Ang avlivning av dyr

Nei,fatter fan ikke hva folk skal med dyr når de avliver de når de skal på ferie !!  maken altså!! er jo mange som også bare slipper de ut, lar de forsvare seg selv, så reiser de på feire og hva DE tenker på forstår jeg ikke...
Er sånn: Jaja.. Enten er dyret her når vi kommer tilbake, eller ikke...

Bra du kan ta med deg dyrene dine på ferie[:)] Hadde jeg ikke hatt noen som kunne tatt mine dyr, hadde jeg droppet helle ferien ja[:)]

Fy fader!! Skaffer man dyr MÅ man være ansvarlig å ta vare på dem! ALLE vet jo at katter og hunder kan leve i 15 år når man får dem! Å avlive dem fordi en vill på ferie!? [:o] [:@]

Gjør folk sånn!? [:(] [:@]

Flott at du kan ta med deg dyrene på ferie[:D] og som svar på spørsmålet ditt så mener jeg at: man skal ikke bruke avlivning i andre tilfelle enn om dyret lider og er sykt!! altså ferie er ingen grunn for å bruke avlivning!! har man ingen mulighet til å få noen til å passe katten/ dyret så må man heller bare være hjemme mener jeg!! noen plasser finnes det jo kennel /katte pensjonat osv. vi er like glad i katten vår,  som om det skulle vært babyen vår, og ingen ville vel avlivet barna sine fordi de ikke hadde barnepass?? kattene er et liv og har man først tatt til seg en katt eller lignende så må man ta vare på de enten til de dør eller prøve å omplassere de om man ikke har mulighet til å ha de lenger av ulike årsaker. Jeg mener at folk som bare dumper eller avliver dyra for å dra på ferie aldri burde fått skaffet seg dyr!! skulle ønske at vi hadde dyre politi her i norge også!!

Flott at du kan ta med deg dyrene på ferie[:D] og som svar på spørsmålet ditt så mener jeg at: man skal ikke bruke avlivning i andre tilfelle enn om dyret lider og er sykt!! altså ferie er ingen grunn for å bruke avlivning!! har man ingen mulighet til å få noen til å passe katten/ dyret så må man heller bare være hjemme mener jeg!! noen plasser finnes det jo kennel /katte pensjonat osv. vi er like glad i katten vår,  som om det skulle vært babyen vår, og ingen ville vel avlivet barna sine fordi de ikke hadde barnepass?? kattene er et liv og har man først tatt til seg en katt eller lignende så må man ta vare på de enten til de dør eller prøve å omplassere de om man ikke har mulighet til å ha de lenger av ulike årsaker. Jeg mener at folk som bare dumper eller avliver dyra for å dra på ferie aldri burde fått skaffet seg dyr!! skulle ønske at vi hadde dyre politi her i norge også!!

ORIGINAL: talata

Syns det er helt sjukt at folk gjør sånn... Men må tenke litt lenger enn nesa rekker når man skaffer seg dyr, å faktisk tenke på hvordan di ska løse ting i ferier å lign!!

Kjempe flott at du kan ta di me[:)]

Back
Topp