Ang. boil in bag posjoner..

*Labambie

Forumet er livet
Det står at 1 sånn pose er 2 posjoner.. Er det bare vi som er sykt storspiste da? For når vi alle 3 spiser middag med ris, går det glatt 2,5 sånne poser.. [&:][&:]

De er litt små...
Så bruker de nesten bare om jeg lager kjøttdeig med fløte og ananassaus, for da blander jeg 1pk ris med 1pk nudler (mr lee el.) (lett å koke nudlene med risen siste minuttene). Da blir det akkurat passe mat til 2 :) Ellers bruker jeg vanlig ris jeg måler opp selv.

Vi bruker 2 sånne poser til oss 4, men ungene spiser veldig lite av det.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Her kjøpes ris i 15- og 20kg-sekker.. så jeg tør ikke tenke ¨på hvor mange sånne pakker vi måtte ha kjøpt i løpet av året..[:-]

Ikke kan jeg ikke skjønne at noen orker å spise drittris heller! Uncle Ben's og verre..[:D] 

Ja, jeg er litt sær på ris..[X(]

Vi bruker disse boil-in-bag greiene, fordi jeg kan rett og slett ikke koke ris. Ikke litt engang.

vi bruker to poser og samboern spiser 1 pose og jeg en halv. jeg syns det er så mye i dem jeg.[&:]

men her er det uaktuelt med uncel bens og sånn, ser ut som maur egg. og smaker der etter også.[:'(]

men den basmatin den er seig og god i posene, så til nød syns jeg den er grei.

ellers er det aller best med sekker på "pakkis-sjappa" det er den beste risen[:)]

Jeg og sambo lager alltid 2 når vi skal ha. Spiser vel ca. 2,5 poser tilsammen[:)] Det bør jo da være 3 porsjoner[;)]

eg spiser nesten 1 pose aleina. koker 3 til 4 personer [:)]

Oj! Hehehehe

Mange som digger ris her![:D]

Vi bruker 1pose på meg, samboern og Amalie til sammen.
Syns det er mer enn nok..

har prøvd dem et par ganger og da har det vært mer enn nok ris i en pakke når vi spiser middag alle 3. men nå spiser hverken jeg eller Amelia sånn kjempemengder ris da..

vi to spiset nesten to poser[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

vi bruker to poser og samboern spiser 1 pose og jeg en halv. jeg syns det er så mye i dem jeg.[&:]

men her er det uaktuelt med uncel bens og sånn, ser ut som maur egg. og smaker der etter også.[:'(]

ellers er det aller best med sekker på "pakkis-sjappa" det er den beste risen[:)]

Venter på reaksjoner på den der.. [8D]

1 pose så er det rester igjen etter meg og snuppa, og jeg elsker ris[:D]

Bruker mye boil-in bag, ikke unclebensvarianten da, men den andre.

Basmatirisen er favoritt.
Koker to poser til oss fire, men lillemann spiser jo ikke så mye  sånt enda da.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: *Prinsessa

Venter på reaksjoner på den der.. [8D]

hehe, men det er jo sant joooo de har jo den beste risen i sånne sjapper[:D]

syns det er reaksjon på alt her jeg[8|] *men du venter i spenning da?* hihi

Når vi spiser middag, to store og en liten på snart 2 år, deler vi 1 pose, holder til oss[:)]

Vi lager to poser, og da blir det noen ganger litt til overs. Sambo forsyner seg grovt, og jenta ELSKER ris.

Vi er 4 stk forresten.

Sjelden vi 3 spiser mer enn 1,5 pose,holder leeenge.

Går 2 poser til oss 4. Men syns de er dyrere og ikke like gode som jasmin ris osv så vi kjøper stooor sekk og har riskokeren, da blir alltid risen perfekt og aldri brent eller noe [:D]

Back
Topp