Ang... ehm.... intimbarbering.

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
I disse dager der en mann jeg ikke kjenner har sett det aller helligste mer enn mannen min,så må jeg jo bare spørre....
Hva gjør dere?!

Vi har ikke noe sexliv for tiden,pga helsa til mannen og oppå der fått sexnekt av legen så jeg har liksom latt ståa der nede leve sitt eget liv for å si det sånn :confused013
Og etter den hastetimen på UL forrige torsdag tenker jeg nå at det der,var flaut. Så jeg har frisert litt nå før morgendagen i tilfelle han skal inn der en tur igjen :greet015
Men da jeg holdt på så merket jeg at jeg ble litt flau. Hva om legen tenker «jaha,her har vi pønta oss gitt» siden det så ut som en uteliggermus forrige gang:smiley-ashamed005
Så ble litt nysgjerrig.

Hva gjør dere når dere skal sånt? :smiley-bounce015

Haha! Tror ikke han husker det fra sist gang, ettersom de har så mange pasienter. Selvom vi ofte føler det sån:hilarious: Men eg forstår deg så absolutt! Skulle selv ha fikset der nede, men vært ORK! Så har selv bare stusset. Husker jeg tom vokset litt osv før jeg skulle på TUL i uke 12 med mannen fordi jeg tenkte nå må jeg fikse litt mtp at det er mer lys i det rommet også var det innvendig UL:meh:.. Så konklusjonen er: er som deg:hilarious:

Haha, tror ikke det er fokuset deres akkurat. De er vel som oss andre når vi jobber, opptatt med å gjøre jobben vår. Alt uvesentlig kommer i andre rekke.. Så jeg tror du får frisere for din egen del og i tilfelle du og mannen får lyst igjen. Jeg bryr meg fint lite om hvordan det ser ut der nede når jeg er gravid. Sist måtte jeg til salong for å vokse, for jeg hadde termin i juli og så ut som en mann på leggene (rakk ikke til selv) og følte det var greit å vokse bikinilinja. Resten bare stussa jeg så godt jeg klarte, men på slutten så jeg jo ingen ting.

Haha! Tror ikke han husker det fra sist gang, ettersom de har så mange pasienter. Selvom vi ofte føler det sån:hilarious: Men eg forstår deg så absolutt! Skulle selv ha fikset der nede, men vært ORK! Så har selv bare stusset. Husker jeg tom vokset litt osv før jeg skulle på TUL i uke 12 med mannen fordi jeg tenkte nå må jeg fikse litt mtp at det er mer lys i det rommet også var det innvendig UL:meh:.. Så konklusjonen er: er som deg:hilarious:
Haha godt det ikke bare er meg :)

Haha, tror ikke det er fokuset deres akkurat. De er vel som oss andre når vi jobber, opptatt med å gjøre jobben vår. Alt uvesentlig kommer i andre rekke.. Så jeg tror du får frisere for din egen del og i tilfelle du og mannen får lyst igjen. Jeg bryr meg fint lite om hvordan det ser ut der nede når jeg er gravid. Sist måtte jeg til salong for å vokse, for jeg hadde termin i juli og så ut som en mann på leggene (rakk ikke til selv) og følte det var greit å vokse bikinilinja. Resten bare stussa jeg så godt jeg klarte, men på slutten så jeg jo ingen ting.
Haha:hilarious:
Leeer :) følte meg som en mann både på leggene og mellom beina så jeg bare måtte gjøre noe:hilarious:

Jeg spurte en gynekolog en gang ift til barbering fordi jeg var så nysgjerrig:hilarious: Han sa at man kan gjøre det som føles mest komfortabelt og at han ikke brydd seg om det var barbert eller ikke :p

Jeg spurte en gynekolog en gang ift til barbering fordi jeg var så nysgjerrig:hilarious: Han sa at man kan gjøre det som føles mest komfortabelt og at han ikke brydd seg om det var barbert eller ikke :p
Hahahaaha spurte du om det?! :hilarious::hilarious: Sykt morsomt :D

Herlig diskusjon!
Jeg har mye erfaring her :p i 2015 har jeg ikke tall på hvor mange jeg måtte skreve for i utredning og prøverørsprosess. Husker jeg hadde «pyntet meg» for å ikke se ut som en «uteliggermus» (likte så godt ordet så måtte gjenbruke det). Bar for å toppe dagen, fikk jeg mensen og skulle til innvendig UL for første gang! Og jeg visste ikke at legen skulle se på behåringen min, og vurdere fettprosenten :o Jeg hadde jo barbert med der nede, hadde mensen, samt hårfjernet på lår og legger da jeg dessverre får hår på lår (ikke fått påvist PCOS). Følte jeg måtte si til legen at jeg hadde fikset på meg, så han ikke trodde jeg var så hårløs hvis det hadde noe å si for utredningen. Da sa han at det faktisk var veldig mange som fikset og fjernet hår på lår og ikke bare på legger og i skritt. Og mensen var det helt greit med. Synes det var så fantastisk at denne gynekologen var på vakt den dagen min førstefødte ikke ville komme ut. Godt å treffe igjen kjente ansikter!

Eller må jeg si at man ikke er anbefalt å barbere skritt med høvel siste mnd før fødsel, så jeg investerte i en klippemaskin som kun brukes i skrittet sist ;) Setter den på 2 mm. Blir ikke helt glatt, men ser ikke helt «bushy» ut. Tenkte jeg skulle gjøre det før TUL neste uke, så hun ikke skal se «skogen» min :p som ikke har vært stusset siden 1.august :p

Jeg er alltid barbert nedentil uansett jeg fordi jeg trives med et selv. Hvordan jeg klarte det før fødsel er for meg et mirakel, men har man vilje nok så får man det tydeligvis til. :rolleyes::p

Når det er sakt så har jeg sett gange mange underliv i min karriere (både damer og menn) og kan med hånda på hjertet ikke huske noen intime detaljer annet enn medisinske på noen av dem. Så lite bryr man seg når det ikke har noe å si for helsa.

Noen menn foretrekker glattbarberte underliv, andre gir blaffen mens andre igjen synes det er en skikkelig turn-off. Felles for de som er gynekologer er at for dem så er dette en jobb.Gjør det du er komfortabel med :)

Noen menn foretrekker glattbarberte underliv, andre gir blaffen mens andre igjen synes det er en skikkelig turn-off. Felles for de som er gynekologer er at for dem så er dette en jobb.Gjør det du er komfortabel med :)
Har stussa og frisert til den store gullmedalje, så nå blir det nok utvendig :hilarious::hilarious::hilarious:

Sniker litt fra mai. Jeg har Også vært på en del undersøkelser opp igjennom tidene og kan med stor sikkerhet si at jeg foretrekker busk der nede når man skal til gyn. Jeg føler nemlig de gangene jeg har vært glattbarbert at jeg er ekstremt naken. Da kan gyn se hver eneste lille detalj der nede. For min egen del lar jeg ting gro nå. Men vet at fagfolk ikke tenker over i det hele tatt hvordan man ser ut.

Sniker litt fra mai. Jeg har Også vært på en del undersøkelser opp igjennom tidene og kan med stor sikkerhet si at jeg foretrekker busk der nede når man skal til gyn. Jeg føler nemlig de gangene jeg har vært glattbarbert at jeg er ekstremt naken. Da kan gyn se hver eneste lille detalj der nede. For min egen del lar jeg ting gro nå. Men vet at fagfolk ikke tenker over i det hele tatt hvordan man ser ut.
Ja det har du fakrisk helt rett i! Følte meg ekstremt naken og angret litt på at jeg hadde gjort det da jeg lå der :hilarious:

I disse dager der en mann jeg ikke kjenner har sett det aller helligste mer enn mannen min,så må jeg jo bare spørre....
Hva gjør dere?!

Vi har ikke noe sexliv for tiden,pga helsa til mannen og oppå der fått sexnekt av legen så jeg har liksom latt ståa der nede leve sitt eget liv for å si det sånn :confused013
Og etter den hastetimen på UL forrige torsdag tenker jeg nå at det der,var flaut. Så jeg har frisert litt nå før morgendagen i tilfelle han skal inn der en tur igjen :greet015
Men da jeg holdt på så merket jeg at jeg ble litt flau. Hva om legen tenker «jaha,her har vi pønta oss gitt» siden det så ut som en uteliggermus forrige gang:smiley-ashamed005
Så ble litt nysgjerrig.

Hva gjør dere når dere skal sånt? :smiley-bounce015
Haha, jeg dør!:laughing025 men seriøst, de bryyyr seg ikke:) gjør det som gjør deg til å føle deg vel:dance008

Jeg husker ikke sist jeg var glatt, men noe urskogmus er det ikke likevel. Tenker blir mannen min tent funker det, og jeg gir blanke i om gyn tenker. Tror ikke de tenker noe, jeg tenker jo ikke noe om de folkene jeg møter på jobb og deres valg.

Her er vi bege glattbarberte til vanlig, men nå med sexnekt er vi blitt litt slappe. Jeg fordi jeg rett og slett ikke orker styret nå og at det begynner og bli vansklelig og nå til(sniker fra mars) han fordi det blir ikke noe action uansett [emoji23] men frem til fødsel skal det få gro. Merkelig nok var det bedre og blø med hår der nede, enn uten. Det holdt seg mer på plass og fløyt ikke hit og dit i sprekkene.

Back
Topp