Ang. det å ringe hverandre

Dette ble en mye mer interessant tråd enn det jeg trodde da jeg laget den. Det viser seg at det er mange av oss som har veldig lyst til å snakke med mange av de andre her, men som dessverre ikke tør - egentlig uten grunn, for det er jo tross alt en grunn til at vi har spesielt lyst til å snakke med noen andre her inne.

Jeg vet bare med meg selv hvor mine inntrykk av dere andre har utviklet seg med tiden, og hvordan man plutselig kan legge ekstra godt merke til en spesiell her inne, og gjerne følge ekstra med på noen fordi man plutselig begynner å bry seg enda litt mer om noen. At man plutselig har noe til felles med en annen og at det kan gi sterkere bånd som resulterer i drøssevis med pmer - og ikke en telefonsamtale.[;)]

ORIGINAL: Nøste77

Moro å lese denne tråden igjen idag altså [:D]
Og jeg blir rørt hver gang jeg går innom Lenemors første innlegg og leser at ho gjerne
ville snakket med meg
Det har vi gjort før, IRL, men det er lenge siden, og da hadde vi kjent hverandre veldig
kort. Så det håper jeg virkelig vi kunne gjort igjen [:D]
Skulle gjerna hatt ei sånn som deg her i det daglige jeg, Lenemor. Her IRL mener jeg.
Men jeg får være glad for at jeg har deg her på nettet iallefall [;)] Alt er bedre enn ingenting [;)][:D]

Det var veldig rart å møtes - som å skulle på en blind date [:)]. Jentene våre var bare 5 uker gamle da, det er jammen lenge siden. Skulle gjerne møtt deg igjen, mange ganger. Kanskje vi tøffer oss og ringer hverandre en dag? [:D]

jeg har faktisk også telefonskrekk. Og det skulle man ikke tro ut fra hvor glad jeg er i å skravle. Men jeg synes ofte det er flaut å ringe bare for å prate hvis det ikke er noe veldig viktig. Derfor er jeg veldig glad i sms og sender maaaange daglig. Det er på en måte litt enklere.

Men Trillemor kunne jeg ringt når som helst føler jeg..kjenner jo henne best av dere her inne. Jeg kunne også ringt oslojente uten problemer, og ACtrine og lenemor også tror jeg. Men de to siste hadde jeg sikkert avtalt med på sms først, hehe.

Men ellers kunne jeg godt tenke meg meg å snakke med mange av dere, og hadde bare blitt glad hvis noen hadde ringt meg. Jeg er jo generelt glad i å skravle, hehe! Så hvis noen trenger noen å snakke med om HVA SOM HELST, så melder jeg meg frivillig!

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Monicabebe ; At du ikke er glad i å snakke i telefonen hadde jeg aldri trodd faktisk [:D]

hehehehe...nei, men det er helt sant. Altså jeg liker å snakke i telefonen med folk jeg har gjort det med før. Men blir så utrygg hvis jeg skal ringe noen for første gang. Og i mange år klarte jeg ikke bestille pizza, taxi eller ringe noen steder som legekontoret osv. HATET det. Nå begynner det å gå bedre!

ORIGINAL: monicabebe

Monicabebe ; At du ikke er glad i å snakke i telefonen hadde jeg aldri trodd faktisk [:D]

hehehehe...nei, men det er helt sant. Altså jeg liker å snakke i telefonen med folk jeg har gjort det med før. Men blir så utrygg hvis jeg skal ringe noen for første gang. Og i mange år klarte jeg ikke bestille pizza, taxi eller ringe noen steder som legekontoret osv. HATET det. Nå begynner det å gå bedre!

Ja, det blir jo forsåvidt noe helt annet når det er noen man ikke har snakka med før [:)] Må være litt "slitsomt" å ikke klare å ringe slike ting som det [&o] Utrolig bra at det går bedre med det nå da [:)]

Jeg har telefonskrekk og blir fryktelig usikker av å snakke med "ukjente" mennesker på telefonen - ikke uten grunn at jeg utsetter å bestille legetime o.l. til "i morgen" hele tiden[8D] Men jeg elsker å jabbe med venninner som jeg kjenner godt - og jeg føler jo på en måte at jeg kjenner dere litt også, så det er flere av dere jeg kunne hatt en kjekk samtale med.[:)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Actrine
Ring da vel!!! jeg tør ikke å ringe deg..[&:] Men svarer gjerne hvis du ringer meg!

Jeg kunne ringe Trillemor, Olive... Men jeg er slik som må ha en grunn til å ringe noen. Så ringe for å bare snakke skremmer meg litt![&:]

MEN har lyst å snakke med Oslojente, Lenemor! Men vil selvfølgelig snakke med alle her inne.. er bare bittelitt skremmende med den der telefonen!

Jeg hadde litt lyst å gjøre det før i dag Actrine - denne tråden her har fått meg til å tenke på det, men så tenkte jeg at det ville være å ta deg litt på senga, og det kunne blitt pinlig. Kanskje jeg tør en dag?

Var det SÅ tidlig???? Eller var det uttrykket å ta på senga..?

Var det SÅ tidlig???? Eller var det uttrykket å ta på senga..?

nei, det var ikke såå tidlig, det var mer det å ringe deg når du ikke var forberedt på en telefon fra meg... det var når jeg var ute og måket snø i går ettermiddag tror jeg

ORIGINAL: namba

Jeg vet bare med meg selv hvor mine inntrykk av dere andre har utviklet seg med tiden, og hvordan man plutselig kan legge ekstra godt merke til en spesiell her inne, og gjerne følge ekstra med på noen fordi man plutselig begynner å bry seg enda litt mer om noen. At man plutselig har noe til felles med en annen og at det kan gi sterkere bånd som resulterer i drøssevis med pmer - og ikke en telefonsamtale.[;)]

jeg signerre alt du skriver her namba.. [;)] vet ikke om jeg sendte meld til riktig nr i dag.. [:)] men da har du eventuelt nr mitt også.. om du vil skravle.. jeg skravler gjerne en dag jeg altså..[:D] har også hustlf om du trenger det nr.. [8D]

og at du Monica hadde slik skrekk for tlf det hadde jeg adlri trodd.. men jeg har også virkelig skrekk for å ringe offentlige instanser oglignende steder.. hater det.. og utsetter det alltid.. men det var vel ikke noe bombe at vi var like der også..

herlighet for en morsom tråd altså[:D] godt å vite at man ikke er alene om å ha "skrekk" for tlf.. [:D][:D]

Aha sånt ja Lenemor! tror ikke du hadde fått svar.. for jeg har vert på jobb i dag![8D]

Aha sånt ja Lenemor! tror ikke du hadde fått svar.. for jeg har vert på jobb i dag![8D]

jammen det var jo i går din tullebukk[:D]

...tullebukken var på jobb i går også.....

[8|]

Artig tråd dette, jeg trodde flere av dere snakket ofte med hverandre på telefon[;)]

jeg snakker ikke med noen, men jeg sms'er en gang i blant

Snakket med Lenemor på SMS senest i går jeg [;)]
Sto på jobb å fikk så lyst å kage matmuffins, og så hadde
jeg jo ikke oppskriften [&:] Og jeg måtte jo vite hva jeg
skulle handle for noe....
Men det er jo ingen sak når man har nummeret til Lenmor

Mobil med kamera er genialt da - for late husmødre [;)] (jeg fant frem oppskriften Nøste trengte på pc'n, og så tok jeg bilde av den [:)])

Det skal jeg være enig i, JLmamma. Det er også litt artig at denne tråden modner tanken på å faktisk ringe andre her også. Det er tre vidt forskjellige ting det å skriver her i årevis, så treffes i virkeligheten og bare være litt spent, men det er noe med den der telefonen i og med at man ikke kan har naturlig stillhet der. Selv om jeg tror nok at de aller fleste her kunne lett holdt skravla i gang om de snakket med hverandre.[:D]

Jeg tror egentlig jeg bare har snakket med Oslojente1980 og Anjalef i telefonen, jeg er ikke noe veldig telefon menneske, og har stortsett korte meningsfylte samtaler [8D] Trillemor kunne jeg nok kanskje fjasa litt med i tlf

Hææ.. Har du glemt oss eller? [8D][:D] Vi har jo prata i ganske mange timer [:o][8D]

Jeg glemte *Flatula* [X(]
Jeg har jo pratet masse med henne i telefonen, og jeg forsto først ikke ett kvekk av dialekten [:D] Men det er jo ting som retter seg ganske fort da [:D]

Skrev på side 2 [8D] Så ikke at du hadde skrevet her [8D][:D] Sleit du med dialekten min altså [8D] Eg e jo bare nordlæning [:D]

Back
Topp