Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pearl skrev:Du må ikke, men jobber du, vil du miste de tre ukene og de vil heller ikke telle med på opptjeningen til foreldrepenger.Bymusa skrev:
Stemmer som bymusa sier.. Hvorfor vil du jobbe lengre? Om det er for å opptjen rettigheter så hjelper det jo ikke uansett..
Ilvina skrev:Pearl skrev:Du må ikke, men jobber du, vil du miste de tre ukene og de vil heller ikke telle med på opptjeningen til foreldrepenger.Bymusa skrev:
Stemmer som bymusa sier.. Hvorfor vil du jobbe lengre? Om det er for å opptjen rettigheter så hjelper det jo ikke uansett..
Fordi jobben er et vikariat som varer 2 uker lenger fra permisjonsstart...
Pearl skrev:Ilvina skrev:Pearl skrev:Du må ikke, men jobber du, vil du miste de tre ukene og de vil heller ikke telle med på opptjeningen til foreldrepenger.Bymusa skrev:
Skjønner fortsatt ikke hva poenget er med å jobbe?? Fint at du er en oppofrende arbeidstaker, men det er jo bedre for arbeidsgiver at det er litt mer forutsigbarhet - om du sier du skal jobbe de 2 siste ukene men føder før termin eller blir dårlig så setter du jo arbeidsgiver i en knipe fordi han da mangler folk.. Bedre for arbeidsgiver å vite at du går ut i permisjon 3 uker før termin slik det er vanlig så kan han planlegge etter det...
Ilvina skrev:Pearl skrev:Ilvina skrev:Pearl skrev:Du må ikke, men jobber du, vil du miste de tre ukene og de vil heller ikke telle med på opptjeningen til foreldrepenger.Bymusa skrev:
Skjønner fortsatt ikke hva poenget er med å jobbe?? Fint at du er en oppofrende arbeidstaker, men det er jo bedre for arbeidsgiver at det er litt mer forutsigbarhet - om du sier du skal jobbe de 2 siste ukene men føder før termin eller blir dårlig så setter du jo arbeidsgiver i en knipe fordi han da mangler folk.. Bedre for arbeidsgiver å vite at du går ut i permisjon 3 uker før termin slik det er vanlig så kan han planlegge etter det...
Greia er det at jeg får ikke vikariatet hvis jeg må ut i permisjon da, for vikariatet varer 2 uker lenger. Så sjefen sa hvis jeg kunne jobbe 2 uker lenger var jobben min...ble jeg dårlig eller tidlig fødsel, så fikk han ta problemet da. Så vil ikke akkurat si at jeg setter noen arbeidsgiver i knipe....