Ang. gulping!

tweety78

Elsker forumet
Seriøst![:D] .... Jeg leste litt på nettet her i dag, for nå i dag fikk jeg og samboer nok av all gulpingen, dette kunne neppe være normalt tenkte vi... Kommer jo mengder hver eneste gang ho har spist, og sånn fortsetter det i ny og ne fram til neste måltid, uansett hvor bra ho enn raper, og får gode pauser mellom måltidene...vi har prøvd det meste.  Helt til i dag![:D] Vi fikk tips om noe som heter Nestargel som fås kjøpt på apoteket, og jenter...dette er suverene greier!!!!!!!!!! Ho har ikke gulpa en eneste gang siden lunsjen i dag![:D] Bare kommet litt farga sikkel liksom, men hello... DET takler jeg liksom![;)] Er en form for fortykningsmiddel som tas i melka, som er uten smak så barna merker ikke noe til det. Og jenta virker jo så fornøyd og atte. Og så deilig å ikke sitte forberedt med to gasskluter og tre nye smekker hvert måltid, he he. Så dette må dere med gulpere teste ut altså! Anbefales på det varmeste.

( Vet at jeg bare har fått prøvd det ut noen få måltider, men hadde dere kjent snuppa mi som jeg gjør så hadde dere sett effekten selv, har ikke hatt et eneste gulpefritt måltid her tidligere, unntatt de der ho får velling om kvelden, så dette har jeg trua på, og MÅTTE jo såklart dele det med dere![:)] )
Stoooor klem!

kjenner meg godt igjen der ja...Elinr gulper også noe sykt...skal komme meg på apoteket imorgen å kjøpe meg dette å prøve...:=)[:D]

Det er et pulver du blander i mme ikke sant? Brukte det til Silje og Aleksander for de fikk flaske og gulpet mye. Sindre gulper også ekstremt mye men får mm

ORIGINAL: Solvit

Hm... går det ann å gi bare det i flaske eller på skje. Jeg ammer...

lurer jeg også på! har en gulper ja..[:)]

dytter på denne.. noen andre som har prøvd dette??

Hei igjen! ikke fått vært her inne på noen dager se, så sorry sent svar. på boksen står det at barn som ammes eller får erstatning kan få en halv måleskje til 100 ml væske. så dere som ammer kan bare gi dette ferdig blandet enten med vann eller mm ved siden av. jeg tar litt mer enn en måleskje i 180 ml ferdig varmet mme, og Oda har ikke gulpa siden fredagen når vi begynte å gi henne dette! er helt supert![:D] og ikke plages hun m hard mage, hun har avføring hver dag.

Var et svar fra hs på et innlegg her på nettet som jeg fant dette tipset, derfor vi ville prøve det ut. Men rart at de ikke kan tipse halvdesperate foreldre rundt omkring om det samme? Vi her har heller ikke fått noen gode råd ang gulping, de har bare sagt at det som skal opp kommer opp, men jeg syns dette blir feil jeg når de faktisk ikke vet hvor mye som faktisk kommer opp igjen? var det jeg følte m vesla til slutt, at det kom altfor mye ut mellom hvert måltid, ikke på en gang liksom, men fra ett måltid til neste kunne halve inntaket være ute igjen...

Men NÅ har jeg trua på bedre tider jenter![;)] Ho har redusert litt på mengden ho vil ha pr måltid, fra 200 ml til ca 170- 180, men alt sammen forblir i magen, så nå er vi så fornøyde atte[;)] Klem!

Back
Topp