tweety78
Elsker forumet
Seriøst![:D] .... Jeg leste litt på nettet her i dag, for nå i dag fikk jeg og samboer nok av all gulpingen, dette kunne neppe være normalt tenkte vi... Kommer jo mengder hver eneste gang ho har spist, og sånn fortsetter det i ny og ne fram til neste måltid, uansett hvor bra ho enn raper, og får gode pauser mellom måltidene...vi har prøvd det meste. Helt til i dag![:D] Vi fikk tips om noe som heter Nestargel som fås kjøpt på apoteket, og jenter...dette er suverene greier!!!!!!!!!! Ho har ikke gulpa en eneste gang siden lunsjen i dag![:D] Bare kommet litt farga sikkel liksom, men hello... DET takler jeg liksom![;)] Er en form for fortykningsmiddel som tas i melka, som er uten smak så barna merker ikke noe til det. Og jenta virker jo så fornøyd og atte. Og så deilig å ikke sitte forberedt med to gasskluter og tre nye smekker hvert måltid, he he. Så dette må dere med gulpere teste ut altså! Anbefales på det varmeste.
( Vet at jeg bare har fått prøvd det ut noen få måltider, men hadde dere kjent snuppa mi som jeg gjør så hadde dere sett effekten selv, har ikke hatt et eneste gulpefritt måltid her tidligere, unntatt de der ho får velling om kvelden, så dette har jeg trua på, og MÅTTE jo såklart dele det med dere![:)] )
Stoooor klem!
( Vet at jeg bare har fått prøvd det ut noen få måltider, men hadde dere kjent snuppa mi som jeg gjør så hadde dere sett effekten selv, har ikke hatt et eneste gulpefritt måltid her tidligere, unntatt de der ho får velling om kvelden, så dette har jeg trua på, og MÅTTE jo såklart dele det med dere![:)] )
Stoooor klem!