Ang dobbel barnetrygd

Sykehuset hadde ikke sendt fødselsmelding, så da var det ikke så rart at lille ikke har fått fødselsnummer enda O_o

Hvilket brev er dette? Har ikke fått noe brev jeg, lille har ikke fått fødselsnummer en gang, og hun er jo over 7 uker gammel O_o
Har du fått en sms fra altinn? Eller en epost?
Når du har registrert navnet på barnet så vil du få fødselsattest i posten og så kommer brevet fra NAV om barnetrygden :) det gjorde det hvertfall her.
Hvis det er over 7 uker siden fødsel ville jeg ringt sykehuset og spurt om de har sendt melding til folkeregisteret om at du har født :)

Har du fått en sms fra altinn? Eller en epost?
Når du har registrert navnet på barnet så vil du få fødselsattest i posten og så kommer brevet fra NAV om barnetrygden :) det gjorde det hvertfall her.
Hvis det er over 7 uker siden fødsel ville jeg ringt sykehuset og spurt om de har sendt melding til folkeregisteret om at du har født :)

Jepp, som jeg skrev over her så hadde sykehuset glemt å sende fødselsmelding... Men de skulle gjøre asap nå, og var litt flaue for at det var glemt ;)

Jepp, som jeg skrev over her så hadde sykehuset glemt å sende fødselsmelding... Men de skulle gjøre asap nå, og var litt flaue for at det var glemt ;)
Off tenk å glemme sånt :O så flaut, mest for dem altså.
Håper du får det snart da :) man vil jo gjerne ha fødsels nr til barnet sitt :P

Back
Topp