mirakelimage
Glad i forumet
Ser det er flere i den andre tråden som velger å ha barna på samme rom til ca 6mnd pga fare for krybbedød... dere vet at de kan dø av krybbedød i 2års alder å?? Og det kan skje om barnet sover i vogna,vugga, og alle andre plasser enn bare på natta i senga si...
Vil ikke fornærme noen men syns det er litt på kanten de svarene, alle er vi redde for barna våre og det er helt greit at vi alle gjør ting forskjellig, men om man spør om råd vil man jo kanskje ha råd, ikke bare hold ut, det er fare for krybbedød...
Jeg kommer til å legge adrian på eget rom for HANS beste, for ja vi voksne snorker, vi snakker sammen og vi røyker, og det er bedre for HAN å få sove i ro hele natten uten forstyrrelser..
men jeg forstår også folk som ikke vil det...
men sorry jenter... jeg bare reagerte..
Vil ikke fornærme noen men syns det er litt på kanten de svarene, alle er vi redde for barna våre og det er helt greit at vi alle gjør ting forskjellig, men om man spør om råd vil man jo kanskje ha råd, ikke bare hold ut, det er fare for krybbedød...
Jeg kommer til å legge adrian på eget rom for HANS beste, for ja vi voksne snorker, vi snakker sammen og vi røyker, og det er bedre for HAN å få sove i ro hele natten uten forstyrrelser..
men jeg forstår også folk som ikke vil det...
men sorry jenter... jeg bare reagerte..