Boksen fra apotek1 var veldig bra. Der fikk vi flaske og en lappe på en valgfri body ifra kappahl![]()
Jeg fikk ikke sånn lapp på body
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Boksen fra apotek1 var veldig bra. Der fikk vi flaske og en lappe på en valgfri body ifra kappahl![]()
Er det noen av dere som har fått våtserviettbox i?
Eg trodde eg såg et bilde der hvor det var en slik, men eg har iallefall ikke fått i de pakkene jeg har fått da.

Lappen var inni bladet vi fikk i boksenså ikke lett og se. Var vist sånn lappe i den fra det andre apoteket som gir ut boks og, der var det lindex.
Fikk ikke lapp på valgfri body fra Kappahl i Apotek1 sin boks, men fikk en fin body i størrelse 56 i boksen![]()
Er det noen som har prøvd å hente mer enn en pakke?
De registrerte ingenting da jeg hentet på apotek1 og vitusApoteket...nesten så jeg vurderer å hente enda en, har jo fremdeles mailen![]()
Den tanken har jeg og hatt![]()
Haha
Har sååå lyst! Er jo bare å gå på et annet apotek enn det jeg brukte sist![]()
Er det noen som har prøvd å hente mer enn en pakke?
De registrerte ingenting da jeg hentet på apotek1 og vitusApoteket...nesten så jeg vurderer å hente enda en, har jo fremdeles mailen![]()
Denne gangen registrerte de kodene på alle pakkene. Sist gang registrerte de ikke, og da hentet jeg flere) (på ulike apotek ) viste bare mailen på mobilen.