Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Musti*
ORIGINAL: Ms doubtfire
7000, og jeg har en leilighet på 90 kvm og er alene med mine 2 små :O [:-]
Mange mnd?? Jeg bor også alene med 2 små i en 90 kvm leilighet..min kom på 1600..for 1 mnd..
ORIGINAL: *Musti*
7000, og jeg har en leilighet på 90 kvm og er alene med mine 2 små :O [:-]
Mange mnd?? Jeg bor også alene med 2 små i en 90 kvm leilighet..min kom på 1600..for 1 mnd..
3 mnd
ORIGINAL: ToSmå2010
Har ikke fått enda, og jeg tør ikke lukke den opp når den kommer heller tror jeg...[&:]
Får bare 2 ganger i året, så sist jeg betalte var i mai.
Er alene med 2 barn og fyrer med fjernvarme.. Men redd den er på noen tusen allikevel.. [&:][X(]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Har ikke fått enda, og jeg tør ikke lukke den opp når den kommer heller tror jeg...[&:]
Er alene med 2 barn og fyrer med fjernvarme.. Men redd den er på noen tusen allikevel.. [&:][X(]
Hadde det ikke vært bedre å få regning hver mnd?[&:]
Hadde ikke turd å få regning bare 2 ganger i året jeg[&o]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Hadde det ikke vært bedre å få regning hver mnd?[&:]
Hadde ikke turd å få regning bare 2 ganger i året jeg[&o]
Jo igrunn.. Men det er visst sånn for alle som bor her, fordi oppvarming av leiligheten er inkl i husleia så bruker vi mye mindre strøm. Og til nå så har jeg pleid å få på sånn ca 1600-2000 kr to ganger i året. Men nå er det jo helt sikker myyye mer. Flytter snart, hvis ikke så hadde jeg fiksa sånn at jeg fikk hver mnd. [:)]
ORIGINAL: Auliana
35 000 kr....noen bedre?