Ang skjult forum

Haha hvis du fortsto meg der... Mente, hvis man er aktiv på offentlig men ikke skjult feks forsi det ikke har vært såå mye der, er det greit da, eller er det snakk om 10 innlegg i mnd på kun skjult :)?

Gjelder det altså 10//20 innlegg både på skjult og offentlig eller kun på skjult :p?
Haha hvis du fortsto meg der... Mente, hvis man er aktiv på offentlig men ikke skjult feks forsi det ikke har vært såå mye der, er det greit da, eller er det snakk om 10 innlegg i mnd på kun skjult :)?

Vet ikke helt om jeg forstod, så jeg skriver alt jeg ;)

-Om man ikke har skrevet 10 innlegg på skjult iløpet av 30 dager, mister man tilgangen. Uavhegig av åpent forum. Dette er reglene som er satt i Tamara sitt innlegg om skjult forum.

-om man mister tilgangen til skjult er forslaget å legge inn et krav til hvor mange innlegg man må ha på åpent forum iløpet av 2 uker, for å kunne få tilgang til skjult igjen.

Det må ikke være 2 uker og 10/20 innlegg, dette er bare foreløpige forslag, så om du har noen andre forslag må du gjerne komme med de:)

Tror det er 10 innlegg kun på skjult. Jeg har hvertfall vært aktiv på offentlig :)

Tror det er 10 innlegg kun på skjult. Jeg har hvertfall vært aktiv på offentlig :)

Vil tru at det er 10/20 innlegg inne på juli sitt forum? Eller tar jeg feil?

Vet ikke helt om jeg forstod, så jeg skriver alt jeg ;)

-Om man ikke har skrevet 10 innlegg på skjult iløpet av 30 dager, mister man tilgangen. Uavhegig av åpent forum. Dette er reglene som er satt i Tamara sitt innlegg om skjult forum.

-om man mister tilgangen til skjult er forslaget å legge inn et krav til hvor mange innlegg man må ha på åpent forum iløpet av 2 uker, for å kunne få tilgang til skjult igjen.

Det må ikke være 2 uker og 10/20 innlegg, dette er bare foreløpige forslag, så om du har noen andre forslag må du gjerne komme med de:)

Så det er 10 innlegg inne på skjult? Da trur jeg at jeg har misforstått litt jeg ?

Syns dere ikke det er greit at det finnes regler? Hvorfor skal man ellers ha skjult forum om alle kan lese der inne? Det er kanskje litt stille nå, men regner med at det kommer til å ta seg opp etter hvert? Jeg er glad ett skjult forum finnes og tar gjerne opp ting der inne istedet for hvor alle andre kan lese.

Forholder meg til reglene. Jeg skjønner selvsagt at de som deler mer private ting ønsker at den skal være skjult. Men om man er aktiv på offentlig i tillegg syns jeg det skulle være nok. Men det er min mening :D

Forholder meg til reglene. Jeg skjønner selvsagt at de som deler mer private ting ønsker at den skal være skjult. Men om man er aktiv på offentlig i tillegg syns jeg det skulle være nok. Men det er min mening :D

Jeg trur jeg har misforstått hele greier her jeg? :o jeg trudde det ikke spilte noen rolle om innleggene var her eller inne på skjult? Da skjønner jeg jo at det setter saken litt anderledes. Så hvis man mister tilgang, hvordan får man den igjen da?

Først vil jeg si: INGEN har foreløpig mistet tilgangen sin ;)

Og siden det tydeligvis er noen misforståelser her så har jeg sendt en mld til Tamara for å få oppklart dette :) mye mulig det er jeg som har misforstått og :confused:

Uansett så var denne tråden ment for å sette noen regler for hvordan man får tilbake tilgangen om man skulle miste den, da det ikke er satt noen faste kriterier på dette.

Men var det ikke noen som skrev de hadde mistet den?

Har ikke blitt gjort noe med fra Tamara sin side, så jeg fjernet alle fra lista igjen ;)
Så alle har fortsatt tilgang.

Uansett hva Tamara svarer, så har jeg forstått det slik at vi kan lage egne regler når det kommer til det skjulte forumet da. Vi må ikke følge de hun har lagt ut, bare vi er enige om hvordan det skal være :)
Så dere må gjerne komme med forslag, så alle kan bli fornøyde :)

Back
Topp