Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~~Laila~~
Sønnen min er 2,7 år og er 15 kg og 95 cm lang..[:)]
Vi må ha nytt bilsete snart,Tenkte på sånn pute med rygg+sidestøtte(håper dere skjønner)og da bruker man beltet fra bilen på det,noen som vet om det er for tidlig...er d kriterie for alder el lengde på barnet?[:)]
ORIGINAL: Trikken
pute med rygg osv er fra tidligst 3 år og 15 kg, alder er viktigst iflg butikken jeg var i... og så må man sjekke at barnets rygg er høy nok så ikke sele-klemmene kommer over øret til barnet.
du kan ikke bruke det du har 5 måneder til da? evt er det et sete som heter britax mulitech som er en mellomting - kan brukes med egne seler først, og bilens seler etterhvert...
ORIGINAL: ¤Luga¤
pute med rygg osv er fra tidligst 3 år og 15 kg, alder er viktigst iflg butikken jeg var i... og så må man sjekke at barnets rygg er høy nok så ikke sele-klemmene kommer over øret til barnet.
du kan ikke bruke det du har 5 måneder til da? evt er det et sete som heter britax mulitech som er en mellomting - kan brukes med egne seler først, og bilens seler etterhvert...
Det kan vel umulig stemme? Må jo være lengde og høyde som er viktigst?
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: ¤Luga¤
Det kan vel umulig stemme? Må jo være lengde og høyde som er viktigst?
Det er ikke riktig.. Vekt går også foran lengde... MEN, de i butikken hadde sagt at bestemora si var lesbisk om de bare fikk solgt... Hørte om ei forrige uke som hadde kjøpt nytt fremovervendt sete til sitt barn på 8 mnd og 7 kg... Fikk beskjed om at det gikk fint selvom ikke ungen var 9 kg enda. Og det er ikke lov en gang... [:'(][:'(]
ORIGINAL: Løveunge05
Vi har sånt, og da sa hun på butikken at de skulle ha fyllt 3 år for å sitte i sånt [:)] Har BeaSafe sitt, er kjempefornøyd! Vi byttet litt etter han var 3, men jeg passet også på vekta - stoler ikke heeeelt på selgere [;)]