Ang dobbel barnetrygd

Jeg fikk brev fra nav om at jeg skulle få dobbel barnetrygd..
Flere som har fått det? Sjekka mine utbetalinger nå, men der stod det kun 970kr.. Kommer ikke dobbel utbetaling før neste mnd?

Jeg får ikke sjekket nettbanken, men i brevet fra nav står det at jeg skal få dobbel barnetrygd i august (har 2 barn)

Sjekket mitt brev nå, det står det at den første ordinære utbetalingen skjer i september.

På mitt brev står det at jeg skal få fra august, men på mine utbetalinger på nav så står det 970kr.
Får ringe nav på mandag om de ikke er kommet inn. :)

Jeg tror det blir etterbetalt. Altså vi får barnetrygden for august i september.

Jeg har heller ikke fått barnetrygd ennå :) står på NAV sine sider at den skulle bli utbetalt i august ... Men ingen tegn til den :)

Første barnetrygd skal vel komme 2 mnd etter baby blir født, og da får vi får 2 mnd. Det som står i mitt brev ihvertfall.
Virker som det er mange som får den 30. syns jeg, så de som har født i juni vil få senest til mandag og vi andre får i slutten av september:)

Første barnetrygd skal vel komme 2 mnd etter baby blir født, og da får vi får 2 mnd. Det som står i mitt brev ihvertfall.
Virker som det er mange som får den 30. syns jeg, så de som har født i juni vil få senest til mandag og vi andre får i slutten av september:)
Det samme stod i mitt brev :) den blir utbetalt i september, hvertfall som jeg tolket det.

Hvilket brev er dette? Har ikke fått noe brev jeg, lille har ikke fått fødselsnummer en gang, og hun er jo over 7 uker gammel O_o

Hvilket brev er dette? Har ikke fått noe brev jeg, lille har ikke fått fødselsnummer en gang, og hun er jo over 7 uker gammel o_O
Har du sånn digipost? Jeg måtte logge inn på skatteetaten sin side og der lå det flere brev :) etter han fikk navn så hadde jeg fødelsattesten fysisk i posten i løpet av noen dager. Alt skjedde før han var 2 uker :)

Har du sånn digipost? Jeg måtte logge inn på skatteetaten sin side og der lå det flere brev :) etter han fikk navn så hadde jeg fødelsattesten fysisk i posten i løpet av noen dager. Alt skjedde før han var 2 uker :)

Samme her, når jeg var på helsestasjonen så var han 10 dager og da var det registrert i demmes systemer med navn og personnummer.

Back
Topp