Ang bursdag

Takk for svar alle :) han er veldig fornøyd med at hun får være med hjem den dagen og at jeg skal lage pizza til de :) ser hele han ble lettet når jeg sa det var greit å gjøre det på den måten :) for da slapp han å grue seg til sin egen feiring :)

Så bra :) Da er det bare å se frem til en fin bursdagsfeiring :)
 
Ja :) noen fra familien kommer også :) men blir allikavel bare 7 unger :) lite men da blir han feiret :)

Syntes det hørtes nok ut jeg da :p jeg sluttet selv å ha bursdager tidlig for jeg liker ikke oppmerksomheten. Så lenge han er fornøyd er jo det viktigst :)
 
Syntes det hørtes nok ut jeg da :p jeg sluttet selv å ha bursdager tidlig for jeg liker ikke oppmerksomheten. Så lenge han er fornøyd er jo det viktigst :)


Jeg syns også det er nok :p jeg hater store sammenkomster så han har nok arvet det ifra meg ;) han fikk invitere de barna han ville utenom klassen og det var 3 stk + hun i klassen :) så har han jo søsken :) så tror dagen hans kommer til å bli perfekt :)
 
Jeg syns også det er nok :p jeg hater store sammenkomster så han har nok arvet det ifra meg ;) han fikk invitere de barna han ville utenom klassen og det var 3 stk + hun i klassen :) så har han jo søsken :) så tror dagen hans kommer til å bli perfekt :)

Det er jo kjempe bra :)
 
Back
Topp