal fjernes, og de som skal endre dato. Det var en del som begynte å skulle endre dato, og siden jeg var ansvarlig for listen, syns jeg det var greit å lage en egen tråd om akkurat dette. Jeg visste at ordinær ul nærmer seg og at det kom til å bli mye jobb i de kommende ukene, derfor greit med ikke alt for mye "unødvendig" oppdatering nå i forkant. Denne tråden laget jeg FØR det ble bestemt at en ny skulle ta over. Det ble nevnt at noen ikke visste hvorfor jeg laget denne tråden og hva som var hensikten med den siden noen andre skulle overta, men som sagt var ikke det bestemt da.
Jeg oppdaterte ofte helt frem til "to ukers pausen min". Helt greit at den ble påpekt, men når det da blir sagt at jeg ikke burde ta på meg ansvaret for en terminliste når jeg ikke klarer å følge det opp, ble jeg irritert og skuffet mtp den jobben jeg faktisk har lagt i dette.

Jeg er ferdig med hele den greia her. Det har blitt laget ny liste av noen andre og saken er for min del ute av verden. Jeg syns det ble "mye" for lite og det er unødvendig. Det holder noen ganger å enkelt si fra og ferdig!
Og til trøndermor; Godt at noen så min side av saken og i tillegg sier det høyt istede for å bare tenke det. Takk for backup! ;-)

Last edited:
Back
Topp