ang bagnett

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: Slafselarve

ORIGINAL: Slafselarve

Nei, det gjelder å sikre seg best mulig... I kollisjoner bakfra er hastigheten oftest mye lavere enn front mot front, derfor vurderes ririskoen slik at bakovervendt er tryggest. Det vet du.

jepp det vet jeg. men påkjørsel bakfra skjer mye oftere enn frotkollisjon med små barn i bil viser statestikken, og det er ikke så mye fart som skal til for å få skikkelig sleng på hodet. Men finnes det noen videoer av krashtest ved påkjørsel bakfra? nei... Påkjørsel fra siden skjer svært sjelden. Men den eneste krasjtesten man ser på video med bagnett er nettopp dette. hvorfor?[8|]

iiiiiingen som kan finne videoer til meg?[8|]

Prøvd å se på bloggen til Helene Harefrøken?

jepp det har jeg. og jeg har spirt henne om hun kunne finne linker til meg, det klarte hun ikke. Har leita masse på nett. NADA!

Nei, da har de vel ikke helt sett nødvendigheten av å teste det, da, eller legge det ut.. Påkjørsel fra siden er IKKE uvanlig, og det er jo klart de viser det, når det er det aller farligste man kan komme utfor med en unge i bagnett.. Påkjørsel bakfra med unge bakover tilsvarer jo påkjørsel forfra med unge forovervendt. Skjer det samme med kroppen.

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: Toyah

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

bagnett som bilsikring er lovlig å bruke, men ikke anbefalt. Barnet sitter tryggest bakovervendt i BILSETE tilpasset vekt og høyde.
bagnett er noe jeg føler uvitende personer bruker (sorry).

noen som har sett videoene hva som skjer ved bagnett og kræsj? SKAL ALDRI I MITT HUS IALLEFALL. JA TIL BAKOVERVENDT[:D]
nå skal det sier at vi av uvitenhet vurderte å bruke det ved en lang ferie i fjor sommer, men etter litt rundspørring hos fagfolk ble eg kvalm bare ved tanken. håpe ingen ble støtt av dette inlegget, var ikke meint sånn..

Er det jeg som er teit nå, men jeg trodde man brukte bagnettet i bilen. Ingen grunn til å ta det inn i huset[&:]

åh så hysterisk artig du er...

Ja, det syns jeg faktisk at jeg var.
I allefall så var jeg ikke så bastant som deg som kaller folk uvitene, når man kanskje ikke har noen valg. Det hender faktisk at det ikke er mulig å bruke bilsete[:'(]
Syns ikke det er riktig å bli kalt en uviten person av den grunn[:'(]

Da mine barn var små, fikk vi leid dette på helsestasjonen, dette var noe di anbefalte på grunn av at vi kjører mye i lange strekk og de ikke skulle sitte så lenge i stole... Da var man noe yngere og hadde ikke all den informasjonen man har i dag via internett. Så jeg brukte det på mine barn. [8|]

Back
Topp