Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine82jeg holder i deg med det du gjorde, om det skjer igjen gjør du det samme da?? Man vil jo helst spare barnet sitt for plager. Synes du var tøff jeg, så jeg håååååper virkelig din neste bebbis er frisk som en fisk [:D]
ORIGINAL: MiaCKan jeg spørre hva som skjedde? Hadde også tatt abort hvis jeg hadde fått vite at babyen var syk!
ORIGINAL: ToffaJeg støtter dere også! Det er veldig lett for oss som aldri har vært oppe i en slik situasjon å si kategorisk "ja" eller "nei" når vi får spørsmål om hva vi ville gjort, men det er ikke før man har kjent problemstillingen på kroppen man vet hvordan man virkelig ville reagert. Min samboer og jeg snakket litt om dette før vi var på ultralyd under svangerskapet og vi ønsket begge å avslutte svangerskapet dersom barnet vi ventet hadde så store misdannelser at det ville vært uforenlig med det vi anser for å være et godt liv. Jeg ønsker dere alt hell og krysser fingrene for at det går bra i neste runde.
ORIGINAL: Trine85ORIGINAL: MiaCKan jeg spørre hva som skjedde? Hadde også tatt abort hvis jeg hadde fått vite at babyen var syk!Vi fikk vite etter morkakeprøve at barnet hadde arvet sykdommen,noe som det var 50/50 sjanse for at kunne skje.Har helt siden jeg var liten vært innstilt på å ta det bort hvis mitt barn noengang ville arve sykdommen.Tok det bort i 16-17 uke.. Vondt var det selvfølgelig,men jeg angrer ikke på det valget jeg har tatt!
ORIGINAL: Trine85Ser det er endel som ville gjort det samme som jeg har gjort og ville gjort igjen...Det føles "litt godt" å vite at jeg ikke er alene om det,for å si det slik. [;)]jeg hadde sikkert gjort det samme som deg, er ikke så lett å vite når man ikke er i den situasjonen selv. trist[:(] husker du la ut bilde av ultralyd bilde. kjempe fint bilde.
ORIGINAL: siricnei jeg er HELT enig og støtter deg 110 % snuppa