Ang. det å ringe hverandre

ORIGINAL: Trillemor82

null problem å snakke med monica.. ogs tror jeg at jeg kunne snakket med lenemor... bertines mamma hadde jeg hatt null problem med..[8D] det flyter iallfall lett når vi går tur..[8D] hmm... oslojente hart jeg snakket leenge med på tlf.. og deg namba.. iallfall nå.. for nåp har jeg så mye på hjertet til deg at jeg tror jeg dør.. haha..[:D] også skal vi se.. råååsa kunne jeg nok snakket med ja... for vi kan fjase en del på msn iallfall.. skal vi se... hmm... sanders mamma har jeg snakket med på tlf.. og det går som rehel fort en time eller to da..

men jeg har tlfskrekk da..[8|][:D]

Ka me meg då?? [8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

null problem å snakke med monica.. ogs tror jeg at jeg kunne snakket med lenemor... bertines mamma hadde jeg hatt null problem med..[8D] det flyter iallfall lett når vi går tur..[8D] hmm... oslojente hart jeg snakket leenge med på tlf.. og deg namba.. iallfall nå.. for nåp har jeg så mye på hjertet til deg at jeg tror jeg dør.. haha..[:D] også skal vi se.. råååsa kunne jeg nok snakket med ja... for vi kan fjase en del på msn iallfall.. skal vi se... hmm... sanders mamma har jeg snakket med på tlf.. og det går som rehel fort en time eller to da..

men jeg har tlfskrekk da..[8|][:D]

Ka me meg då?? [8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D]

Ups eg tror eg trenge briller [8|][8|][8|]
Har deg jo på tlf nå, koselig

Dette var en koselig tråd å lese, hmm må tenke litt tror ikke jeg har sankket med noen på telefon men sms er det flere.
Ellers så er det flere jeg kunne ha tenkt meg å snakke med lenemor det er bare å ringe [;)] og monsoon også.

ORIGINAL: namba

ORIGINAL: namba

Dette ble faktisk en ganske morsom tråd å lese. Jammen er det mange her med telefonskrekk!! Og bare meg med dialektsskrekk, men det er fordi jeg ofte opplever å ikke bli forstått.[;)] Det er litt rart å tenke på at så mange ikke hadde tort å snakke sammen med tanke på hvor lenge de fleste av oss har kjent hverandre, for vi føler jo at vi kjenner hverandre. Vi VET jo at vi har noe å snakke om, for vi har jo både barna våre, historie og alle de andre til felles om ingenting annet.[:D]

Jeg kastet meg faktisk ut i det i dag og ringte til JLmamma igjen - helt uten grunn.[8D] Mannen spurte meg etterpå hvem jeg pratet med fordi jeg lo sånn.[:)] Hun er også trønder, så hun er liksom trygg.[;)]

Hvis du skjønner "hei, hade, ja, nei, jeg også (æ å)" på trøndersk Trillemor så må du bare ringe, så kan jeg lytte.[:D] Jeg skulle gjerne hørt alt du har på hjertet.[:D] Jeg vil gjerne vite mer.[:)]

Det er mange her jeg også gjerne kunne tenkt meg å snakke med, men face to face er virkelig å foretrekke.[:)] Jeg håper jeg får møtt dere alle.

aldri hatt noe problemer med dialekter... spes ikke trønders.. og snakker du fort eller uforståelig er jeg ikke redd for å spørre..[8D][:D] jeg slår nok på tråden en dag.. for jeg har MYE på hjertet for tida..[8D][:D]

Høres bra ut. Jeg tror ikke jeg er spesielt vanskelig å forstå selv om jeg forkorter en del. Forstår du trøndersk så forstår du nok meg også. [:)]

Stakkars Trillemor har hørt meg snakke trønder under alle treff, så hun må vel være "godt vandt" etter alle treff i 2006, hehe :)

Tror nok jeg kunne ha tatt en telefon til: Olive76, Paloma, ladand, SanderogEliasmamma, Kine, monicabebe, Trillemor82, Bertinesmamma, Oslojente82, osv....

ORIGINAL: *Gullungene*

Tror nok jeg kunne ha tatt en telefon til: Olive76, Paloma, ladand, SanderogEliasmamma, Kine, monicabebe, Trillemor82, Bertinesmamma, Oslojente82, osv....

Jess bare slå på tråden du

bare å slå på tråden her også.. for deg hadde jeg heller ikke hatt noe problem å snakke med.. [:)][:)][:)][:)][:)] men hvem er oslojente82??[:D] ny her inne eller??[:D]

bare å slå på tråden her også.. for deg hadde jeg heller ikke hatt noe problem å snakke med.. [:)][:)][:)][:)][:)] men hvem er oslojente82??[:D] ny her inne eller??[:D]

det er oslojenta vår som har begynt å juge på alderen... jeg skal hete lenemor82 snart [:D]

ORIGINAL: lenemor

det er oslojenta vår som har begynt å juge på alderen... jeg skal hete lenemor82 snart [:D]

det er kjekt da..[:D][:D][:D][:D] jeg har jo flere venner som regner alderen sin uten moms..[:D][8D] så like greit å endre nicket her inne også[8D]

Jeg lurer også på om jeg skal kalle meg for Actrine82. Har vurdert det en stund!

liker nicket ditt Actrine82 - dessverre er det allerede noen som har kalt seg lenemor82 her inne (frekke tøs), så jeg må bare fortsette å hete lenemor... nå som jeg for en gangs skyld skulle endre nick[:-]

Jeg har ikke begynt å juge på alderen min faktisk[;)] Det er nok Gullungene som skrev feil. Kanskje jeg skulle juge på alderen, for jeg nærmer meg 30 snaaaaart[;)]

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg har ikke begynt å juge på alderen min faktisk[;)] Det er nok Gullungene som skrev feil. Kanskje jeg skulle juge på alderen, for jeg nærmer meg 30 snaaaaart[;)]

jadda, jeg vet det - spøker litt bare.
Om noen skal lyve på alderen her inne må vel det bli meg[&o]

ORIGINAL: oslojente1980

jadda, jeg vet det - spøker litt bare.
Om noen skal lyve på alderen her inne må vel det bli meg[&o]

Du har ingenting å skjule, Lenemor. Du er så flott så[:D]

liker nicket ditt Actrine82 - dessverre er det allerede noen som har kalt seg lenemor82 her inne (frekke tøs), så jeg må bare fortsette å hete lenemor... nå som jeg for en gangs skyld skulle endre nick[:-]

HVA???? Vurderer PM-terror!

ORIGINAL: Actrine82

HVA???? Vurderer PM-terror!

Kjør på ... eller, kanskje hun har vært her lenger enn meg? Sånn blir det når man har så superdårlig fantasi når det gjelder nick da....

Du får kalle deg for lenemor85 da!! [8D]

jaaa - jeg blir jo yngre og yngre... lenemor92 da? Jeg er en sprek attenåring med sprettrumpe og bryster som peker mot himmelen (og ikke bare når jeg ligger)

jaaa - jeg blir jo yngre og yngre... lenemor92 da? Jeg er en sprek attenåring med sprettrumpe og bryster som peker mot himmelen (og ikke bare når jeg ligger)

Hvis dine bryster peker mot himmelen når du ligger har du altså ikke noe å klage på... (sa hun som omtrent kan amme liggende på ryggen...[8D])

Så jeg tror jeg hadde gått for nicket "lenemor-himmelbryst" om jeg var deg!

ORIGINAL: Olive76

Hvis dine bryster peker mot himmelen når du ligger har du altså ikke noe å klage på... (sa hun som omtrent kan amme liggende på ryggen...[8D])

Så jeg tror jeg hadde gått for nicket "lenemor-himmelbryst" om jeg var deg!

jeg ammer liggende nesten flatt på rygg - det går helt fint. Men når det ikke henger en knert i brystknoppen flyter brystet ut på undersiden, så knoppen ligger på topp... som plomma på et speilegg [8D]

Back
Topp