Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma011
Har du rett på stipend på det du har søkt (og kommet inn på til høsten) så har du rett på stipend i sommer også. For da har jo du status som student.
Mener hvertfall det er slik, men kanskje noen andre er helt sikker?
Sikkert vanskelig å forstå når man egentlig er ferdig, men må søke på nytt for å beholde stipend/skoleplass. Jeg har ett år igjen av bachelor, så har heldigvis skoleplass, å da får jeg stipend fra mai (juni) og i 44 uker framover, inkl sommeren[:)]
Men vet du om når man kan søke om foreldrestipend? For er jo FRYKTELIG mange vedlegg som skal leveres til lånekassen, blant annet fødselsattest. Og siste stipend kommer jo i mai, så er egentlig avhengig av at jeg får neste utbetalt i juni, å ikke må vente i to mnd pga behandlingstid[8D][8D]
ORIGINAL: *Tessa*
vet ikke hvordan det er om du søkte for høsten 2010 og våren 2011 sammen, men jeg søkte nå i januar, og måtte skrive inn at jeg ventet barn under undervisningsåret.. Også fikke jeg noen papirer jeg skulle fylle i og sende inn så snart babyen var født.
ORIGINAL: Ponni1
Så utrolig greit. Vi kan jo søke om engangsstønad, så da er det jo null problem å klare seg i sommer. Nå må jeg bare finne noe som kan være interessant å studere et år. Selv om jeg ikke vet om jeg klarer å fullføre det, så er det litt greit å ha noe å gjøre også.
ORIGINAL: sunMAId
Så utrolig greit. Vi kan jo søke om engangsstønad, så da er det jo null problem å klare seg i sommer. Nå må jeg bare finne noe som kan være interessant å studere et år. Selv om jeg ikke vet om jeg klarer å fullføre det, så er det litt greit å ha noe å gjøre også.
Jeg får ikke engangstødnad jeg [&:]
ORIGINAL: Mamma011
ORIGINAL: sunMAId
Jeg får ikke engangstødnad jeg [&:]
Men du får vel foreldrepenger fra NAV da?? Er det ikke slik at man får enten eller?