Hei. Det gikk ikke så bra. Mistet i 10 uke. Men ble gravid igjen slutten av juli, og fikk en jente i april 2019. Og enda flere etter det, og gravid igjenHvordan gikk det? Om du fortsatt ser dette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Det gikk ikke så bra. Mistet i 10 uke. Men ble gravid igjen slutten av juli, og fikk en jente i april 2019. Og enda flere etter det, og gravid igjenHvordan gikk det? Om du fortsatt ser dette![]()
Mistet dessverre, men ble gravid igjen i juli. Og fikk en jente i april 2019Hun fødte visst ei jente, så det gikk bra.![]()

Så koselig! Gratulerer!Mistet dessverre, men ble gravid igjen i juli. Og fikk en jente i april 2019Så fikk jeg en gutt desember 2020, og gravid igjen med nr. 6, termin i begynnelsen av februar 2022
![]()
Jeg er også gravid med nr.6- termin i november (27+2 nå). Gøy å høre om andre som har mange barn!
Hvor gamle er dine? 

TakkSå koselig! Gratulerer!Jeg er også gravid med nr.6- termin i november (27+2 nå). Gøy å høre om andre som har mange barn!
Hvor gamle er dine?
![]()
Og gratulerer til deg og
På mandag får jeg vite hva som gjemmer seg i magenTakktakkTakkOg gratulerer til deg og
11 1/2 år, 9 år, 5 år, 2 år, og 8 mnd, Tre gutter og to jenter
På mandag får jeg vite hva som gjemmer seg i magen
![]()
Deres er nesten like tette som våres da!
Våre er 8år, 7år, 5år, 3,5år og 2år- 3 jenter og 2 gutter, og i magen er jente nr.4
Blir spennende på mandag da! Det har vel kommet etterhvert. Trodde jeg følte meg ferdig med nr. 5, men den følelsen kom ikke. Np kjenner jeg mer den følelsenTakktakkDeres er nesten like tette som våres da!
Våre er 8år, 7år, 5år, 3,5år og 2år- 3 jenter og 2 gutter, og i magen er jente nr.4
Blir spennende på mandag da!
Har dere alltid planlagt en stor flokk, eller har det kommet etterhvert?
Mannen ønsket seg tre barn og jeg fire, men så overtalte han meg til nr.5 og jeg ham til nr.6Det har vel kommet etterhvert. Trodde jeg følte meg ferdig med nr. 5, men den følelsen kom ikke. Np kjenner jeg mer den følelsen6 er perfekt for oss. Bare dumt det er litt vanskeligere å få tak i større bil
Så hvis det gjemmer seg en jente i magen blir vi like mange av hver hehe
Men det får jeg vite imorgen
![]()

Enig i bil
Er vel meningen st dere skal ha seksMannen ønsket seg tre barn og jeg fire, men så overtalte han meg til nr.5 og jeg ham til nr.6Men nå føler vi dette er siste begge to
Enig i bil
Blir vel en van etter hvert, men tenker å kjøpe en elbil i tillegg til 7-seteren i starten siden vi da har mulighet til å dele oss og gjøre forskjellige ting
Vaner er jo såååå dyre!
![]()
Helt enig, sånn føler jeg det også! Jeg tror det er meningen at vi skal ha nettopp disse 6Er vel meningen st dere skal ha seksSlik jeg føler det
Hadde en 7 seter en stund, men var dessverre for dyrt å fikse den opp, Holder på å bygge ut huset, så må vente en stund med å få kjøpt en 7/8 seter. Men har to femseter, så det får gå en stund
![]()
Er en som alltid velger å følge magefølelsen, og det var jeg ikke angret på hittil i mitt 38-årige livJa, følte det var riktig med en tilHelt enig, sånn føler jeg det også! Jeg tror det er meningen at vi skal ha nettopp disse 6Er en som alltid velger å følge magefølelsen, og det var jeg ikke angret på hittil i mitt 38-årige liv
Dere har iaf to biler så dere har plass til alle! Vi solgte vår andre bil i starten av pandemien da mannen begynte med hjemmekontor, og har kun hatt 7-seteren siden det. Så én bil til får deg bli så vi kommer oss rundt![]()
Ville ikke gå resten av livet, å føle jeg manglet enDet er nettopp detJa, følte det var riktig med en tilVille ikke gå resten av livet, å føle jeg manglet en
Og snart 38 år
Ville helst hatt en 7 seter, mannen er ikke så glad i å gå turer, så er stort sett jeg som har dratt de med. Så nå får jeg ikke alle med meg, så minste mann har vært hjemme med han… Ellers så blir det jo turer med vognen, da kan vi alle gå
![]()

Men greit å ha mulighet til å dra i samlet flokk da, så må nok ha større bil (buss) etterhvertDa er ul overstått. Alt fint, og en liten guttDet er nettopp det
Her er det motsatt- jeg er så dårlig i bekkenet, så er stort sett mannen som drar på aktiviteter med barna mens jeg har blitt hjemme med den minste som sover på dagtidNå har vi vært veldig lite på helgeturer pga corona, men selv til vanlig skjer det ikke så ofte siden nesten ingen har plass til oss alle
Men greit å ha mulighet til å dra i samlet flokk da, så må nok ha større bil (buss) etterhvert
![]()
Så da blir det flest gutterGratulerer!Da er ul overstått. Alt fint, og en liten guttSå da blir det flest gutter
Jaja, syns gutter er litt enklere
![]()
Her er det motsatt, 2 gutter og 4 jenter (inkl frøkna i magen). Her er det vel mer personligheten som avgjør hvor enkelt vi synes det er, ikke kjønn
Ja, har nok med personlighet å gjøreGratulerer!Her er det motsatt, 2 gutter og 4 jenter (inkl frøkna i magen). Her er det vel mer personligheten som avgjør hvor enkelt vi synes det er, ikke kjønn
Alle våre er ganske viltre, men eldstegutten er forholdsvis rolig, eldstejenta full av futt med sterke meninger, de to yngste jentene er litt midt-i-mellom, og minstebror veldig aktiv
![]()