Haha hvis du fortsto meg der... Mente, hvis man er aktiv på offentlig men ikke skjult feks forsi det ikke har vært såå mye der, er det greit da, eller er det snakk om 10 innlegg i mnd på kun skjult ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjelder det altså 10//20 innlegg både på skjult og offentlig eller kun på skjult ?
Haha hvis du fortsto meg der... Mente, hvis man er aktiv på offentlig men ikke skjult feks forsi det ikke har vært såå mye der, er det greit da, eller er det snakk om 10 innlegg i mnd på kun skjult ?
Tror det er 10 innlegg kun på skjult. Jeg har hvertfall vært aktiv på offentlig
Vet ikke helt om jeg forstod, så jeg skriver alt jeg
-Om man ikke har skrevet 10 innlegg på skjult iløpet av 30 dager, mister man tilgangen. Uavhegig av åpent forum. Dette er reglene som er satt i Tamara sitt innlegg om skjult forum.
-om man mister tilgangen til skjult er forslaget å legge inn et krav til hvor mange innlegg man må ha på åpent forum iløpet av 2 uker, for å kunne få tilgang til skjult igjen.
Det må ikke være 2 uker og 10/20 innlegg, dette er bare foreløpige forslag, så om du har noen andre forslag må du gjerne komme med de
Syns dere ikke det er greit at det finnes regler? Hvorfor skal man ellers ha skjult forum om alle kan lese der inne? Det er kanskje litt stille nå, men regner med at det kommer til å ta seg opp etter hvert? Jeg er glad ett skjult forum finnes og tar gjerne opp ting der inne istedet for hvor alle andre kan lese.
Forholder meg til reglene. Jeg skjønner selvsagt at de som deler mer private ting ønsker at den skal være skjult. Men om man er aktiv på offentlig i tillegg syns jeg det skulle være nok. Men det er min mening
Men var det ikke noen som skrev de hadde mistet den?