I disse dager der en mann jeg ikke kjenner har sett det aller helligste mer enn mannen min,så må jeg jo bare spørre....
Hva gjør dere?!
Vi har ikke noe sexliv for tiden,pga helsa til mannen og oppå der fått sexnekt av legen så jeg har liksom latt ståa der nede leve sitt eget liv for å si det sånn
Og etter den hastetimen på UL forrige torsdag tenker jeg nå at det der,var flaut. Så jeg har frisert litt nå før morgendagen i tilfelle han skal inn der en tur igjen
Men da jeg holdt på så merket jeg at jeg ble litt flau. Hva om legen tenker «jaha,her har vi pønta oss gitt» siden det så ut som en uteliggermus forrige gang
Så ble litt nysgjerrig.
Hva gjør dere når dere skal sånt?
Hva gjør dere?!
Vi har ikke noe sexliv for tiden,pga helsa til mannen og oppå der fått sexnekt av legen så jeg har liksom latt ståa der nede leve sitt eget liv for å si det sånn

Og etter den hastetimen på UL forrige torsdag tenker jeg nå at det der,var flaut. Så jeg har frisert litt nå før morgendagen i tilfelle han skal inn der en tur igjen

Men da jeg holdt på så merket jeg at jeg ble litt flau. Hva om legen tenker «jaha,her har vi pønta oss gitt» siden det så ut som en uteliggermus forrige gang

Så ble litt nysgjerrig.
Hva gjør dere når dere skal sånt?

Men eg forstår deg så absolutt! Skulle selv ha fikset der nede, men vært ORK! Så har selv bare stusset. Husker jeg tom vokset litt osv før jeg skulle på TUL i uke 12 med mannen fordi jeg tenkte nå må jeg fikse litt mtp at det er mer lys i det rommet også var det innvendig UL
.. Så konklusjonen er: er som deg
men seriøst, de bryyyr seg ikke