Ang skjult forum

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har laget en ny tråd hvor vi kan fastsette regler:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1740242/

Kriteriene er etter min mening veldig klare i henhold til det å få tilgang første gang, men ikke om man skulle være så uheldig å miste tilgangen sin.

Derfor tenkte jeg vi alle kan bli enig om dette:)

Om en bruker mister tilgangen pga lite aktivitet den siste mnd, hva bør da kriteriene være for å komme inn igjen?
Har fortsått det slik at det er vanlig at de får komme inn igjen etter en mnd, men ingen kriterier for innlegg osv.

Jeg syns kanskje det kunne vært f.eks 2 uker og et krav om 10 innlegg på åpent forum e.l.

Noen forslag? :)

Mvh
Tilgangsansvarlig

Avstemning:
Skriv inn de kriteriene dere syns skal gjelde, så oppdaterer jeg her;)

Forslag:
2 uker, 10 innlegg (1)
2 uker, 20 innlegg (1)

Last edited:
Jeg liker ikke så godt kriterier etter man er kommet inn.. Snakker ut fra erfaring fra mitt andre skjulte forum - for det er koselig å holde kontakt også etter vi har fått de små og i årene fremover, men da er det vanskelig å finne tid til å være inne på forumet støtt og stadig.. Så hvis vi skal ha kriterier, så forsøke å ha de minst mulig :)

Syns det er for strengt jeg, men det er min mening. Føler jeg er aktiv, men har fått beskjed om at jeg må være mer aktiv hvis ikke mister jeg tilgangen. Syns det blir for dumt å måtte plapre ned noe bare for å opprettholde så og så mange innlegg.

10 innlegg om dagen skal jeg klare men 30?? Det veit jeg ikke:confused:

Om dagen?
Kriteriene i dag er at man må ha 10 innlegg iløpet av 30 dager, for å kunne beholde tilgangen. Syns ikke det er uoverkommelig?
Det er 2-3 innlegg i uka det ;) hvor får du 30 om dagen fra?

Jeg synes det bør være strengt! Det er ment for å være et sted hvor man deler private personlige ting. Det er jo hele poenget med skjult gruppe. Så så mange innlegg ila 14 dager greier alle om man er aktiv. Og er man ikke aktiv men bare leser, ja da synes jeg ikke man bør ha tilgang til skjult...

På juni12 hvor jeg er fra før er det klare strenge regler på dette. Og det har fungert fint.

Jeg liker ikke så godt kriterier etter man er kommet inn.. Snakker ut fra erfaring fra mitt andre skjulte forum - for det er koselig å holde kontakt også etter vi har fått de små og i årene fremover, men da er det vanskelig å finne tid til å være inne på forumet støtt og stadig.. Så hvis vi skal ha kriterier, så forsøke å ha de minst mulig :)

De kriteriene som er nå er jo fastsatt fra før av.
De fleste burde klare 10 innlegg på 1 mnd? Det er jo ikke støtt og stadig :)

Jeg syns det er greit med litt, men syns det er litt lenge å vente 1 mnd før man kan få tilgang igjen, derfor foreslo jeg 2 uker istedet.
Antall innlegg var bare et forslag, under ett innlegg om dagen, men jeg syns det er greit at det er noe :)

Om dagen?
Kriteriene i dag er at man må ha 10 innlegg iløpet av 30 dager, for å kunne beholde tilgangen. Syns ikke det er uoverkommelig?
Det er 2-3 innlegg i uka det ;) hvor får du 30 om dagen fra?
Åhhh haha leste litt fort på den private meldinga:D

Åhhh haha leste litt fort på den private meldinga:D

Går fort i svingene innimellom ;) hehe
Du har vel fint klart å innhente de innleggene iløpet av et par dager da, så det er jo ikke noe problem å få det til :)

De kriteriene som er nå er jo fastsatt fra før av.
De fleste burde klare 10 innlegg på 1 mnd? Det er jo ikke støtt og stadig :)

Jeg syns det er greit med litt, men syns det er litt lenge å vente 1 mnd før man kan få tilgang igjen, derfor foreslo jeg 2 uker istedet.
Antall innlegg var bare et forslag, under ett innlegg om dagen, men jeg syns det er greit at det er noe :)

10 innlegg syns jeg faktisk er lite!? 20 per 14 dag? :p litt over ett innlegg per dag det?

Jeg syns vi skal ha en avstemning på det, men 1 mnd syns jeg er lenge etter å ha mistet tilgangen som sagt.

Jeg oppdaterer hovedinnlegget, så kan jeg lage en oversikt over det der:)

Syns det er for strengt jeg, men det er min mening. Føler jeg er aktiv, men har fått beskjed om at jeg må være mer aktiv hvis ikke mister jeg tilgangen. Syns det blir for dumt å måtte plapre ned noe bare for å opprettholde så og så mange innlegg.

Helt enig!!

Har nettopp mistet tilgangen til skjult forum,og det er ikke noe jeg kommer til å prøve å komme inn på igjen.. Føler heller ikke for å plapre bare for å få være med i den gruppen.. Føler vel også at det har vært mer aktuelle tema i denne gruppen enn i skjult gruppe for min del

Helt enig!!

Har nettopp mistet tilgangen til skjult forum,og det er ikke noe jeg kommer til å prøve å komme inn på igjen.. Føler heller ikke for å plapre bare for å få være med i den gruppen.. Føler vel også at det har vært mer aktuelle tema i denne gruppen enn i skjult gruppe for min del

Syns dere ikke det er greit at det finnes regler? Hvorfor skal man ellers ha skjult forum om alle kan lese der inne? Det er kanskje litt stille nå, men regner med at det kommer til å ta seg opp etter hvert? Jeg er glad ett skjult forum finnes og tar gjerne opp ting der inne istedet for hvor alle andre kan lese.

Syns dere ikke det er greit at det finnes regler? Hvorfor skal man ellers ha skjult forum om alle kan lese der inne? Det er kanskje litt stille nå, men regner med at det kommer til å ta seg opp etter hvert? Jeg er glad ett skjult forum finnes og tar gjerne opp ting der inne istedet for hvor alle andre kan lese.
Jo det syns jeg. Alle kan jo ikke lese der, kun de som står på termin gruppa juli og har hatt så og så mange innlegg.

Helt enig!!

Alle er hjertelig velkomne til å starte tråder som de føler før :)

Jo det syns jeg. Alle kan jo ikke lese der, kun de som står på termin gruppa juli og har hatt så og så mange innlegg.

Så du syns ikke det skulle være noen regler for hvor aktive man må være der heller?
Jeg syns ikke det er noe gøy å dele masse detaljer osv med de som kun er inne og leser, så jeg syns den regelen med 10 innlegg er fin jeg. For min del kunne det godt vært fler og.
De 10 innleggene er noe som er fastsatt fra moderatorene osv, men det er ingenting for hvordan man kommer inn igjen.
Derfor så startet jeg denne tråden så vi kan bli enige om noe:)

Gjelder det altså 10//20 innlegg både på skjult og offentlig eller kun på skjult :p?

Back
Topp