ORIGINAL: Bdancer
ORIGINAL: Slafselarve
ORIGINAL: Slafselarve
Nei, det gjelder å sikre seg best mulig... I kollisjoner bakfra er hastigheten oftest mye lavere enn front mot front, derfor vurderes ririskoen slik at bakovervendt er tryggest. Det vet du.
jepp det vet jeg. men påkjørsel bakfra skjer mye oftere enn frotkollisjon med små barn i bil viser statestikken, og det er ikke så mye fart som skal til for å få skikkelig sleng på hodet. Men finnes det noen videoer av krashtest ved påkjørsel bakfra? nei... Påkjørsel fra siden skjer svært sjelden. Men den eneste krasjtesten man ser på video med bagnett er nettopp dette. hvorfor?[8|]
iiiiiingen som kan finne videoer til meg?[8|]
Prøvd å se på bloggen til Helene Harefrøken?
jepp det har jeg. og jeg har spirt henne om hun kunne finne linker til meg, det klarte hun ikke. Har leita masse på nett. NADA!
Nei, da har de vel ikke helt sett nødvendigheten av å teste det, da, eller legge det ut.. Påkjørsel fra siden er IKKE uvanlig, og det er jo klart de viser det, når det er det aller farligste man kan komme utfor med en unge i bagnett.. Påkjørsel bakfra med unge bakover tilsvarer jo påkjørsel forfra med unge forovervendt. Skjer det samme med kroppen.