Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du hadde det ikke som alternativ, men jeg bruker ikke ringene hjemme i det hele tatt (med mindre vi skal ha gjester og jeg pynter meg, da). Jeg tar dem alltid på når jeg skal ut av huset, men det første som skjer når jeg kommer hjem, er at de legges pent i skålen på badet. [;)] Mannen har sin på hele tiden, men jeg klarer det ikke.
Forlovelsesringen er alltid på, har vel kanskje tatt den av en gang eller to hvis det har vært noe helt spesielt. Kommer til å måtte ta den av litt oftere fremover, siden vi ikke får lov å bruke den i praksis i sykepleien, men ellers vil den alltid være på [:)]
Jeg tar av ringen hver natt, siden jeg får klaus i fingrene av å ha den på om natta. Eller tar jeg den av når jeg dusjer, bader eller gjør grisete arbeid som å bake med gjærdeig.
Jeg trykket på at den sitter alltid på, men nå kom jeg til å tenke på at jeg tar den av når jeg skal smøre hendene med krem eller ta sånn hårkur i håret..
Har ikke ring, og vil ikke ha. Jeg er blant dem som heller ikke ønsker å bruke ringer hvis/når vi gifter oss. Det er heldigvis en del som velger det om dagen, så da vil jeg ikke skille meg så mye ut. [:)]