Ang ringer *inspirert*

LilleMag

Elsker forumet
Tar dere av forlovelsesringer/gifteringer i det daglige? Når dere gjør skittent husarbeid feks? Eller sitter de på konstant?[;)]

Hvis jeg baker eller sånt med mye kliss tar jeg den av.
Til vanlig er den på hele tiden, utenom når jeg dusjer.

Du hadde det ikke som alternativ, men jeg bruker ikke ringene hjemme i det hele tatt (med mindre vi skal ha gjester og jeg pynter meg, da). Jeg tar dem alltid på når jeg skal ut av huset, men det første som skjer når jeg kommer hjem, er at de legges pent i skålen på badet. [;)] Mannen har sin på hele tiden, men jeg klarer det ikke.

tar den av på jobb i hjemmesykepleien og hvis jeg skal bake boller o.l

Jeg kryssa av for: det hender jeg tar den av.
Og det er fordi jeg ikke får ha de på på jobb[;)]

Forlovelsesringen er alltid på, har vel kanskje tatt den av en gang eller to hvis det har vært noe helt spesielt. Kommer til å måtte ta den av litt oftere fremover, siden vi ikke får lov å bruke den i praksis i sykepleien, men ellers vil den alltid være på [:)]

Jeg tar av ringen hver natt, siden jeg får klaus i fingrene av å ha den på om natta. Eller tar jeg den av når jeg dusjer, bader eller gjør grisete arbeid som å bake med gjærdeig.

Mannen har alltid på seg sin ring.

Jeg må ta de av hver kveld jeg, for jeg er så hoven i fingerne når jeg våkner.. Men på dagtid har jeg dem på uansett hva jeg gjør [:)]

Tar dem seff av hvis jeg ska kna deig eller noe, men det er så sjeldent, at det er ikke noe å tenke på engang [8D]

Jeg trykket på at den sitter alltid på, men nå kom jeg til å tenke på at jeg tar den av når jeg skal smøre hendene med krem eller ta sånn hårkur i håret..

jeg stykket på "sitter alltid på"

men jeg tar den av når jeg slal bake,eller holde på noe noe annet kliss

Tar den alltid av på jobb og når jeg baker [:)]

Har ikke ring, og vil ikke ha. Jeg er blant dem som heller ikke ønsker å bruke ringer hvis/når vi gifter oss. Det er heldigvis en del som velger det om dagen, så da vil jeg ikke skille meg så mye ut. [:)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

har de på[;)]

tar den av når jeg baker gjærbakst/ting som skal eltes med hendene, eller når jeg vasker med sterke såper..

Tar dem av når jeg baker og skal ha hendene i annet "gugg". Ellers sitter de alltid på. [:)]

Har den alltid på nå, men da jeg jobbet som sykepleier, måtte den av når jeg gikk på vakt.

Har den alltid på- kommer liksom ikke på å ta den av. Og hvis den mot formodning har vært av så føler jeg meg "naken" på fingeren[;)]

Back
Topp