Ang svineinfluensa

vi tok den... var mye frem og tilbake, men fant ut at vi skulle ta den alle 3...

i oktober fikk 2 av venneparene våre barn, og jeg ville ikke være den som kunne smitta dem og gjort at de ble syke...(foreldre og søsken til disse 2 barna vaksinerte seg også)

Har ikke tatt og skal heller ikke ta[;)]

Vi har ikke tatt den og skal heller ikke ta den! Var i tvil en stund men..

Det er i hvertfall helt uaktuelt å ta den som gravid!

er allerede vaksinert[;)]

Jeg har ikke tatt den, og har ikke planer om å ta den!
Har allerede hatt influensaen, og jeg lever igrunn enda:)

Jeg jobber i helsevesenet og ble anbefalt å ta den og gjorde det. Var lenge før jul. Sambo og sønnen er ikke vaksinert og det har vi ingen planet om heller:)

ORIGINAL: HegeM*

jeg har tatt den jeg da..tok den da lillegull fikk den......var FØR jeg ble gravid heldigvis!

Har tatt den jeg også, lenge før bebisen var i magen, er veldig letta for at jeg gjorde det [:)]

jeg har tatt den... er i risikosonen, og jobber i helsevesenet... men tok den heldigvis lenge før jeg ble gravid [:)]
men blir det at det blir en ekstra vaksinerunde vil jeg ta den, men vil ikke ta noen slags vaksine mens jeg er gravid...

har ikke tatt den, og kommer heller ikke til å gjøre det [;)]
alt for lite forsket på langsiktige bivirkninger. jeg tar heller sjansen på en runde influensa jeg [8D]

Ikke tatt den og ikke skal jeg!!!
Putter ikke i meg noe jeg ikke vet hva vil gjøre med meg/kroppen angående bivirkninger osv.

Jeg for min del blir VELDIG påvirket! Vet jo at den vanlige influensaen er like hard, og at hele denne svineinfluensaepedemien ble blåst veldig opp. Så da slutter jeg ganske enkelt å bekymre meg for den

Har tatt den og er også medlem av " Dere fikk ikke svineinfluensa , fodi VI tok vaksinen " ...ha h aha
Og som dere sikkert kommer til å merke om et års tid i dette forumt, er at jeg er veldig PRO vaksine :)

Jeg er også i grunn pro vaksine - når man kjenner til bivirkningene til vaksinen og den er til hjelp for alvorlig sykdom!

Sønnen min har tatt alle vaksinene han har fått tilbudt bortsett fra Svineinfluensavaksinen. Jeg mener også at vi i vår familie har hatt den og siden vi er friske ellers er det ingen grunn til at vi ikke skal klare en runde med influensa.

Nå har det vel også kommet frem at man må vaksinere seg 1 gang hver 6 mnd for å maksimal utbytte av den vaksinen, så de fleste som har tatt den må jo vaksinere seg på nytt til høsten!

Jeg tok den før jeg ble gravid, angrer ikke på det [8D] Vi er vaksinert både små og store hjemme hos meg. [;)]

ORIGINAL: Maja81

Jeg er også i grunn pro vaksine - når man kjenner til bivirkningene til vaksinen og den er til hjelp for alvorlig sykdom!

Sønnen min har tatt alle vaksinene han har fått tilbudt bortsett fra Svineinfluensavaksinen. Jeg mener også at vi i vår familie har hatt den og siden vi er friske ellers er det ingen grunn til at vi ikke skal klare en runde med influensa.

Nå har det vel også kommet frem at man må vaksinere seg 1 gang hver 6 mnd for å maksimal utbytte av den vaksinen, så de fleste som har tatt den må jo vaksinere seg på nytt til høsten!

Ja det skal sies at jeg i utgangspunktet er PRO-vaksinasjonsprogrammet. Svineinfluensa kunne jeg gjerne hatt og blitt immun på den måten , men hadde mange gravide venninner, og jobber for ei som er veldig i risikosonen , så ville ikke utsette de for evt smitte.

vi er ikke vaksinert og kommer ikke til å gjør det heller. Liker ikke å være prøvekanin for et produkt som jeg ikke vet langsiktige bivirkninger på. å jeg mener dette med svineinfluensa er litt hysteri, det er jo flere som dør av vanlig influensa der ikke så mye mindre barn og unge men allikevel.
men dette er jo bare min mening det er jo mange meninger

Jeg tok den rett før jeg ble gravid i desember. Men så leser jeg litt om at den vaksinen kan ha skyld i aborter?

Jeg har ikke tatt den... Men får jeg den er sjangsen størst for at eg blir frisk. Har ingen sykdommer eller noe sånt fra før, så som hun ene sa oppe her, vanlig influensa er jo like om ikke mer farlig! Så eg skal ikke ta den nei..

ORIGINAL: HegeM*

jeg har tatt den jeg da..tok den da lillegull fikk den......var FØR jeg ble gravid heldigvis!

Back
Topp