Ang strømregningen...

ORIGINAL: Ms doubtfire

7000, og jeg har en leilighet på 90 kvm og er alene med mine 2 små :O [:-]

Mange mnd?? Jeg bor også alene med 2 små i en 90 kvm leilighet..min kom på 1600..for 1 mnd..

ORIGINAL: *Musti*

Mange mnd?? Jeg bor også alene med 2 små i en 90 kvm leilighet..min kom på 1600..for 1 mnd..

3 mnd

ORIGINAL: *Musti*

3 mnd

Åkej.. Jeg leser av strømmen og får regning hver mnd.. Syns det er heelt greit [;)]

Har ikke fått enda, og jeg tør ikke lukke den opp når den kommer heller tror jeg...[&:]
Får bare 2 ganger i året, så sist jeg betalte var i mai.

Er alene med 2 barn og fyrer med fjernvarme.. Men redd den er på noen tusen allikevel.. [&:][X(]

Har ikke fått enda men tror den er litt over 4000.

4000. stor enebolig, fyrer med ved, men har en del panelovner på.
får regning annenhver mnd.

ORIGINAL: ToSmå2010

Har ikke fått enda, og jeg tør ikke lukke den opp når den kommer heller tror jeg...[&:]

Er alene med 2 barn og fyrer med fjernvarme.. Men redd den er på noen tusen allikevel.. [&:][X(]

Hadde det ikke vært bedre å få regning hver mnd?[&:]

Hadde ikke turd å få regning bare 2 ganger i året jeg[&o]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Jo igrunn.. Men det er visst sånn for alle som bor her, fordi oppvarming av leiligheten er inkl i husleia så bruker vi mye mindre strøm. Og til nå så har jeg pleid å få på sånn ca 1600-2000 kr to ganger i året. Men nå er det jo helt sikker myyye mer. Flytter snart, hvis ikke så hadde jeg fiksa sånn at jeg fikk hver mnd. [:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Jo igrunn.. Men det er visst sånn for alle som bor her, fordi oppvarming av leiligheten er inkl i husleia så bruker vi mye mindre strøm. Og til nå så har jeg pleid å få på sånn ca 1600-2000 kr to ganger i året. Men nå er det jo helt sikker myyye mer. Flytter snart, hvis ikke så hadde jeg fiksa sånn at jeg fikk hver mnd. [:)]

Da så![:D]
Tenkte at hele strømforbruket ble betalt 2 ganger i året jeg.
Svette ved bare tanken[8D]

har kun fått for oktober til og med desember og den var på rett under 1100 kroner for de 3 mnd[:D]dette er utenom nettleien da..

neste regning får vi kun for januar siden vi skal flytte

Har ikke fått enda.. men tror den kommer til å ligge på 2500 kr..

Bor i en leilighet på 50 kvadrat... fyrer med varme på badet... betaler ikke for varme i huset..

Så 2400 kr er dyrt!

5000[:'(]
for en mnd[&:]

ORIGINAL: Auliana

35 000 kr....noen bedre?

hvordan har det gått til?? vi har ikke fått strøm regning enda vi...men den kommer nok snart..satser på at den ikke blir over 5000 iallefall.

Back
Topp