Ang svineinfluensa

Nnina

Glad i forumet
Leste det nå at svineinfluensa sakl komme tilbake til høsten. Noen her som IKKE er vaksinert?
Skal dere eventuelt vaksinere dere?

Nks, leste en artikkel at det har vært flere døfødsler og aborter etter gravide fikk tilbud om vaksinen - ingen endlig rapport, dem kun ser en viss sammenheng :

http://www.aftenposten.no/helse/article3580811.ece

Jeg tørr vaffal ikke å ta risken [:)]

Er ikke vaksinert, og skal ikke ta den. Vi er 90% sikre på at vi har hatt den i huset.

niks nada... svineinfluensaen er den største propagandaen jeg har vært borti i mi levetid[:@] farligere med vanlig influensa, men det er mi meining[:)]

Jeg tenker at de vet altfor altfor lite om den til at jeg har lyst til å ta den....dessuten virker ikke svineinfluensaen som at den var så voldsom de skulle ha det til!
Så jeg kommer ikke til å ta den.

jeg har tatt den jeg da..tok den da lillegull fikk den......var FØR jeg ble gravid heldigvis!

Ikke tatt den, og skal ikke heller!

ORIGINAL: hildus78

Ikke tatt den, og skal ikke heller!

ORIGINAL: HegeM*

jeg har tatt den jeg da..tok den da lillegull fikk den......var FØR jeg ble gravid heldigvis!

samme her[:)]

sign

gikk leeeeenge, skal skal ikke.... men vi tok en til slutt, og egentlig veldig letta...

Vi har tatt den hele familien, da jeg er i risikogruppe pluss at jeg jobber i helsevesenet.
Tok den lenge før jeg ble gravid da.

har ikke vaksinert. og skal ikke vurdere det engang :) jeg ble smittet av svineinfluensaen som var. og overlevde med glans :) var ikke så ille som man skal ha det til. klart, det var jo noen som fikk det værre enn andre da. men. fikk tamiflu og da gikk det fort over :) btw, ble helt sjokka da jeg fikk høre hva som egentlig var i den vaksina. og hørt i senere tid at det ikke har vært bare positive utfall for gravide å ta vaksinen. så her blir det tran og vitaminier for å holde seg frisk. får heller ta skikkelige forhåndsregler :)

Har ikke tatt den og skal ikke ta den. Men har muligens hatt influensaen da.. Var ihvertfall syk med influensasymptomer akkurat da den herjet som værst.

Jeg har ikke tatt den og skal heller ikke tatt den!! Alt for ussikkert!

Jeg har tatt den for lenge siden. Jobber i helsevesenet.

Jeg så på nært hold, unge mennesker dø av svineinfluensa. Så jeg ble ganske skremt. Absolutt verre enn vanlig influensa hvor unge mennesker ikke dør.

Heldigvis så ble ikke pandemien større.

Jeg tok den før jeg ble gravid :) Men var ikke spesielt nervøs for å få den selv, tenkte mer på folk rundt meg som var i risikogruppene. Men jeg er en av disse kjipingene som synes det er litt hysterisk den teorien at det er farlig å ta vaksina jeg da. [;)]

Back
Topp